Ik was heul snelquote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Spamspamspam
[Tournament] Finale: het ultieme ESF-nummer!
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys geef eens mee het goede voorbeeld in het nieuwe tournamenttopic, dan gaan mensen het snappen!
Vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenGina
Kom dr an!
BELANGRIJKE ZAKENNNNN???????quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik was even druk bezig met andere belangrijke zakenGina
Kom dr an!
Ik was even mijn Gina Gershon adoratie aan het kenbaar makenquote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even mijn Gina Gershon adoratie aan het kenbaar maken![]()
Jij bent volgende week ma-wo ook lesbisch, toch?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaaaaaaEn ma en di nog in jouw gezelschap ook [ afbeelding ]
Waarom kan ik niet wapperen?quote:
Wees niet bang, tuinbroeken staan me nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie maar niet van die mannenhatende feministische lesbeaus worden. Die vind ik eng.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees niet bang, tuinbroeken staan me niet
Hoezo 'weer'?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
Maar goed, nu moeten we dus weer overstappen naar wapperen.
Hoezo, heb jij ander nieuws? En zo ja, vertel.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ik dit nu als eerste moet lezen hier
Het staat je!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Whoeeeehoeee, check mij eens wapperen![]()
Je hebt me recentelijk nog gezien... wat denk jij?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ik dit nu als eerste moet lezen hier
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'?
Wapperde jij niet al die tijd nog dan?
Hihihihiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.
Je weet hoe je het goed kunt makenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, eh... mijn wapperhandje was even afgeleid. Excuses.
Dirkh, het staat Greys nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je!![]()
[..]
Je hebt me recentelijk nog gezien... wat denk jij?
Nee he? Tuinbroek?
Ja zo'n borrel is iets anders dan een avondje Marketierenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Oeh![]()
Wat waren we hip en happening enzo he, vrijdag?![]()
Ik begon aan het einde zelfs immuun te worden voor de DJ herrie!
Hebben je collega's de foto's op de site nog bekeken?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Oeh![]()
Wat waren we hip en happening enzo he, vrijdag?![]()
Ik begon aan het einde zelfs immuun te worden voor de DJ herrie!
Hebben je collega's de foto's op de site nog bekeken?
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys jij doet ook niets anders dan mensen ontmoeten en er dingen mee gaan doen he?
Dat was toeval hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys jij doet ook niets anders dan mensen ontmoeten en er dingen mee gaan doen he?
O wee als die er next time niet zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Ml-etje en ik waren allebei op een zelfde vrijdagborrel en daar hadden ze aardbeien cocktails.
En nu zijn we verpest
Ik ben gewoon een sociaal typequote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Even voor de rekkoord, ik heb niks gedaan met Greys. Behalve gewapperd. MET EEN VLAGGETJE!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Euh die opsomming die begon met 27 kon ik amper op 1 hand tellenquote:
Huh? Iek niet schnap?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh die opsomming die begon met 27 kon ik amper op 1 hand tellen
Ja maar ze doet niks andersquote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was toeval hoorik mikte op i-net dat ik n leuke borrel had en zij bleek er ook te zijn en herkende mijn tekst erover.
En ik maar denken, jemig wat heeft die Greys een pot make up op d'r gezicht gemikt zeg..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een sociaal type![]()
Ml-etje had het in de F&F SC over de dresscode van een aankomend feestje, ik herkende de dresscode omdat ik ook ging en voor we het wisten hadden we een date![]()
Ik had haar al eens gezien toen ik spullen voor de Asielactie ophaalde. En toch dacht ze vrijdag van een ander dat ik het was
Ja maar wij gaan naar Osloquote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Even voor de rekkoord, ik heb niks gedaan met Greys. Behalve gewapperd. MET EEN VLAGGETJE!
Ik denk dat alle ESF-ers mee moeten wapperen.
Ze heeft vast iets tegen homo;s.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ze doet niks anders. Dan gaat ze weer naar songfestivals met FOK!kers, dan gaat ze weer een dagje weg met FOK!kers, dan komt ze ze gewoon tegen...
Terwijl ze haar eigen medemodje niet wil zien!!!
quote:
Oh, zo de 27e!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we zien elkaar de ... en de ... en de ...
ow en dan zijn we best wel lesbo
![]()
Wij hebben laatst tot diep in de nacht zitten recappenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ze doet niks anders. Dan gaat ze weer naar songfestivals met FOK!kers, dan gaat ze weer een dagje weg met FOK!kers, dan komt ze ze gewoon tegen...
Terwijl ze haar eigen medemodje niet wil zien!!!
Staat die kip waarvan je dacht dat ik het was met veul make-up ook op de foto's?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En ik maar denken, jemig wat heeft die Greys een pot make up op d'r gezicht gemikt zeg..
Ben ik even blij dat ik iets teveel door andere mensen bezig werd gehouden, trouwens wel weer leuk mailcontact met een oud-studiegenootje
Denk het ook! Ze komt ook uit de generatie dat homoseksualiteit nog als ziekte werd beschouwd!quote:
Ohhhh, mag ik ook komen? Of mag dat niet als Abba-stemmert?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben laatst tot diep in de nacht zitten recappen
Ik vind dat we een ESF feestje moeten organiseren.
Seriously.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, zo de 27e!Ja, we zien elkaar aankomende week wel heel vaak, maar da's niet standaard hoor
(Vroeger zei ik dat ik dat keek omdat er veel lekkere wijven in de zien warenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga America's Next Top Model kijken heur! Homo die ik ben.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(Vroeger zei ik dat ik dat keek omdat er veel lekkere wijven in de zien waren.... dat zullen er veel geloofd hebben
.)
Moet dát er nou weer echt bij?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het ook! Ze komt ook uit de generatie dat homoseksualiteit nog als ziekte werd beschouwd!
Zal wel eff zoeken, sorry ben echt geen ESF materiaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat die kip waarvan je dacht dat ik het was met veul make-up ook op de foto's?
Ik ben wel benieuwd namelijkHad ze een dikke reet? Hoi Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |