Ja, ze zijn net op een ander item overgestapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Orbis het volgende:
Op BNR nu iets over vliegtuigticketannulering?
Naast het gekanker op de kilometerheffingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
Daar hoeven ze alleen op "promote to frontpage"te klikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
Er is geen nieuws, had je graag de hele avond naar een deur gekeken die af en toe open gaat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs politiek24 zendt nu crap uit, wat is dit![]()
?
En Patricia Paayquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Naast het gekanker op de kilometerheffing
Een minister van Defensie die blij is dat ie niet in dienst heeft gezeten, dien je sowieso niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is die van Middelkoop toch een eng mannetje.
Telegraafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf heeft de schuldige aangewezen: de PvdA en Wouter Bos.
Militairen, als het aan het CDA ligt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?
Die zendt al een dag hetzelfde uit. Laat dan daar die stenen van het Binnenhof zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs politiek24 zendt nu crap uit, wat is dit![]()
?
Ja! Dan kunnen we iig zelf zien of er nieuws is. Nu lezen we 't allemaal twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is geen nieuws, had je graag de hele avond naar een deur gekeken die af en toe open gaat?
Er valt genoeg te bespreken dacht ik zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?
Pretty much. Ik ben tussendoor wezen squashen en toen zijn er vier topics volgemaakt. Maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus iedereen zit hier al uren voor niks eigenlijk?
Wat hou ik van het internetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:19 schreef Corkscrew het volgende:
Auto's arriveren:
[ afbeelding ]
Bron: Twitter
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
dus iedereen zit hier al uren voor niks eigenlijk?
Ik dacht al, waar ken ik haar vanquote:
dan ben ik blij dat ik toch nog even wat nuttigs heb gedaan, anders had ik hier waarschijnlijk ook de hele tijd gezeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Pretty much. Ik ben tussendoor wezen squashen en toen zijn er vier topics volgemaakt. Maar dat is het dan ook.
Ze is niet op vakantiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
Zit Bea nog in Oostenrijk? Ik denk dat ze morgen in Nederland nodig is...
Nog 4.5 uur en dan komt ze weer in NL aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
volgens iemand, 2 topics terug of zo, was ze onderweg... Misschien moesten we daar op wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef Jojoke het volgende:
Stukken beter dan het hoofd van Agnes Kant.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Kom op jongens, ik durf niet eens meer een plaspauze te nemen ...
Oké, nu trap ik er niet meer in. We worden gewoon in het ootje genomen. Verhalen over persconferenties....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:20 schreef StephanL het volgende:
fritswester
ministers weer voltallig bijeen
less than 1 minute ago from web
Dat zeg ik. zonder internet ben je nergens meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Corkscrew het volgende:
Nergens nu iets relevants:
- Orde van de Dag op Politiek24
- Een of ander interview op Radio 1
- Beursnieuws op BNR
LPF heeft ons ook niet genezen. Sowieso is 'slecht doen' een relatief begrip.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Prometus het volgende:
Laat dat kabinet maar vallen, dan kan Geert Wilders de bezem door dit land halen. Laat (extreem) rechts gewoon een tijdje regeren en dan zullen we vanzelf zien of het bevalt. En mocht het nog slechter gaan onder een rechts bewind dan zijn we tenminste weer heen over die Geert W. / PVV / TON / LPF en ander gezeik.
Laat gewoon die rechste rakkers regeren en dan zullen we zien wat ze kunnen waarmaken. Lijkt me de beste optie
Beter beeld dan Ferry Mingelen iig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heerlijk... Wat een prachtige vrouw
Ik wacht gewoon op een ouderwets smsje van Frits.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. zonder internet ben je nergens meer
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heerlijk... Wat een prachtige vrouw
Ik geniet van Cruz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op een ouderwets smsje van Frits.
Dat zou je als ouder met kinderen niet moeten willen. Wordt de scouting verplicht gesteld. Niemand wil dat hun kinderen verplicht in overheidsuniformpjes door het bos moeten kruipen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:22 schreef Prometus het volgende:
Laat dat kabinet maar vallen, dan kan Geert Wilders de bezem door dit land halen. Laat (extreem) rechts gewoon een tijdje regeren en dan zullen we vanzelf zien of het bevalt. En mocht het nog slechter gaan onder een rechts bewind dan zijn we tenminste weer heen over die hype van Geert W. / PVV / TON / LPF en ander gezeik.
Laat gewoon die rechste rakkers regeren en dan zullen we zien wat ze kunnen waarmaken. Lijkt me de beste optie
Vroeger hadden mensen wat meer geduld... Dat gebrek aan geduld veroorzaakt mede dit soort gedoe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Orbis het volgende:
Hyperige sfeer... als burger heb je recht op een functionerende overheid en dat hebben we nu niet. Geen wonder dat mensen zich opwinden.
Ja, daar zaten we op te wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
less than 20 seconds ago from web
LPF heeft nooit geregeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
LPF heeft ons ook niet genezen. Sowieso is 'slecht doen' een relatief begrip.
Ik doe mee, ik zie het hier wel als er iets is.quote:
Niet echt OT hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Tism het volgende:
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
less than 20 seconds ago from web
fritswester
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vroeger hadden mensen wat meer geduld... Dat gebrek aan geduld veroorzaakt mede dit soort gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |