Ik ben ook echt een sucker voor dat soort tekstenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook echt een supermooie tekst...
mijn vriendin slaat me als ik shalalie zingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een sucker voor dat soort teksten
Maar goed, het háált het niet bij Shalalie natuurlijkhoi Dirk
In sommige gevallen noemen we dat een win win situatie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vriendin slaat me als ik shalalie zing
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In sommige gevallen noemen we dat een win win situatie.
Ik wil het hem wel even uitleggen dat hij dat écht zo heeft bedoeld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat De Vader het zo bedoeld heeft, heren.
()
hij verwoest er hele gezinnen mee....quote:Op zondag 21 februari 2010 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil het hem wel even uitleggen dat hij dat écht zo heeft bedoeld.
Jij had gewoon gehoopt dat er meisjes in korte broekjes onder die jurk vandaan zouden komenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
Vind Malta niet echt vernieuwend klinken. Ook bij vlagen lijkt het of ze net even over haar kunnen gaat.
Echt een schouderophaalliedje.
Dat had het liedje wel wat op kunnen halen. Met die tip kunnen ze vast wel iets.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gewoon gehoopt dat er meisjes in korte broekjes onder die jurk vandaan zouden komen
We gaan toch geen tips geven aan concurrenten?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat had het liedje wel wat op kunnen halen. Met die tip kunnen ze vast wel iets.
Het oog wil ook wat, ze zal er niet mee winnen, maar ik kijk natuurlijk wel voor mijn plezier naar ESF.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan toch geen tips geven aan concurrenten?
Kaandorpquote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Mister Eurovisie heeft nog niets ingeboet qua stem () maar de tijd heeft wel grip op hem gekregen.
Ik had de achterkant van dat jasje ook niet moeten zien![]()
Even niet over ESF, maar het is toch de SC...
Wat een herkenbaar nummer dit, iedereen kent wel iemand waar dit nummer op van toepassing is.
Ik kan er zo een paar aanwijzen
Briljant nummer he?quote:
Je hebt een delftsblauwe dekbedovertrek gebruikt ?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:23 schreef sararaats het volgende:
hoi Greys
ik heb zelf m'n dekbed opgekalefaterd![]()
![]()
![]()
Met moeite het liedje beluisterd, er zijn gewoon van dat soort mensen en die moeten dood! Gewoon uit hun lijden worden verlost, weg ermee!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Mister Eurovisie heeft nog niets ingeboet qua stem () maar de tijd heeft wel grip op hem gekregen.
Ik had de achterkant van dat jasje ook niet moeten zien![]()
Even niet over ESF, maar het is toch de SC...
Wat een herkenbaar nummer dit, iedereen kent wel iemand waar dit nummer op van toepassing is.
Ik kan er zo een paar aanwijzen
hehehe neequote:Op zondag 21 februari 2010 15:25 schreef creno het volgende:
[..]
Je hebt een delftsblauwe dekbedovertrek gebruikt ?
Jij bruut!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met moeite het liedje beluisterd, er zijn gewoon van dat soort mensen en die moeten dood! Gewoon uit hun lijden worden verlost, weg ermee!
Als ik jou was zou ik dat getrek gewoon laten op zondag voortaan hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
hehehe nee
ik moest de overtrek nog over het dekbed trekken
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat getrek gewoon laten op zondag voortaan hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
Hier was Johnny nog cute
Er zijn niet zo vaak leuke mannen op het ESF eigenlijk![]()
Kan me er van de laatste jaren weinig herinneren.
Erik, help eens?
Sakis staat er al in zeker?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je iets moois tegenkomt het mooiemannentopic kicken.
Nou, hou op!quote:
Mwa, beetje Daniel Craig-categorie. Wel stoer en mannelijk, maar echt warm word ik er niet van. Al zou ie best in bed mogen blijvenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Nou heb ik sowieso een wat aparte smaak wat mannen betreft
Erik, hoe vind jij McArmy uit Greys Anatomy?
Hij is niet standaard mooi ofzo, maar hij zoent zo bruutquote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, beetje Daniel Craig-categorie. Wel stoer en mannelijk, maar echt warm word ik er niet van. Al zou ie best in bed mogen blijven, maar wat dat betreft ben ik heel makkelijk, want die kan me een ingang geven in hollywood
.
Kaandorp vroeger was leuker dan Kaandorp nu, vind ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |