Ga jij ff lekker op jezelf letten, Flurry!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hij was nog niet vol hé Greys
F
A
I
K
Al mijn dromen die samenkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we volgend jaar Herman van Veen niet sturen!?
Ik heb er al om gezeurd achter de schermenquote:
Edsiliaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Fred_B het volgende:
The Netherlands are now in the lead!
Die goeie ouwe tijd
ik vond het anders ook erg spannend of re-union naar de finale ging !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Edsilia
Sowieso was het toen tenminste af en toe nog eens spannend.
De Nederlandse inzending die gewoon regelmatig punten kreeg en in de top 10 eindigde.
Vrede van Ruth 6e, De eerste keer van Franklin en Maxine 7e
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Trouwens even een tip voor Sieneke, huur de danseressen van Marlous in. Verkoop desnoods je stacaravan als je de dames niet kan betalen, maar ze moeten mee.
Ik wil ook wel gaan dansen op de achtergrond, maar ik denk dat het me niet zo goed staat als ik een strak, kort bloemetjes broekjes aantrek. Dus hup, gooi die heupen er in en shalalie shalala. [ afbeelding ]
Sieneke krijgt een make over. En zij hoeft niets bloots aan, gewoon een stel vlotte meiden er achter en zij draagt het liedje (oeh, poëtisch)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zie je dat dan voor je? Sieneke ook in hotpants?
Of zij gewoon lekker veel kleding (ik verwacht niks bloots) en 2 van die strandmeisjes op de achtergrond?
Maar onze draaiorgels moeten ook nog wel te zien zijn, straks ziet iedereen alleen de heupwiegende damesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sieneke krijgt een make over. En zij hoeft niets bloots aan, gewoon een stel vlotte meiden er achter en zij draagt het liedje (oeh, poëtisch)
Dat kan prima samen gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar onze draaiorgels moeten ook nog wel te zien zijn, straks ziet iedereen alleen de heupwiegende dames
Dan moeten ze in roodwitblauwe pakjes.quote:
Daar hoort Hilversum 3 bij. Dat past gewoon in één liedje. Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, Hilversum drie bestond nog niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:38 schreef sararaats het volgende:
ik word altijd vrolijk van "ik ben vandaag zo vrolijk"
die heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hoort Hilversum 3 bij. Dat past gewoon in één liedje. Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, Hilversum drie bestond nog niet.
Zing het maar eens, dat blijft hangen.
Maar niet zo goed als shalalie
Hier Sara, Hilversum 3quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gehoord
edit: de versie van Vader Abraham wel.
Dat liedje van Annequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gaan we ook een keer heen he?
Oh en heb je dit nog gezien:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik ken Hilversum 3 wel. ik had Shalalie nog niet gehoord.
Misschien zou je gewoon hier een open sollicitatie ala FOK! idols moeten doen Dirkhquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Trouwens even een tip voor Sieneke, huur de danseressen van Marlous in. Verkoop desnoods je stacaravan als je de dames niet kan betalen, maar ze moeten mee.
Ik wil ook wel gaan dansen op de achtergrond, maar ik denk dat het me niet zo goed staat als ik een strak, kort bloemetjes broekjes aantrek. Dus hup, gooi die heupen er in en shalalie shalala. [ afbeelding ]
Het is echt een Pavlov reactie aan het worden he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
Tros! Vlaggetje wappert [ afbeelding ]
Mooi he? *zucht*quote:
Ja, Brigitte is daar grappiger dan Herman, maar hij over haar borstpartij is ook wel lolligquote:En dat stukje met Brigitte is echt hilarisch...
Ik heb sinds kort een buikje, ik verzeker je, dat is niet smakelijk als ik een strak kort broekje aan trek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien zou je gewoon hier een open sollicitatie ala FOK! idols moeten doen Dirkh
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik ken Hilversum 3 wel. ik had Shalalie nog niet gehoord.
McWapper, ik geloof niet dat het Senesta d'r idee was dat jij zelf zo'n kort broekje ging aantrekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een buikje, ik verzeker je, dat is niet smakelijk als ik een strak kort broekje aan trek.
Nu ben ik wel hard bezig om dat buikje weg te werken en schiet meteen een midlife crisis in, maar het ziet er een beetje uit als opa die op de dansvloer staat. Dat wil jij niet, maar dat wil ik ook niet.
Graag bevestiging dat het wel mee valt.
Hier Sara:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja maar alleen Vader Abraham. had geen zin om Sieneke te zoeken
Ik ben ook echt een sucker voor dat soort tekstenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook echt een supermooie tekst...
mijn vriendin slaat me als ik shalalie zingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een sucker voor dat soort teksten
Maar goed, het háált het niet bij Shalalie natuurlijkhoi Dirk
In sommige gevallen noemen we dat een win win situatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vriendin slaat me als ik shalalie zing
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In sommige gevallen noemen we dat een win win situatie.
Ik wil het hem wel even uitleggen dat hij dat écht zo heeft bedoeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat De Vader het zo bedoeld heeft, heren.
()
hij verwoest er hele gezinnen mee....quote:Op zondag 21 februari 2010 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil het hem wel even uitleggen dat hij dat écht zo heeft bedoeld.
Jij had gewoon gehoopt dat er meisjes in korte broekjes onder die jurk vandaan zouden komenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
Vind Malta niet echt vernieuwend klinken. Ook bij vlagen lijkt het of ze net even over haar kunnen gaat.
Echt een schouderophaalliedje.
Dat had het liedje wel wat op kunnen halen. Met die tip kunnen ze vast wel iets.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gewoon gehoopt dat er meisjes in korte broekjes onder die jurk vandaan zouden komen
We gaan toch geen tips geven aan concurrenten?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat had het liedje wel wat op kunnen halen. Met die tip kunnen ze vast wel iets.
Het oog wil ook wat, ze zal er niet mee winnen, maar ik kijk natuurlijk wel voor mijn plezier naar ESF.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan toch geen tips geven aan concurrenten?
Kaandorpquote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Mister Eurovisie heeft nog niets ingeboet qua stem () maar de tijd heeft wel grip op hem gekregen.
Ik had de achterkant van dat jasje ook niet moeten zien![]()
Even niet over ESF, maar het is toch de SC...
Wat een herkenbaar nummer dit, iedereen kent wel iemand waar dit nummer op van toepassing is.
Ik kan er zo een paar aanwijzen
Briljant nummer he?quote:
Je hebt een delftsblauwe dekbedovertrek gebruikt ?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:23 schreef sararaats het volgende:
hoi Greys
ik heb zelf m'n dekbed opgekalefaterd![]()
![]()
![]()
Met moeite het liedje beluisterd, er zijn gewoon van dat soort mensen en die moeten dood! Gewoon uit hun lijden worden verlost, weg ermee!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Mister Eurovisie heeft nog niets ingeboet qua stem () maar de tijd heeft wel grip op hem gekregen.
Ik had de achterkant van dat jasje ook niet moeten zien![]()
Even niet over ESF, maar het is toch de SC...
Wat een herkenbaar nummer dit, iedereen kent wel iemand waar dit nummer op van toepassing is.
Ik kan er zo een paar aanwijzen
hehehe neequote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef creno het volgende:
[..]
Je hebt een delftsblauwe dekbedovertrek gebruikt ?
Jij bruut!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met moeite het liedje beluisterd, er zijn gewoon van dat soort mensen en die moeten dood! Gewoon uit hun lijden worden verlost, weg ermee!
Als ik jou was zou ik dat getrek gewoon laten op zondag voortaan hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
hehehe nee
ik moest de overtrek nog over het dekbed trekken
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat getrek gewoon laten op zondag voortaan hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
Hier was Johnny nog cute
Er zijn niet zo vaak leuke mannen op het ESF eigenlijk![]()
Kan me er van de laatste jaren weinig herinneren.
Erik, help eens?
Sakis staat er al in zeker?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je iets moois tegenkomt het mooiemannentopic kicken.
Nou, hou op!quote:
Mwa, beetje Daniel Craig-categorie. Wel stoer en mannelijk, maar echt warm word ik er niet van. Al zou ie best in bed mogen blijvenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik sowieso een wat aparte smaak wat mannen betreft
Erik, hoe vind jij McArmy uit Greys Anatomy?
Hij is niet standaard mooi ofzo, maar hij zoent zo bruutquote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, beetje Daniel Craig-categorie. Wel stoer en mannelijk, maar echt warm word ik er niet van. Al zou ie best in bed mogen blijven, maar wat dat betreft ben ik heel makkelijk, want die kan me een ingang geven in hollywood
.
Kaandorp vroeger was leuker dan Kaandorp nu, vind ikquote:
deze vond ik anders ook erg grappig:quote:Op zondag 21 februari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaandorp vroeger was leuker dan Kaandorp nu, vind ik
Alleen dat depri 'moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk' nummer vind ik wel weer hilarisch
dat liedje is ooit geplaybackt bij die plurk van een Henny Huisman.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:00 schreef Dirkh het volgende:
Dan ken je nu ook wat liedjes, waar internet toch allemaal goed voor is he.
Die is ook wel leuk ja, maar dat depri nummer vond ik leukerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef creno het volgende:
[..]
deze vond ik anders ook erg grappig:
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets ander onderwerp toch. Maar ik wist dat er een man in bed in voorkwam
Luister het even en dan vooral vanaf 2.20 wordt het leuk, het wordt steeds bruter
Dit was dus de eerste show nadat haar man haar had verlaten voor een ander. En dat kwam eigenlijk in elk nummer wel terug...
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is. Binnen de policy dan hequote:Op zondag 21 februari 2010 17:34 schreef creno het volgende:
die was ook goed ja !
(maar wat heeft brigitte kaandorp met het songfestival ?)
Ze moet naar het Songfestival.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:34 schreef creno het volgende:
die was ook goed ja !
(maar wat heeft brigitte kaandorp met het songfestival ?)
Ah leuk!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is.
Kut!quote:
Binnen de policy dan he.
Heb jij ook onlangs een vuurtje aan een ander geven dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, ik denk dat ik vanavond maar in een andere slaapkamer (met slot) ga slapen.
Eet ze, caveman!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah leuk!
[..]
Kut!
Nou mensen, ik hou het even voor gezien, ik ga ergens eten. Iets wat tenminste op een bedje met dittus past en een klein toefje van dattus, samen met een overheerlijke wijn.
(trekt ober over tafel en eist een half rund!)
Ik bedoelde eigenlijk hoe zijn we van songfestival bij kaandorp belandt ? Ik dacht dat ik iets gemist had ofzo !quote:Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is. Binnen de policy dan he.
Grom je daar ook bijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
(trekt ober over tafel en eist een half rund!)
Het begon met mijn ietwat aparte smaak (dat ik wel van die kwijlnummers van Malta hou, Chiara enzo) en dat ik ook van Josh Groban en Herman van Veen hou.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:40 schreef creno het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe zijn we van songfestival bij kaandorp belandt ? Ik dacht dat ik iets gemist had ofzo !
Maar ik kan wel de link leggen, ze zat bij Paul de Leeuw, die heeft ooit het songfestival gepresenteerd, dus voila
Leukquote:
Ja doen, vooral het laatste couplet is om te gillenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ga straks even dat Kaandorp filmpje terug kijken
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen, vooral het laatste couplet is om te gillen
Heb je het bruut-bekken-tegen-de-muur filmpje gezien?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan een giller wel goed gebruiken![]()
En ik wil ook wel weten wie die man uit die Greys-serie is
Het baby olifantje is nog niet te zien zeker?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vorige keer toen we abo's waren halen was het kutweer, dus toen vooral overdekte deel gedaan (Oceanium), nu de rest. Het kleine leeuwtje gezien![]()
De stokstaartjes![]()
En nog heel veel meer
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het bruut-bekken-tegen-de-muur filmpje gezien?
Ijsberen lagen er heel verveeld bij, eentje lag buiten te maffen (weet niet of het Tania wasquote:Op zondag 21 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het baby olifantje is nog niet te zien zeker?
En heb je Tania nog uitgezwaaid, de ijsbeer?
Nee, want de bug was niet alleen in F&Fquote:Op zondag 21 februari 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
okee Greys, dan kom ik hier wel praten...
Loopt de ESF SC zoooooo slecht dat je een bug in de FF SC moet gooien...
Nee, die oversized labrador die altijd buiten ligt te ronken heet anders, weet even niet meer hoequote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ijsberen lagen er heel verveeld bij, eentje lag buiten te maffen (weet niet of het Tania was)
Bofte jij even!quote:En nee, geen Babyolifantje gezien. Wel nog een nijlpaard wat de boob kreeg
Een nieuw topic openen ging/gaat niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Bug? We willen hier geen enge beestjes heur, hou die maar in F&F!
grapje schatquote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want de bug was niet alleen in F&F
Ik heb een stukje van de moeder van Bambi opgegeten en de rest weggegooid. Brommend heb ik zalm uit het water geslagen en opgegeten en hier en daar een paar plukken groen uit de grond getrokken. Echt mannenvoer. Hargh hargh.quote:
Brommend?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de moeder van Bambi opgegeten en de rest weggegooid. Brommend heb ik zalm uit het water geslagen en opgegeten en hier en daar een paar plukken groen uit de grond getrokken. Echt mannenvoer. Hargh hargh.
In dit geval was brommend wel het juiste woord. Grommend is door het genot, brommend is ... juist.quote:
spam: De teleurstelling van Le miragequote:Op zondag 21 februari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Maar 't was niets dus?![]()
Viel het tegen? Was de wijn dan in elk geval nog goed?
Oh! Wat leuk dat je daar zo'n review over schrijftquote:Op zondag 21 februari 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
spam: De teleurstelling van Le mirage
Ja ziet er zeker goed uit. Wat wordt het? Veggieburger?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Wat leuk dat je daar zo'n review over schrijft
Vind ik altijd heel leuk om te lezen, restaurant reviews.
Binnenkort ga ik eten bij Old Dutch in Rotterdam, de menukaart ziet er in elk geval jummie uit
Ja dàhagquote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ziet er zeker goed uit. Wat wordt het? Veggieburger?
Nou, dat lijkt me wel wat!quote:
Ik vergat even dat Dirkh me al gezien heeft in het echtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
27. En ik zit nog op de basisschool!
Ja, ik kan wel zeggen dat ik naar Old Dutch ga, maar ik vrees dat die binnenkort door hun voorraad heen zijn en een paar maanden bezig zijn om uit te rusten van het extreme cooking.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Grom er dan tenminste nog even bij![]()
Laat even weten in welk restaurant je binnenkort gaat eten, dan laat ik twéé pezen in je hertenbiefstuk stoppen
En laat de chefkok er een keer aan likken ofzo, of een vieze rochel er bij in de panquote:Op zondag 21 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Grom er dan tenminste nog even bij![]()
Laat even weten in welk restaurant je binnenkort gaat eten, dan laat ik twéé pezen in je hertenbiefstuk stoppen
Oh, deze had ik nog niet eens gezien.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En laat de chefkok er een keer aan likken ofzo, of een vieze rochel er bij in de pan.
Oh Greysquote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets ander onderwerp toch. Maar ik wist dat er een man in bed in voorkwam
Luister het even en dan vooral vanaf 2.20 wordt het leuk, het wordt steeds bruter
Dit was dus de eerste show nadat haar man haar had verlaten voor een ander. En dat kwam eigenlijk in elk nummer wel terug...
Ik heb hem gekeken, maar hij komt niet in de buurt bij die andere als je het mij vraagtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:!
Ja, het is een vrolijkerd he?
Die andere van 'Ik heb een heel zwaar leven' moet je ook nog even luisteren eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, maar hij komt niet in de buurt bij die andere als je het mij vraagtDie is hilarisch
, heb hem ook even opgeslagen
![]()
Wat jij eerder in het topic zei vind ik ook trouwens, ik vond haar vroeger leuker dan nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht gister dat ik 2 Greys A. filmpjes gespot had, maar ik zie idd alleen die bekken-tegen-de-muur, het is een rooie!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh hier nog een lekker cheesy filmpje danquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht gister dat ik 2 Greys A. filmpjes gespot had, maar ik zie idd alleen die bekken-tegen-de-muur, het is een rooie!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier nog een lekker cheesy filmpje dan
Het moment dat zij zegt 'Maar ik ken je helemaal niet!' en dat hij dan zegt 'So?'![]()
Heb ik niet gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Dat van dat leger komt misschien ook door zijn pak waar 'US Army' op staat
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik schattig.
Heel soms hoor ik 's morgens niks. Dan denk ik: oh fijn, mama is niet van de trap gevalen. Maar dan heeft ze zich verslappen.
Oh, straks thuis even luisteren!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik schattig.
Heel soms hoor ik 's morgens niks. Dan denk ik: oh fijn, mama is niet van de trap gevalen. Maar dan heeft ze zich verslappen.
Val jij op dames of op heren, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezienIk heb weer eens te snel gekeken
, en was ook zo gefocused op z'n kop
*terugkijken gaat*
Ik heb een paar mensen in m'n omgeving die in het leger zitten en daar past hij zo tussen
Zo'n lekker ouderwetse man met een dosis zelfvertrouwen en geen vertrutting, en met goeie handen.
Maar hij is van jou hoor Greys
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Val jij op dames of op heren, als ik zo vrij mag zijn?
Want je geeft hem wel héél makkelijk weg
Oh! Nou ja, had gekund tochquote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Mannen, maar ik heb je er al zo vaak over zien schrijven dat ik hem al half als jouw man betitel.
Then again kijk ik de serie ook niet, dus dan kan mag ik toch ook niks zeggen
Oh ja. Mjam!quote:
Gerard Butler!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, weet je aan wie hij me nu ineens doet denken, die man uit "300" en "PS I love you".
Oeh
[ afbeelding ]
Post ik zo als een lesbo danquote:
Oeh.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah die mag ik niet zo. Gerard Butler. Dan liever Clive Owen.
Nee, maar ik dacht dat ooit eens ergens gelezen te hebben in je fobo ofzo.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard Butler!
En in PS I Love You heeft ie ook nog dat genadeloos aantrekkelijke Ierse accent
Dat is helemaal niet fout! Closer is geweldigquote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh.
Een van mijn favo films, hoe fout ook misschien...
Closer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ooit eens ergens gelezen te hebben in je fobo ofzo.
Serieus.
Maar de film zelf...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet fout! Closer is geweldig. Met Jude Law (
), Clive Owen (
), Natalie portman (een van mijn favo actrices) en Julia Roberts (die ik stiekem ook wel heel erg mag).
Ja het is een hele aparte film, waarbij ik me altijd wel afvraag of het nou goed of slecht eindigtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de film zelf...
Kreeg je er niet een raar gevoel van? Ik kan het niet uitleggen
Heb hem al drie of vier keer gezien. Ik vind het een geweldige film, ondanks het feit dat het een kutfilm is.
Zoiets
Of misschien een topic over mooie vrouwen, of tijdens het "jureren" van Poepstars of X-factorquote:Op maandag 22 februari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je wat dat betreft vast met iemand anders verward
Zo, jij gaat lekker. Maar jij valt toch ook op vrouwen? Jij neemt de mannen anders ook met gemak in ontvangst.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, straks thuis even luisteren!
[..]
Val jij op dames of op heren, als ik zo vrij mag zijn?
Want je geeft hem wel héél makkelijk weg
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:05 schreef Dirkh het volgende:
Jij neemt de mannen anders ook met gemak in ontvangst.
McSubtiel, je bent er weer!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, jij gaat lekker. Maar jij valt toch ook op vrouwen? Jij neemt de mannen anders ook met gemak in ontvangst.
De tranen zaten me alweer hoog.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]Noem ik je nu met zoveel woorden gewoon een slet? Puppy jouw kant opschuift, hebben?
Godver. Zal je net zien, kom je een lekker wijf tegen, blijkt ze hetero te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
McSubtiel, je bent er weer!
*wapper*
Dat was een heel normale vraag hoor, of ze op dames of meneren valt.
En ik val op mannen. Niet op vrouwen. Enige zeldzame uitzonderingen daargelaten
En jij?
quote:
Nee nee, je kunt niet vaak genoeg fluffen.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Misschien fluf ik te vaak Greys? Veroorzaakte dat verwarring? Of zijn het geen types met boa die fluffen bij de uitzendingen?
quote:
De herrie bedoel je?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi! [ afbeelding ] Kwam je op het geluid af?
Ja ik was aan het meezingen tijdens het draaienquote:
Dat maakt het er inderdaad ook niet beter op. Ik denk dat jij en Greys je beter op het fluffen kunnen toeleggenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was aan het meezingen tijdens het draaien
Ik kan anders prima draaiorgel draaien hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat maakt het er inderdaad ook niet beter op. Ik denk dat jij en Greys je beter op het fluffen kunnen toeleggen
Ik!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
En fluffen... mét plezier Loveless, mét plezier [ afbeelding ]
Loveless is nogal gefrustreerd, dus ehm tja... je weetsquote:
Maar jij bent toch lesboquote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loveless is nogal gefrustreerd, dus ehm tja... je weets
Ik was al uitgebreid bezig (met posten, niet met fluffenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, je hebt fans in Adopteer mee, oleeeee.
Ga je ff kijken?
SSSSTTquote:Op maandag 22 februari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
@Pisces, je weet wat 'fluffen' betekent he?
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
On a TV show set or in a comedy club setting, "fluffer" can refer to a warm-up act, whose task it is to engage the audience prior to the arrival of the main attraction or in between takes.
quote:A fluffer is a hired member of the crew of a pornographic movie whose role on the set is to sexually arouse the male participants prior to the filming of scenes requiring erections.
Ik bied me toch nergens aan?quote:
Wij zitten in een tv-show met Sien, dussehquote:
Juist dán heb je een fluffer nodigquote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zitten in een tv-show met Sien, dusseh
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Juist dán heb je een fluffer nodig
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen luisteren met hun oren ipv piemeletoerus
Ja vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen luisteren met hun oren ipv piemeletoerus
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja vrouwen, als jij een piemel had dan zou je er ook alles mee doen hoor
.
Kleuterquote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik er 24/7 mee in de rondte zwaaien ja
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Domme opmerkingen krijgen een dom antwoord Loveless
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Zulks een niveautje hier vandaag!
Om te vragen of ie hetero is?quote:
Ik was heul snelquote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Spamspamspam
[Tournament] Finale: het ultieme ESF-nummer!
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys geef eens mee het goede voorbeeld in het nieuwe tournamenttopic, dan gaan mensen het snappen!
Vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenGina
Kom dr an!
BELANGRIJKE ZAKENNNNN???????quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenGina
Kom dr an!
Ik was even mijn Gina Gershon adoratie aan het kenbaar makenquote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even mijn Gina Gershon adoratie aan het kenbaar maken![]()
Jij bent volgende week ma-wo ook lesbisch, toch?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaaaaaaEn ma en di nog in jouw gezelschap ook [ afbeelding ]
Waarom kan ik niet wapperen?quote:
Wees niet bang, tuinbroeken staan me nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie maar niet van die mannenhatende feministische lesbeaus worden. Die vind ik eng.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees niet bang, tuinbroeken staan me niet
Hoezo 'weer'?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Maar goed, nu moeten we dus weer overstappen naar wapperen.
Hoezo, heb jij ander nieuws? En zo ja, vertel.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ik dit nu als eerste moet lezen hier
Het staat je!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Whoeeeehoeee, check mij eens wapperen![]()
Je hebt me recentelijk nog gezien... wat denk jij?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ik dit nu als eerste moet lezen hier
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'?
Wapperde jij niet al die tijd nog dan?
Hihihihiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.
Je weet hoe je het goed kunt makenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.
Dirkh, het staat Greys nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je!![]()
[..]
Je hebt me recentelijk nog gezien... wat denk jij?
Nee he? Tuinbroek?
Ja zo'n borrel is iets anders dan een avondje Marketierenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Oeh![]()
Wat waren we hip en happening enzo he, vrijdag?![]()
Ik begon aan het einde zelfs immuun te worden voor de DJ herrie!
Hebben je collega's de foto's op de site nog bekeken?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Oeh![]()
Wat waren we hip en happening enzo he, vrijdag?![]()
Ik begon aan het einde zelfs immuun te worden voor de DJ herrie!
Hebben je collega's de foto's op de site nog bekeken?
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys jij doet ook niets anders dan mensen ontmoeten en er dingen mee gaan doen he?
Dat was toeval hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys jij doet ook niets anders dan mensen ontmoeten en er dingen mee gaan doen he?
O wee als die er next time niet zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Ml-etje en ik waren allebei op een zelfde vrijdagborrel en daar hadden ze aardbeien cocktails.
En nu zijn we verpest
Ik ben gewoon een sociaal typequote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Even voor de rekkoord, ik heb niks gedaan met Greys. Behalve gewapperd. MET EEN VLAGGETJE!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Euh die opsomming die begon met 27 kon ik amper op 1 hand tellenquote:
Huh? Iek niet schnap?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh die opsomming die begon met 27 kon ik amper op 1 hand tellen
Ja maar ze doet niks andersquote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was toeval hoorik mikte op i-net dat ik n leuke borrel had en zij bleek er ook te zijn en herkende mijn tekst erover.
En ik maar denken, jemig wat heeft die Greys een pot make up op d'r gezicht gemikt zeg..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een sociaal type![]()
Ml-etje had het in de F&F SC over de dresscode van een aankomend feestje, ik herkende de dresscode omdat ik ook ging en voor we het wisten hadden we een date![]()
Ik had haar al eens gezien toen ik spullen voor de Asielactie ophaalde. En toch dacht ze vrijdag van een ander dat ik het was
Ja maar wij gaan naar Osloquote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Even voor de rekkoord, ik heb niks gedaan met Greys. Behalve gewapperd. MET EEN VLAGGETJE!
Ik denk dat alle ESF-ers mee moeten wapperen.
Ze heeft vast iets tegen homo;s.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ze doet niks anders. Dan gaat ze weer naar songfestivals met FOK!kers, dan gaat ze weer een dagje weg met FOK!kers, dan komt ze ze gewoon tegen...
Terwijl ze haar eigen medemodje niet wil zien!!!
quote:
Oh, zo de 27e!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we zien elkaar de ... en de ... en de ...
ow en dan zijn we best wel lesbo
![]()
Wij hebben laatst tot diep in de nacht zitten recappenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ze doet niks anders. Dan gaat ze weer naar songfestivals met FOK!kers, dan gaat ze weer een dagje weg met FOK!kers, dan komt ze ze gewoon tegen...
Terwijl ze haar eigen medemodje niet wil zien!!!
Staat die kip waarvan je dacht dat ik het was met veul make-up ook op de foto's?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En ik maar denken, jemig wat heeft die Greys een pot make up op d'r gezicht gemikt zeg..
Ben ik even blij dat ik iets teveel door andere mensen bezig werd gehouden, trouwens wel weer leuk mailcontact met een oud-studiegenootje
Denk het ook! Ze komt ook uit de generatie dat homoseksualiteit nog als ziekte werd beschouwd!quote:
Ohhhh, mag ik ook komen? Of mag dat niet als Abba-stemmert?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben laatst tot diep in de nacht zitten recappen
Ik vind dat we een ESF feestje moeten organiseren.
Seriously.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, zo de 27e!Ja, we zien elkaar aankomende week wel heel vaak, maar da's niet standaard hoor
(Vroeger zei ik dat ik dat keek omdat er veel lekkere wijven in de zien warenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga America's Next Top Model kijken heur! Homo die ik ben.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Vroeger zei ik dat ik dat keek omdat er veel lekkere wijven in de zien waren.... dat zullen er veel geloofd hebben
.)
Moet dát er nou weer echt bij?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook! Ze komt ook uit de generatie dat homoseksualiteit nog als ziekte werd beschouwd!
Zal wel eff zoeken, sorry ben echt geen ESF materiaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat die kip waarvan je dacht dat ik het was met veul make-up ook op de foto's?
Ik ben wel benieuwd namelijkHad ze een dikke reet? Hoi Dirk.
*giechel*quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Vroeger zei ik dat ik dat keek omdat er veel lekkere wijven in de zien waren.... dat zullen er veel geloofd hebben
.)
Ergens rond de oorlog toch? De 80-jarige?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dát er nou weer echt bij?
Het wachten is op Loveless die mijn geboortejaar (weer) even komt gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |