kut, dus niet online te zien... Klote zender is het tochquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Qwea het volgende:
rtlnieuws begint
Ik zit ook aan de chocola!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zit aan de chocola!
En ik wou lijnen!
*zoekt I'm Still Standing opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
*zet Sixpence none the richer aan: There she goes....
Wie welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Remzz het volgende:
Frits gelooft er niet meer in.
Na zoveel media-aandacht moeten ze ook welquote:
Journalistiek in verval.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef Jeroen_L het volgende:
Frits en z'n telefoon.Twitter gewoon ff live.
Toch z'n glunderblunder binnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Straks komt Verhagen glunderend naar buiten.
Ik denk dat ze allemaal via de achterdeur vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
Straks komt Verhagen glunderend naar buiten.
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef 9611Niels het volgende:
Het is 90% zeker dat het kabinet gaat vallen volgens Frits?
De partij die eruit gaat stappen zit niet in het demissionair kabinet. Niemand wil er zomaar uitstappen dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, nog steeds in ontkenningJesus, zelfs deze beslissing willen ze niet nemen. Stelletje glundermussen.
De linkse propaganda is op.quote:
Dat had ik al voorspeldquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Crazy Harry het volgende:
gadverdamme wat een cda draai wordt er door wester aan gegeven
Niet vergeten: Het pluchequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
Move over 'prematuur', 'glundermus' is het woord van 2010!
Ik zou haast, inderdaad...quote:
ze krijgen er klaarblijkelijk, net zoals ons de schijt van.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Volgens een bron van rtl die de ventilatieroosters controleert wordt de wc veelvuldig gebruikt.
Slechte pizza dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Volgens een bron van rtl die de ventilatieroosters controleert wordt de wc veelvuldig gebruikt.
Wij dit kabinet ook. Tijd om eens te gaan regeren. Over een half jaar of zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:10 schreef Orbis het volgende:
"Het vertrouwen is weg, de mensen zijn elkaar zat" -Frits
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |