kut, dus niet online te zien... Klote zender is het tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Qwea het volgende:
rtlnieuws begint
Ik zit ook aan de chocola!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zit aan de chocola!
En ik wou lijnen!
*zoekt I'm Still Standing opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
*zet Sixpence none the richer aan: There she goes....
Wie welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Remzz het volgende:
Frits gelooft er niet meer in.
Na zoveel media-aandacht moeten ze ook welquote:
Journalistiek in verval.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Jeroen_L het volgende:
Frits en z'n telefoon.Twitter gewoon ff live.
Toch z'n glunderblunder binnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Straks komt Verhagen glunderend naar buiten.
Ik denk dat ze allemaal via de achterdeur vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Straks komt Verhagen glunderend naar buiten.
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef 9611Niels het volgende:
Het is 90% zeker dat het kabinet gaat vallen volgens Frits?
De partij die eruit gaat stappen zit niet in het demissionair kabinet. Niemand wil er zomaar uitstappen dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, nog steeds in ontkenningJesus, zelfs deze beslissing willen ze niet nemen. Stelletje glundermussen.
De linkse propaganda is op.quote:
Dat had ik al voorspeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Crazy Harry het volgende:
gadverdamme wat een cda draai wordt er door wester aan gegeven
Niet vergeten: Het pluchequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
Move over 'prematuur', 'glundermus' is het woord van 2010!
Ik zou haast, inderdaad...quote:
ze krijgen er klaarblijkelijk, net zoals ons de schijt van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Volgens een bron van rtl die de ventilatieroosters controleert wordt de wc veelvuldig gebruikt.
Slechte pizza dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Volgens een bron van rtl die de ventilatieroosters controleert wordt de wc veelvuldig gebruikt.
Wij dit kabinet ook. Tijd om eens te gaan regeren. Over een half jaar of zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
"Het vertrouwen is weg, de mensen zijn elkaar zat" -Frits
quote:
Hij heeft het niet echt getroffen met coalitiepartners natuurlijk. Daar kun je Balkenende niet in zijn geheel de schuld van geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Monidique het volgende:
Dan blijven ze bij elkaar. En dan? Dan komt het volgende struikelblok en politiek is nemen en geven, maar niemand gaat meer geven. Het valt of het valt later. Waardeloos kabinet, waardeloze Balkenende, die de rode draad is geweest in drie a vier mislukte kabinetten.
Ja, maar wanneer zei hij er niet bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Jeroen_L het volgende:
"Het is over en uit met dit kabinet"
Ben je gelijk op de hoogte als er wat gebeurdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Corkscrew het volgende:
Politiek24 toont weer het Binnenhof.
Dan krijgen we een DWDD waar de TV draait door vol zit met zooi van Geertje, week na week, 12 weken lang totdat hij toch een betere prater bleek te zijn dan een MP en het kabinet weer valt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij dit kabinet ook. Tijd om eens te gaan regeren. Over een half jaar of zo
Tja, het blijft RTL hequote:
Wat een nieuwsvoorziening in dit land. Zonder internet ben je nergensquote:
Ik vrees het ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dan krijgen we een DWDD waar de TV draait door vol zit met zooi van Geertje
Nog even aan het pluche voelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
ze blijven wel lang..
misschien doet ze het zo zodat overuren extra betaald worden.
Zo kan ze ff extra centen snel bijverdienen voordat valt
Vrijdagavond weet je t ..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan zo maar vallen!
Lijkt me niet zo raar, steeds blijven melden dat er nog geen nieuws is dat houdt op een gegeven moment op ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De NOS en RTL4 kappen er gewoon beide mee.
]quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
is nova afgelopen? was even weg
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan zo maar vallen!
Vrij absurd idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een nieuwsvoorziening in dit land. Zonder internet ben je nergens
Dat is de uitsmijterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef StephanL het volgende:
die lange kale meneer is dan van de RVD
Onwetendheid was vroeger een zegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een nieuwsvoorziening in dit land. Zonder internet ben je nergens
Inderdaad. Vroegâh hoorde je gewoon na een week dat het kabinet gevallen was, en het zei je toch niksquote:
Zowel ik als leukvoorlater zitten aan de chocola.quote:
Prioriteiten en zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef Trollface. het volgende:
De Pfaffs is kennelijk belangrijker dan een kabinetscrisis
hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef TheArt het volgende:
Hoor ik nou bij Pol 24: "We gaan de camera's verplaatsen, want Dominique gaat weer live."?
beide fraudeurs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef Trollface. het volgende:
Verstandig, ik heb net mijn tanden gepoetst. Slechte keuze, dit gaat nog wel even duren en een snack zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Zowel ik als leukvoorlater zitten aan de chocola.
(ondanks het feit dat ik moet lijnen voor volgende week vrijdag)
Ach kom, bij zo'n groot iets behoort gewoon continue een nieuwsuitzending te lopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo raar, steeds blijven melden dat er nog geen nieuws is dat houdt op een gegeven moment op ook.
BNR heeft het erover dat de dranghekken nu worden verplaatstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Corkscrew het volgende:
Op Politiek24 is gewoon de Orde van de Dag, dagelijks programma
Deze soap zal onderbroken worden als er in onze rl soap iets gebeurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef Trollface. het volgende:
Eensch. We moeten het met Twitter doen, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, bij zo'n groot iets behoort gewoon continue een nieuwsuitzending te lopen.
Om ruimte te maken voor de auto's of?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
BNR heeft het erover dat de dranghekken nu worden verplaatst
Het kabinet staat al weken op vallen, dan hadden ze wel een marathon uitzending kunnen houden. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn dan hoor je ze gelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, bij zo'n groot iets behoort gewoon continue een nieuwsuitzending te lopen.
BNR zendt nog uit hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef Orbis het volgende:
[..]
Eensch. We moeten het met Twitter doen, vrees ik.
Al twee dagen niets. Spanningen lopen steeds hoger op, maar het breekpunt is nog steeds niet bereikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef larry91 het volgende:
Gebeurt er weer iets?
Ah, beter. Zoek ik daar even naar.quote:
Buiten dat, hou het dan ook gewoon bij 1 televisiezender. Beetje kut zo, steeds switchen tussen Ned2 en RTL4quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
www.niksgemist.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef patrickpsv het volgende:
net klaar met werken, ik ga het ook ff volgen, kappen ze met nieuwsuitzenden
Gewoon het binnenhof.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?
Zeg het maar, dude wist het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Om ruimte te maken voor de auto's of?
Thieme!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf heeft de schuldige aangewezen: de PvdA en Wouter Bos.
Ja, ze zijn net op een ander item overgestapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Orbis het volgende:
Op BNR nu iets over vliegtuigticketannulering?
Naast het gekanker op de kilometerheffingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
Daar hoeven ze alleen op "promote to frontpage"te klikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
Er is geen nieuws, had je graag de hele avond naar een deur gekeken die af en toe open gaat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs politiek24 zendt nu crap uit, wat is dit![]()
?
En Patricia Paayquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Naast het gekanker op de kilometerheffing
Een minister van Defensie die blij is dat ie niet in dienst heeft gezeten, dien je sowieso niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is die van Middelkoop toch een eng mannetje.
Telegraafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf heeft de schuldige aangewezen: de PvdA en Wouter Bos.
Militairen, als het aan het CDA ligt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die zendt al een dag hetzelfde uit. Laat dan daar die stenen van het Binnenhof zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs politiek24 zendt nu crap uit, wat is dit![]()
?
Ja! Dan kunnen we iig zelf zien of er nieuws is. Nu lezen we 't allemaal twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is geen nieuws, had je graag de hele avond naar een deur gekeken die af en toe open gaat?
Er valt genoeg te bespreken dacht ik zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Pretty much. Ik ben tussendoor wezen squashen en toen zijn er vier topics volgemaakt. Maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus iedereen zit hier al uren voor niks eigenlijk?
Wat hou ik van het internetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:19 schreef Corkscrew het volgende:
Auto's arriveren:
[ afbeelding ]
Bron: Twitter
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus iedereen zit hier al uren voor niks eigenlijk?
Ik dacht al, waar ken ik haar vanquote:
dan ben ik blij dat ik toch nog even wat nuttigs heb gedaan, anders had ik hier waarschijnlijk ook de hele tijd gezeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Pretty much. Ik ben tussendoor wezen squashen en toen zijn er vier topics volgemaakt. Maar dat is het dan ook.
Ze is niet op vakantiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
Zit Bea nog in Oostenrijk? Ik denk dat ze morgen in Nederland nodig is...
Nog 4.5 uur en dan komt ze weer in NL aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
volgens iemand, 2 topics terug of zo, was ze onderweg... Misschien moesten we daar op wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
Stukken beter dan het hoofd van Agnes Kant.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Kom op jongens, ik durf niet eens meer een plaspauze te nemen ...
Oké, nu trap ik er niet meer in. We worden gewoon in het ootje genomen. Verhalen over persconferenties....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef StephanL het volgende:
fritswester
ministers weer voltallig bijeen
less than 1 minute ago from web
Dat zeg ik. zonder internet ben je nergens meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Corkscrew het volgende:
Nergens nu iets relevants:
- Orde van de Dag op Politiek24
- Een of ander interview op Radio 1
- Beursnieuws op BNR
LPF heeft ons ook niet genezen. Sowieso is 'slecht doen' een relatief begrip.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Prometus het volgende:
Laat dat kabinet maar vallen, dan kan Geert Wilders de bezem door dit land halen. Laat (extreem) rechts gewoon een tijdje regeren en dan zullen we vanzelf zien of het bevalt. En mocht het nog slechter gaan onder een rechts bewind dan zijn we tenminste weer heen over die Geert W. / PVV / TON / LPF en ander gezeik.
Laat gewoon die rechste rakkers regeren en dan zullen we zien wat ze kunnen waarmaken. Lijkt me de beste optie
Beter beeld dan Ferry Mingelen iig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heerlijk... Wat een prachtige vrouw
Ik wacht gewoon op een ouderwets smsje van Frits.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. zonder internet ben je nergens meer
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heerlijk... Wat een prachtige vrouw
Ik geniet van Cruz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op een ouderwets smsje van Frits.
Dat zou je als ouder met kinderen niet moeten willen. Wordt de scouting verplicht gesteld. Niemand wil dat hun kinderen verplicht in overheidsuniformpjes door het bos moeten kruipen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Prometus het volgende:
Laat dat kabinet maar vallen, dan kan Geert Wilders de bezem door dit land halen. Laat (extreem) rechts gewoon een tijdje regeren en dan zullen we vanzelf zien of het bevalt. En mocht het nog slechter gaan onder een rechts bewind dan zijn we tenminste weer heen over die hype van Geert W. / PVV / TON / LPF en ander gezeik.
Laat gewoon die rechste rakkers regeren en dan zullen we zien wat ze kunnen waarmaken. Lijkt me de beste optie
Vroeger hadden mensen wat meer geduld... Dat gebrek aan geduld veroorzaakt mede dit soort gedoe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Orbis het volgende:
Hyperige sfeer... als burger heb je recht op een functionerende overheid en dat hebben we nu niet. Geen wonder dat mensen zich opwinden.
Ja, daar zaten we op te wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
less than 20 seconds ago from web
LPF heeft nooit geregeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
LPF heeft ons ook niet genezen. Sowieso is 'slecht doen' een relatief begrip.
Ik doe mee, ik zie het hier wel als er iets is.quote:
Niet echt OT hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
less than 20 seconds ago from web
fritswester
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vroeger hadden mensen wat meer geduld... Dat gebrek aan geduld veroorzaakt mede dit soort gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |