Oh! Wat leuk dat je daar zo'n review over schrijftquote:Op zondag 21 februari 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
spam: De teleurstelling van Le mirage
Ja ziet er zeker goed uit. Wat wordt het? Veggieburger?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Wat leuk dat je daar zo'n review over schrijft
Vind ik altijd heel leuk om te lezen, restaurant reviews.
Binnenkort ga ik eten bij Old Dutch in Rotterdam, de menukaart ziet er in elk geval jummie uit
Ja dàhagquote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ziet er zeker goed uit. Wat wordt het? Veggieburger?
Nou, dat lijkt me wel wat!quote:
Ik vergat even dat Dirkh me al gezien heeft in het echtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
27. En ik zit nog op de basisschool!
Ja, ik kan wel zeggen dat ik naar Old Dutch ga, maar ik vrees dat die binnenkort door hun voorraad heen zijn en een paar maanden bezig zijn om uit te rusten van het extreme cooking.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Grom er dan tenminste nog even bij![]()
Laat even weten in welk restaurant je binnenkort gaat eten, dan laat ik twéé pezen in je hertenbiefstuk stoppen
En laat de chefkok er een keer aan likken ofzo, of een vieze rochel er bij in de panquote:Op zondag 21 februari 2010 23:43 schreef Greys het volgende:
Grom er dan tenminste nog even bij![]()
Laat even weten in welk restaurant je binnenkort gaat eten, dan laat ik twéé pezen in je hertenbiefstuk stoppen
Oh, deze had ik nog niet eens gezien.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En laat de chefkok er een keer aan likken ofzo, of een vieze rochel er bij in de pan.
Oh Greysquote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets ander onderwerp toch. Maar ik wist dat er een man in bed in voorkwam
Luister het even en dan vooral vanaf 2.20 wordt het leuk, het wordt steeds bruter
Dit was dus de eerste show nadat haar man haar had verlaten voor een ander. En dat kwam eigenlijk in elk nummer wel terug...
Ik heb hem gekeken, maar hij komt niet in de buurt bij die andere als je het mij vraagtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:!
Ja, het is een vrolijkerd he?
Die andere van 'Ik heb een heel zwaar leven' moet je ook nog even luisteren eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, maar hij komt niet in de buurt bij die andere als je het mij vraagtDie is hilarisch
, heb hem ook even opgeslagen
![]()
Wat jij eerder in het topic zei vind ik ook trouwens, ik vond haar vroeger leuker dan nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht gister dat ik 2 Greys A. filmpjes gespot had, maar ik zie idd alleen die bekken-tegen-de-muur, het is een rooie!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh hier nog een lekker cheesy filmpje danquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht gister dat ik 2 Greys A. filmpjes gespot had, maar ik zie idd alleen die bekken-tegen-de-muur, het is een rooie!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier nog een lekker cheesy filmpje dan
Het moment dat zij zegt 'Maar ik ken je helemaal niet!' en dat hij dan zegt 'So?'![]()
Heb ik niet gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Dat van dat leger komt misschien ook door zijn pak waar 'US Army' op staat
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik schattig.
Heel soms hoor ik 's morgens niks. Dan denk ik: oh fijn, mama is niet van de trap gevalen. Maar dan heeft ze zich verslappen.
Oh, straks thuis even luisteren!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze vind ik schattig.
Heel soms hoor ik 's morgens niks. Dan denk ik: oh fijn, mama is niet van de trap gevalen. Maar dan heeft ze zich verslappen.
Val jij op dames of op heren, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezienIk heb weer eens te snel gekeken
, en was ook zo gefocused op z'n kop
*terugkijken gaat*
Ik heb een paar mensen in m'n omgeving die in het leger zitten en daar past hij zo tussen
Zo'n lekker ouderwetse man met een dosis zelfvertrouwen en geen vertrutting, en met goeie handen.
Maar hij is van jou hoor Greys
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
Val jij op dames of op heren, als ik zo vrij mag zijn?
Want je geeft hem wel héél makkelijk weg
Oh! Nou ja, had gekund tochquote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Mannen, maar ik heb je er al zo vaak over zien schrijven dat ik hem al half als jouw man betitel.
Then again kijk ik de serie ook niet, dus dan kan mag ik toch ook niks zeggen
Oh ja. Mjam!quote:
Gerard Butler!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, weet je aan wie hij me nu ineens doet denken, die man uit "300" en "PS I love you".
Oeh
[ afbeelding ]
Post ik zo als een lesbo danquote:
Oeh.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah die mag ik niet zo. Gerard Butler. Dan liever Clive Owen.
Nee, maar ik dacht dat ooit eens ergens gelezen te hebben in je fobo ofzo.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard Butler!
En in PS I Love You heeft ie ook nog dat genadeloos aantrekkelijke Ierse accent
Dat is helemaal niet fout! Closer is geweldigquote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh.
Een van mijn favo films, hoe fout ook misschien...
Closer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat ooit eens ergens gelezen te hebben in je fobo ofzo.
Serieus.
Maar de film zelf...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet fout! Closer is geweldig. Met Jude Law (
), Clive Owen (
), Natalie portman (een van mijn favo actrices) en Julia Roberts (die ik stiekem ook wel heel erg mag).
Ja het is een hele aparte film, waarbij ik me altijd wel afvraag of het nou goed of slecht eindigtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de film zelf...
Kreeg je er niet een raar gevoel van? Ik kan het niet uitleggen
Heb hem al drie of vier keer gezien. Ik vind het een geweldige film, ondanks het feit dat het een kutfilm is.
Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |