Ga jij ff lekker op jezelf letten, Flurry!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hij was nog niet vol hé Greys
F
A
I
K
Al mijn dromen die samenkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we volgend jaar Herman van Veen niet sturen!?
Ik heb er al om gezeurd achter de schermenquote:
Edsiliaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Fred_B het volgende:
The Netherlands are now in the lead!
Die goeie ouwe tijd
ik vond het anders ook erg spannend of re-union naar de finale ging !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Edsilia
Sowieso was het toen tenminste af en toe nog eens spannend.
De Nederlandse inzending die gewoon regelmatig punten kreeg en in de top 10 eindigde.
Vrede van Ruth 6e, De eerste keer van Franklin en Maxine 7e
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Trouwens even een tip voor Sieneke, huur de danseressen van Marlous in. Verkoop desnoods je stacaravan als je de dames niet kan betalen, maar ze moeten mee.
Ik wil ook wel gaan dansen op de achtergrond, maar ik denk dat het me niet zo goed staat als ik een strak, kort bloemetjes broekjes aantrek. Dus hup, gooi die heupen er in en shalalie shalala. [ afbeelding ]
Sieneke krijgt een make over. En zij hoeft niets bloots aan, gewoon een stel vlotte meiden er achter en zij draagt het liedje (oeh, poëtisch)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zie je dat dan voor je? Sieneke ook in hotpants?
Of zij gewoon lekker veel kleding (ik verwacht niks bloots) en 2 van die strandmeisjes op de achtergrond?
Maar onze draaiorgels moeten ook nog wel te zien zijn, straks ziet iedereen alleen de heupwiegende damesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sieneke krijgt een make over. En zij hoeft niets bloots aan, gewoon een stel vlotte meiden er achter en zij draagt het liedje (oeh, poëtisch)
Dat kan prima samen gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar onze draaiorgels moeten ook nog wel te zien zijn, straks ziet iedereen alleen de heupwiegende dames
Dan moeten ze in roodwitblauwe pakjes.quote:
Daar hoort Hilversum 3 bij. Dat past gewoon in één liedje. Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, Hilversum drie bestond nog niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:38 schreef sararaats het volgende:
ik word altijd vrolijk van "ik ben vandaag zo vrolijk"
die heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hoort Hilversum 3 bij. Dat past gewoon in één liedje. Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk, Hilversum drie bestond nog niet.
Zing het maar eens, dat blijft hangen.
Maar niet zo goed als shalalie
Hier Sara, Hilversum 3quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gehoord
edit: de versie van Vader Abraham wel.
Dat liedje van Annequote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gaan we ook een keer heen he?
Oh en heb je dit nog gezien:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik ken Hilversum 3 wel. ik had Shalalie nog niet gehoord.
Misschien zou je gewoon hier een open sollicitatie ala FOK! idols moeten doen Dirkhquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
Trouwens even een tip voor Sieneke, huur de danseressen van Marlous in. Verkoop desnoods je stacaravan als je de dames niet kan betalen, maar ze moeten mee.
Ik wil ook wel gaan dansen op de achtergrond, maar ik denk dat het me niet zo goed staat als ik een strak, kort bloemetjes broekjes aantrek. Dus hup, gooi die heupen er in en shalalie shalala. [ afbeelding ]
Het is echt een Pavlov reactie aan het worden he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
Tros! Vlaggetje wappert [ afbeelding ]
Mooi he? *zucht*quote:
Ja, Brigitte is daar grappiger dan Herman, maar hij over haar borstpartij is ook wel lolligquote:En dat stukje met Brigitte is echt hilarisch...
Ik heb sinds kort een buikje, ik verzeker je, dat is niet smakelijk als ik een strak kort broekje aan trek.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien zou je gewoon hier een open sollicitatie ala FOK! idols moeten doen Dirkh
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:22 schreef sararaats het volgende:
ik ken Hilversum 3 wel. ik had Shalalie nog niet gehoord.
McWapper, ik geloof niet dat het Senesta d'r idee was dat jij zelf zo'n kort broekje ging aantrekkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een buikje, ik verzeker je, dat is niet smakelijk als ik een strak kort broekje aan trek.
Nu ben ik wel hard bezig om dat buikje weg te werken en schiet meteen een midlife crisis in, maar het ziet er een beetje uit als opa die op de dansvloer staat. Dat wil jij niet, maar dat wil ik ook niet.
Graag bevestiging dat het wel mee valt.
Hier Sara:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja maar alleen Vader Abraham. had geen zin om Sieneke te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |