Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
vertel eens wat leuksquote:
mja zoiets maar wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
over het schijfje augurk aan het bushokje van Gent?
vrijwilligerswerk, pianospelen, slapen op FOK! zitten, ...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zoiets maar wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk?
wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk, pianospelen, slapen op FOK! zitten, ...
in een school.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor vrijwilligerswerk doe je?
kan je goed piano spelen?
en slapen is fijn das een van mjin grootste hobbies
aah okee en wat moet je op school doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
in een school.
ik ben in november terug gestart met pianolessen, in een ver verleden heb ik al les gehad maar ben er niet zo goed in.
ik ben kantinejuffrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en wat moet je op school doen dan?
mwah al doende leert men he
aah dat is wel leukquote:
in de lagere school brengen ze hun lunchpakketjes meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dat is wel leuk
verkopen ze wel gezond voedsel of is et zoals hier vette hap
aah okeequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
in de lagere school brengen ze hun lunchpakketjes mee
ik zorg dat de tafels recht staan en de afvaldozen op tafel staan.
ze krijgen koffie, thee of melk
heeuyquote:
misschien grafische en digitale media. ik zit toch altijd aan de pc en werk veel met videobestandjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
ben je nog van plan opleidinge te gaan doen?
als je daar je beroep van kan maken en het is iets wat je leuk vind moet je dat zeker doen jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien grafische en digitale media. ik zit toch altijd aan de pc en werk veel met videobestandjes.
aah thnxsquote:
uuuh dat moet je aan GF vragen die weet dat beter dan ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef sararaats het volgende:
kom ik ook in de wiki en openingspost?
aah je raakt aardig ingeburgerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef sararaats het volgende:
want ik ben nu een voorwaardelijke koffieplakker
quote:
tozoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef sararaats het volgende:
even een sanitaire stop maken. tot zo
quote:
wbquote:
quote:
quote:
whehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die grappenmakers altijdNooit eens gewoon normaal serieus doen
![]()
[ afbeelding ]
op je beeldscherm slaan is nooit een goed ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef sararaats het volgende:
ik moet niet meer op m'n beeldscherm slaan omdat het probleem opgelost is.
whahhaha een vriend van me sloeg er een keer zo hard tegen aan dat et beeld paars werdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef sararaats het volgende:
ik moet niet meer op m'n beeldscherm slaan omdat het probleem opgelost is.
daarom heb ik de stekkertjes nagekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op je beeldscherm slaan is nooit een goed idee
en daar zat er toevallig een los vanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
daarom heb ik de stekkertjes nagekeken
op aanraden van flesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
daarom heb ik de stekkertjes nagekeken
of nog ergerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahhaha een vriend van me sloeg er een keer zo hard tegen aan dat et beeld paars werd
ergens tegen aanslaan lost niks op
inderdaad ik heb me in stilte kapot gelachen om die actiequote:
het zweepje? *laat blote kont zien* kom, sla me danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond wordt er hier ook geslagen maar niet op beeldschermen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
het zweepje? *laat blote kont zien* kom, sla me dan
*wink*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geslagen met een zweep
yupsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
het zweepje? *laat blote kont zien* kom, sla me dan
oew nicequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yups
vanavond is het BDSM avond
ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad ik heb me in stilte kapot gelachen om die actie
dat kan hier vanavond wel worden verholpenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geslagen met een zweep
laters giertjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew nice
maar ik ga er vandoor laters
dat zal ongetwijfeld hier ook nog gaan gebeurenquote:
suikertjequote:
Heeee..ben je even ontsnapt?quote:
yep zit even voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeee..ben je even ontsnapt?
gelukkig welquote:
latersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben weer naar mijn klanten
laters
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 131 Giertje
02. 105 Ladylike
03. 073 goldfinger1963
04. 065 Pheno
05. 059 sararaats
06. 043 wel.o.k
07. 028 Dr_Flash
08. 027 Marijkezwolle
09. 017 john-frusciante
10. 017 MPG
11. 014 friemelaar
12. 011 indahnesia.com
13. 011 marcb1974
14. 008 JortK
15. 006 suikertaartje
16. 002 Wok-v2.0
17. 002 cablegunmaster
18. 001 Marco001
19. 001 VergaderEend
20. 001 OA
Een slechte dag voor jou?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie laten de koffie het weekend in gaan![]()
[quote]Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-02-2010
![]()
01. 131 Giertje
02. 105 Ladylike
03. 073 goldfinger1963
04. 065 Pheno
05. 059 sararaats
06. 043 wel.o.k
07. 028 Dr_Flash
08. 027 Marijkezwolle
09. 017 john-frusciante
10. 017 MPG
11. 014 friemelaar
12. 011 indahnesia.com
13. 011 marcb1974
14. 008 JortK
15. 006 suikertaartje
16. 002 Wok-v2.0
17. 002 cablegunmaster
18. 001 Marco001
19. 001 VergaderEend
20. 001 OA
ik heb het momenteel veels te drukquote:
Dat kost je vast klanten als je ballen jeuken en je dat tegen je klanten zegtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het momenteel veels te druk![]()
en het zal me eerlijk gezegd een bal jeuken of ik nou wel of niet erin sta
quote:Top 100 van vrijdag 19 februari 2010
05. 254 Pheno
07. 237 sararaats
17. 191 Ladylike
28. 154 Giertje
85. 084 goldfinger1963
whehehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kost je vast klanten als je ballen jeuken en je dat tegen je klanten zegt
En een slechte dag voor mij, ik kom niet eens in die lijst voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
goed héquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hier de top 100 van Fok![]()
met nogal verrassende resultaat![]()
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En een slechte dag voor mij, ik kom niet eens in die lijst voor!TweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Hey Marcbquote:
T is al laat he, de spammertjes slapen en koningspammer werktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey Marcb![]()
Ik kwam nog even kijken in de KSC voordat ik naar bed ga, maar het is hier alweer aardig rustig.
Ja het is inderdaad al laat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al laat he, de spammertjes slapen en koningspammer werkt
En hoest met jou?
Ik heb een betty boop pyama aan. Mn snoopy pyama ligt in de kast.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef sararaats het volgende:
ik slaap nog niet maar heb wel m'n Snoopy-pyjama aan.
Al weer vakantiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad al laat.
Hier gaat het goed hoor, ben lekker aan het relaxen, en ik heb volgende week alweer vakantie van school. (dat na al 2 hele weken school,haha)
Ja, hierna moet ik wat langer wachten totdat ik weer vakantie heb. Ik vind het ook wel erg snel hoor, 2 weken school en dan direct alweer vakantie. Maarjah, ik maak de regels niet!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al weer vakantiedat gaat wel heel snel ja
JIj hebt er alleen het voordeel vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, hierna moet ik wat langer wachten totdat ik weer vakantie heb. Ik vind het ook wel erg snel hoor, 2 weken school en dan direct alweer vakantie. Maarjah, ik maak de regels niet!
Wanneer zou het kabinet hier vallen?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En een slechte dag voor mij, ik kom niet eens in die lijst voor!als er vandaag nog verschillende posten sta je er weer niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten tweetyquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
indahquote:
ga jij nou ook beginnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al laat he, de spammertjes slapen en koningspammer werkt
En hoest met jou?
ze slapen allemaal zegt die danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef sararaats het volgende:
ik slaap nog niet maar heb wel m'n Snoopy-pyjama aan.
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer zou het kabinet hier vallen?
mmmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een betty boop pyama aan. Mn snoopy pyama ligt in de kast.
hoi kerelquote:
geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer zou het kabinet hier vallen?
opzet of overmacht?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi kerel
ik ben mijn titel aan het verliezen![]()
Er zijn genoeg mensen met een plank voor hun kop. Anders zit hij er al niet vier keer op rij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu gewoon weg met Balkenende.
Het is nu gebeurd met Den Haag, dus valt wel mee. Als je de cijfers vergelijkt plaats je hier procentueel de meeste posts. Jij hebt maar 11 posts ergens anders gisteren. Ik bijna 190 ergens anders. Dus de KSC heeft weinig 'last' van me gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi kerel
ik ben mijn titel aan het verliezen![]()
giertje heeft gewoon teveel vrije tijd overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu gebeurd met Den Haag, dus valt wel mee. Als je de cijfers vergelijkt plaats je hier procentueel de meeste posts. Jij hebt maar 11 posts ergens anders gisteren. Ik bijna 190 ergens anders. Dus de KSC heeft weinig 'last' van me gehad
Je bent nog steeds KingJe moet nog alleen het toetsenbord van Giertje saboteren
okee wat voor sport?quote:
mja ik las het vanmorgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is. Was tot 2uur RTL4 aan het volgen, toen heerlijk de ogen dicht gedaan. Wel blij, want vandaag nog best drukke/sportieve dag vandaag.
Hopelijk is dat een flinke aanslag op de zetels van het CDA bij nieuwe verkiezingen. Tijd dat eens een andere partij gaat regeren, en we van die flapdrol van een Balkenende af zijn. Zo langdie geblondeerde wc-borstel ook maar niet in het kabinet komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is.
Mja, gisteren en eergisteren teveel fok, tv en twitter gevolgdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is. Was tot 2uur RTL4 aan het volgen, toen heerlijk de ogen dicht gedaan. Wel blij, want vandaag nog best drukke/sportieve dag vandaag.
Ik las: naar Tokyoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, gisteren en eergisteren teveel fok, tv en twitter gevolgd
Maar nu weer lekker rustig, straks een uur spinning en dan naar de toko voor wat okonomiyaki spullen. En daarna ga ik lekker niets doen.
Was het maar zo'n feest. Al zou ik voor de okonomiyaki liever naar Osaka gaan. Of Hiroshima. Daar komen de twee stijlen vandaanquote:
whehe inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Al zou ik voor de okonomiyaki liever naar Osaka gaan. Of Hiroshima. Daar komen de twee stijlen vandaan
Osaka= alles door elkaar gedonderd en dan bakken
Hiroshima= alles apart gebakken en later in laagjes op elkaar gelegd.
Al zou je het, kijkend naar de geschiedenis, andersom verwachten
Daar hadden ze het gisternacht nog over; CDA heeft vanaf het einde van de Tweede Wereldoorlog geregeerd, dus de kans is heel klein dat er nu een kabinet gevormd wordt zonder het CDA/PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een flinke aanslag op de zetels van het CDA bij nieuwe verkiezingen. Tijd dat eens een andere partij gaat regeren, en we van die flapdrol van een Balkenende af zijn. Zo langdie geblondeerde wc-borstel ook maar niet in het kabinet komt.
heey friemelaarquote:
Volgens mij het CDA er eind jaren '90, toen PvdA, D66 en VVD regeerden niet bij hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar hadden ze het gisternacht nog over; CDA heeft vanaf het einde van de Tweede Wereldoorlog geregeerd, dus de kans is heel klein dat er nu een kabinet gevormd wordt zonder het CDA/PvdA.
Ik kijk altijd naar welke partij de meest aansprekende punten heeft. Al zal ik uit principe ook nooit op CDA of de PVV stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
'T is dus weer tijd voor mooie beloftes die nog sneller gebroken zullen worden als dat ze gedaan zijn.![]()
zou momenteel niet weten op wie te stemmen
Jah, zover was ik ook alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar welke partij de meest aansprekende punten heeft. Al zal ik uit principe ook nooit op CDA of de PVV stemmen.
Geen probleem, verkiezingen zijn toch pas over een maand of drie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
'T is dus weer tijd voor mooie beloftes die nog sneller gebroken zullen worden als dat ze gedaan zijn.![]()
zou momenteel niet weten op wie te stemmen
Ik wordt niet beinvloed door reclames, heb hier geen Nederlandse televisie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
en voor die tijd worden we weer dood gegooid met campagnes debatten en meer van dat soort onzin
okee dan gaat die verkiezingsgekte grotendeels aan je voorbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wordt niet beinvloed door reclames, heb hier geen Nederlandse televisie.
Maakt niet uit, want als goed Christen stem ik toch CU.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee dan gaat die verkiezingsgekte grotendeels aan je voorbij
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kan ook wel weer eens gaan stemmen, Jakarta is om de hoek, dus ik stem gewoon CU voor de toekomst van jullie Nederland.
dan gaan we echt een enorme stap terug in de tijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is misschien nog het beste, dan weten we tenminste zeker dat we weer regelmatig kunnen lachen gieren brullen over de uitlatingen van die partij
![]()
Alle Homo's aan de kapstok.
Kerken i.p.v. ziekenhuizen.
De nonnen terug voor de klas.
en menierpastoor machtiger dan de burgermeester !
klinkt leuk, maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is misschien nog het beste, dan weten we tenminste zeker dat we weer regelmatig kunnen lachen gieren brullen over de uitlatingen van die partij
![]()
Alle Homo's aan de kapstok.
Kerken i.p.v. ziekenhuizen.
De nonnen terug voor de klas.
en menierpastoor machtiger dan de burgermeester !
dit is een reeel gevaar. Ik zie het vrijwel dagelijks in Indonesie, alleen met een ander geloof. Kan het Nederland eigenlijk niet aan doen, want het maakt veel meer kapot dan het ooit op kan bouwen, maar het is me het ritje ambassade wel waard. Maak er gewoon een dagje uit van.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan gaan we echt een enorme stap terug in de tijd
Dan ben je dus GEEN goed Christen jij moslimquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want als goed Christen stem ik toch CU.
ZIE PIquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan gaan we echt een enorme stap terug in de tijd
okay, een gewoon Christen dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je dus GEEN goed Christen jij moslim
Een GOED christen stemt SGP he. Ben je meteen van die rare gevallen af die ze vrouw noemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, een gewoon Christen dan.
quote:
aaah okee daar let ik niet veel opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aan het Post Icon kun je zien dat het ironisch bedoeld is
Oh, bedankt voor de tip. God zegene je.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een GOED christen stemt SGP he. Ben je meteen van die rare gevallen af die ze vrouw noemen.
Waarom zou ik mezelf zegenen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip. God zegene je.
Godquote:
heey GFquote:
giertjequote:
en was het gezellig gisteravond?quote:
symquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
en was het gezellig gisteravond?
oew das altijd goedquote:
nee ik ga er nu naar toequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
weer terug van de paarden?
Alle goede christenen zijn homo'squote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een GOED christen stemt SGP he. Ben je meteen van die rare gevallen af die ze vrouw noemen.
pierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle goede christenen zijn homo's
gfquote:
drukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
gf
Rustige ochtenddienst, koffie, zonnetje, laptoppie![]()
How is your life?
slaap zequote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe pc is er
Eens kijken of het werkt allemaal, hopelijk tot straks dus
picsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe pc is er
Eens kijken of het werkt allemaal, hopelijk tot straks dus
quote:
Is ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als we je niet terug zien werkt die dus niet
Dat gaat lastig wordenquote:
het werktquote:
quote:
de verse dusquote:
heey heeyquote:
als er maar caffeine in zitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:12 schreef sararaats het volgende:alwhoewel ik de frisdrankvariant verkies
mwah gaat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
als er maar caffeine in zit
word ik lekker wakker van
hoe isset?
klinkt niet al te enthousiastquote:
nee, we hebben vandaag de liefste poes ter wereld begravenquote:
Welke wil je? Zitten ook koffiefrisdranken bij overigens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:12 schreef sararaats het volgende:alwhoewel ik de frisdrankvariant verkies
hoiquote:
aaaah dat is niet leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, we hebben vandaag de liefste poes ter wereld begraven
gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, we hebben vandaag de liefste poes ter wereld begraven
Ik denk dat je iets ander begraven hebt dan je kat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:39 schreef sararaats het volgende:
dank je.
btw, ik ruik de hele tijd shoarma.
ik ben echt niet in de mood voor dit soort grappenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets ander begraven hebt dan je kat.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
Voor sararaats, zelfs klikbaar gemaakt om haar te troosten.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
Voor sararaats, zelfs klikbaar gemaakt om haar te troosten.
[ link | afbeelding ]
mijn zusje was hier en die heeft een jointje achter gelatenquote:
moet ik 112 al bellen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:07 schreef Giertje het volgende:
godverdomme ik ben knetter van de kaart
ik heb er nog 2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik 112 al bellen?
anyway, ik heb m'n buikje weeral vol.
en een jointje, dat wil ik wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Onze huispooier zit in de vrouwencrèmepjes![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Onze huispooier zit in de vrouwencrèmepjes![]()
[ afbeelding ]
leugenaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje was hier en die heeft een jointje achter gelaten
en die heb ik zojuist weg gerookt
ze heeft er 2 achtergelatenquote:
eigenlijk 3quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
leugenaar![]()
[..]
ze heeft er 2 achtergelaten
* Giertje geeft sararaats een jointjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
maakt niet uit, als ik maar high word
gracias.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje geeft sararaats een jointje
dat is daar in belgie zeker niet zo makkelijk om aan te komenquote:
zo blij met je nieuwe pcquote:
werk zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en we gaan aan de laatste werkdag/nacht beginnen
dat gaat zekerquote:
In tegenstelling tot jou werkt ze , ipv te fokkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat zekerlukken LL is ook present
je bedoelt begonnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en we zijn aan de laatste werkdag/nacht beginnen
Hij zit al te lang in België. En hij edit verkeerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
je bedoelt begonnen
(frisdrankvariant)
als ze een laptop zou hebben achter de bar......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou werkt ze , ipv te fokken
gefixtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
je bedoelt begonnen
(frisdrankvariant)
klopt helemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit al te lang in België. En hij edit verkeerd.
Zorg daar eens voor danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze een laptop zou hebben achter de bar......![]()
kijk wel link uitquote:
Oh ja, dat is geen optie natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk wel link uit![]()
dan kan ik dadelijk zelf nog gaan werken
heeyquote:
gezondheidquote:
graag gedaan voel jij je al weer wat beter?quote:
heey suikertjequote:
ja hoor. het was gewoon even een grote schok.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
graag gedaan voel jij je al weer wat beter?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker wel
Lichamelijk kan het beter, maar lovelive is still good
heb een druk weekje achter de rug...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
je bent weinig aanwezig hier de laatste tijd
Bijnaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Is het hier nou gewoon bijna druk joh?
Kan ik wel inkomen jah, ff wennen maar 't lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb een druk weekje achter de rug...
en de tijd die ik dan online ben steek ik even in V&A...
Het is er echt even inkomen wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
geloof het wel. er is ook zoveel gebeurd vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
het is heerlijk om te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bijna![]()
[..]
Kan ik wel inkomen jah, ff wennen maar 't lijkt me wel leuk
mary bey, willy alberti enzow ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Mooi zo
Ik ben weer eens met muziek uit den hele oude doosch bezig
Dit is het meest recente van vandaagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:48 schreef friemelaar het volgende:
Aha, veeeeel recenter dus.![]()
Kan alleen niet afluisteren, zit op een reparatie-pc en heb nu dus geen boxen
Das muziek uit de mooie ouwe tijd, toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was ....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is het meest recente van vandaag(1985)
Net had ik Passe Partout, Katrina & the Waves, Mocedades...
wat een eng woordquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das muziek uit de mooie ouwe tijd, toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was ....
dat is ook een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:54 schreef sararaats het volgende:
ik hou het meest van "Lass die Sonne in dein Herz"
daar kun je mensen mee gek krijgen op een zondagmorgen hahaha
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook een heerlijk nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
oh, jij word daar ook al zo vrolijk vanquote:Op zondag 21 februari 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Have a happy period![]()
Flikker toch even heel gauw een kuteind op zeg![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Have a happy period![]()
Flikker toch even heel gauw een kuteind op zeg![]()
Dat was een man.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oh, jij word daar ook al zo vrolijk van![]()
hoe vezinnen ze het......
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultraquote:Op zondag 21 februari 2010 00:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sara, lees eens goed wat er onder de berichten van sym staat
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultra
dat?
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultra
dat?
Klopt , vanddar mijn geduldige uitlegquote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!![]()
ik kijk bijna geen tv meerquote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Dat lukt me niet meerquote:Op zondag 21 februari 2010 00:17 schreef sararaats het volgende:
ik ben klaar om een nachtje door te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |