BNR zendt nog uit hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef Orbis het volgende:
[..]
Eensch. We moeten het met Twitter doen, vrees ik.
Al twee dagen niets. Spanningen lopen steeds hoger op, maar het breekpunt is nog steeds niet bereikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef larry91 het volgende:
Gebeurt er weer iets?
Ah, beter. Zoek ik daar even naar.quote:
Buiten dat, hou het dan ook gewoon bij 1 televisiezender. Beetje kut zo, steeds switchen tussen Ned2 en RTL4quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, bij zo'n groot iets behoort gewoon continue een nieuwsuitzending te lopen.
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, bij zo'n groot iets behoort gewoon continue een nieuwsuitzending te lopen.
www.niksgemist.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef patrickpsv het volgende:
net klaar met werken, ik ga het ook ff volgen, kappen ze met nieuwsuitzenden
Gewoon het binnenhof.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?
Zeg het maar, dude wist het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Om ruimte te maken voor de auto's of?
Thieme!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zouden ze nu moeten uitzenden dan?
Dat staat elke dag op die site volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf heeft de schuldige aangewezen: de PvdA en Wouter Bos.
Ja, ze zijn net op een ander item overgestapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Orbis het volgende:
Op BNR nu iets over vliegtuigticketannulering?
Naast het gekanker op de kilometerheffingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
Daar hoeven ze alleen op "promote to frontpage"te klikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat staat elke dag op die site volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |