Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
vertel eens wat leuksquote:
mja zoiets maar wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
over het schijfje augurk aan het bushokje van Gent?
vrijwilligerswerk, pianospelen, slapen op FOK! zitten, ...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zoiets maar wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk?
wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk, pianospelen, slapen op FOK! zitten, ...
in een school.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor vrijwilligerswerk doe je?
kan je goed piano spelen?
en slapen is fijn das een van mjin grootste hobbies
aah okee en wat moet je op school doen dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
in een school.
ik ben in november terug gestart met pianolessen, in een ver verleden heb ik al les gehad maar ben er niet zo goed in.
ik ben kantinejuffrouwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en wat moet je op school doen dan?
mwah al doende leert men he
aah dat is wel leukquote:
in de lagere school brengen ze hun lunchpakketjes meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dat is wel leuk
verkopen ze wel gezond voedsel of is et zoals hier vette hap
aah okeequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
in de lagere school brengen ze hun lunchpakketjes mee
ik zorg dat de tafels recht staan en de afvaldozen op tafel staan.
ze krijgen koffie, thee of melk
heeuyquote:
misschien grafische en digitale media. ik zit toch altijd aan de pc en werk veel met videobestandjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
ben je nog van plan opleidinge te gaan doen?
als je daar je beroep van kan maken en het is iets wat je leuk vind moet je dat zeker doen jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien grafische en digitale media. ik zit toch altijd aan de pc en werk veel met videobestandjes.
aah thnxsquote:
uuuh dat moet je aan GF vragen die weet dat beter dan ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef sararaats het volgende:
kom ik ook in de wiki en openingspost?
aah je raakt aardig ingeburgerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef sararaats het volgende:
want ik ben nu een voorwaardelijke koffieplakker
quote:
tozoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef sararaats het volgende:
even een sanitaire stop maken. tot zo
quote:
wbquote:
quote:
quote:
whehehequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die grappenmakers altijdNooit eens gewoon normaal serieus doen
![]()
[ afbeelding ]
op je beeldscherm slaan is nooit een goed ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef sararaats het volgende:
ik moet niet meer op m'n beeldscherm slaan omdat het probleem opgelost is.
whahhaha een vriend van me sloeg er een keer zo hard tegen aan dat et beeld paars werdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef sararaats het volgende:
ik moet niet meer op m'n beeldscherm slaan omdat het probleem opgelost is.
daarom heb ik de stekkertjes nagekekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op je beeldscherm slaan is nooit een goed idee
en daar zat er toevallig een los vanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
daarom heb ik de stekkertjes nagekeken
op aanraden van flesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
daarom heb ik de stekkertjes nagekeken
of nog ergerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahhaha een vriend van me sloeg er een keer zo hard tegen aan dat et beeld paars werd
ergens tegen aanslaan lost niks op
inderdaad ik heb me in stilte kapot gelachen om die actiequote:
het zweepje? *laat blote kont zien* kom, sla me danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond wordt er hier ook geslagen maar niet op beeldschermen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
het zweepje? *laat blote kont zien* kom, sla me dan
*wink*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nog nooit geslagen met een zweep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |