deze vond ik anders ook erg grappig:quote:Op zondag 21 februari 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaandorp vroeger was leuker dan Kaandorp nu, vind ik
Alleen dat depri 'moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk' nummer vind ik wel weer hilarisch
dat liedje is ooit geplaybackt bij die plurk van een Henny Huisman.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:00 schreef Dirkh het volgende:
Dan ken je nu ook wat liedjes, waar internet toch allemaal goed voor is he.
Die is ook wel leuk ja, maar dat depri nummer vond ik leukerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef creno het volgende:
[..]
deze vond ik anders ook erg grappig:
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Oh, het is een iets ander onderwerp toch. Maar ik wist dat er een man in bed in voorkwam
Luister het even en dan vooral vanaf 2.20 wordt het leuk, het wordt steeds bruter
Dit was dus de eerste show nadat haar man haar had verlaten voor een ander. En dat kwam eigenlijk in elk nummer wel terug...
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is. Binnen de policy dan hequote:Op zondag 21 februari 2010 17:34 schreef creno het volgende:
die was ook goed ja !
(maar wat heeft brigitte kaandorp met het songfestival ?)
Ze moet naar het Songfestival.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:34 schreef creno het volgende:
die was ook goed ja !
(maar wat heeft brigitte kaandorp met het songfestival ?)
Ah leuk!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is.
Kut!quote:
Binnen de policy dan he.
Heb jij ook onlangs een vuurtje aan een ander geven dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, ik denk dat ik vanavond maar in een andere slaapkamer (met slot) ga slapen.
Eet ze, caveman!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah leuk!
[..]
Kut!
Nou mensen, ik hou het even voor gezien, ik ga ergens eten. Iets wat tenminste op een bedje met dittus past en een klein toefje van dattus, samen met een overheerlijke wijn.
(trekt ober over tafel en eist een half rund!)
Ik bedoelde eigenlijk hoe zijn we van songfestival bij kaandorp belandt ? Ik dacht dat ik iets gemist had ofzo !quote:Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic, hier mag alles wat in andere topics offtopic is. Binnen de policy dan he.
Grom je daar ook bijquote:Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
(trekt ober over tafel en eist een half rund!)
Het begon met mijn ietwat aparte smaak (dat ik wel van die kwijlnummers van Malta hou, Chiara enzo) en dat ik ook van Josh Groban en Herman van Veen hou.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:40 schreef creno het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hoe zijn we van songfestival bij kaandorp belandt ? Ik dacht dat ik iets gemist had ofzo !
Maar ik kan wel de link leggen, ze zat bij Paul de Leeuw, die heeft ooit het songfestival gepresenteerd, dus voila
Leukquote:
Ja doen, vooral het laatste couplet is om te gillenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ga straks even dat Kaandorp filmpje terug kijken
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen, vooral het laatste couplet is om te gillen
Heb je het bruut-bekken-tegen-de-muur filmpje gezien?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan een giller wel goed gebruiken![]()
En ik wil ook wel weten wie die man uit die Greys-serie is
Het baby olifantje is nog niet te zien zeker?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vorige keer toen we abo's waren halen was het kutweer, dus toen vooral overdekte deel gedaan (Oceanium), nu de rest. Het kleine leeuwtje gezien![]()
De stokstaartjes![]()
En nog heel veel meer
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het bruut-bekken-tegen-de-muur filmpje gezien?
Ijsberen lagen er heel verveeld bij, eentje lag buiten te maffen (weet niet of het Tania wasquote:Op zondag 21 februari 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het baby olifantje is nog niet te zien zeker?
En heb je Tania nog uitgezwaaid, de ijsbeer?
Nee, want de bug was niet alleen in F&Fquote:Op zondag 21 februari 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
okee Greys, dan kom ik hier wel praten...
Loopt de ESF SC zoooooo slecht dat je een bug in de FF SC moet gooien...
Nee, die oversized labrador die altijd buiten ligt te ronken heet anders, weet even niet meer hoequote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ijsberen lagen er heel verveeld bij, eentje lag buiten te maffen (weet niet of het Tania was)
Bofte jij even!quote:En nee, geen Babyolifantje gezien. Wel nog een nijlpaard wat de boob kreeg
Een nieuw topic openen ging/gaat niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Bug? We willen hier geen enge beestjes heur, hou die maar in F&F!
grapje schatquote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want de bug was niet alleen in F&F
Ik heb een stukje van de moeder van Bambi opgegeten en de rest weggegooid. Brommend heb ik zalm uit het water geslagen en opgegeten en hier en daar een paar plukken groen uit de grond getrokken. Echt mannenvoer. Hargh hargh.quote:
Brommend?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van de moeder van Bambi opgegeten en de rest weggegooid. Brommend heb ik zalm uit het water geslagen en opgegeten en hier en daar een paar plukken groen uit de grond getrokken. Echt mannenvoer. Hargh hargh.
In dit geval was brommend wel het juiste woord. Grommend is door het genot, brommend is ... juist.quote:
spam: De teleurstelling van Le miragequote:Op zondag 21 februari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Maar 't was niets dus?![]()
Viel het tegen? Was de wijn dan in elk geval nog goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |