Ik ken dat programma niet he. Het rijtuig is waarschijnlijk Pools, het station kan van alles zijn, maar ik denk niet dat het in Polen is. Maar als jullie nou weten dat dat programma zich in bijvoorbeeld Berlijn afspelt, dan schiet dat al op natuurlijkquote:
Ik ken de vrouw in kwestie niet eensquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
moet ik eerst nog naar huis rijden
[..]
iets eetbaars
Ik dacht Praha hlavní nádra¸í, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:
Is een mogelijkheid. Warszawa Zachodnia, Centralna, Wschodnia en Budapest Keleti zijn het iig niet. Berlin Ost zou ook kunnen though.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:20 schreef MPG het volgende:
Ik dacht Praha hlavní nádra¸í, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Vrouw? Oh die paspop die in de weg staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw in kwestie niet eens
Ik kom allerlei gare sites tegen waar ik DELETED.SCENES.TRUSTED.DOWNLOAD.FULL.DIVX.AVI kan downloadenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je via google oid niet vinden in welke steden die is opgenomen?
Bratislava?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom allerlei gare sites tegen waar ik DELETED.SCENES.TRUSTED.DOWNLOAD.FULL.DIVX.AVI kan downloaden
heey was je er ook nogquote:
Op de zesde foto zijn er lui aan het liften naar berlijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid. Warszawa Zachodnia, Centralna, Wschodnia en Budapest Keleti zijn het iig niet. Berlin Ost zou ook kunnen though.
whehe ik ook niet echtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk. ik ben niet weg te slaan
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe ik ook niet echt
ga je nog wat leuks doen dit weekend?
ik ook niet morgen effe werkenquote:
Even de film opgezocht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de zesde foto zijn er lui aan het liften naar berlijn, gok ik zo
quote:They get together in Paris with their high school twin friends, Jenny (Michelle Trachtenberg) and Jamie (Travis Wester). They have a wild and wacky trip across Europe going to London, Paris, Amsterdam, Berlin and finally Rome.
die kans zit er dik inquote:
Ga eens niet in een straal van 5km bij me zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
die kans zit er dik in
mja ik heb wel wat te doen schiet me net te binnen
zondag concertje in arnhem![]()
woon je in arnhem?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga eens niet in een straal van 5km bij me zijn.
aah maar het is niet in het gelredome maar in de willemeenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
Nee, de andere kant. Als de wind goed staat kan ik concerten wel horen. Raam open en erg goed luisterenEn het dak van het Gelredome moet natuurlijk open zijn.
Geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah maar het is niet in het gelredome maar in de willemeen
Schubbekutteveen? Ik copy->paste van IMDB, dus dan moet je maar contact met hun zoeken.quote:
uhm jaa das lastig uit te leggenquote:
Ja zo ver was ik ook iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de zesde foto zijn er lui aan het liften naar berlijn, gok ik zo
Bij het station.quote:
Watvoor concert ga je heen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
die kans zit er dik in
mja ik heb wel wat te doen schiet me net te binnen
zondag concertje in arnhem![]()
Alsof je daar kan komenquote:
black metalquote:
is het nog steeds zon puinhoop?quote:
Ooit komt het goed, zeggen ze.quote:
De laatste keer dat ik er was (oktober) wel jaquote:
Nicequote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
black metal![]()
is lang geleden dat ik naar zoiets geweest ben
en dat zeggen ze al hoeveel jaarquote:
yeah kan ik mijn metaloutfit weer es uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was (oktober) wel ja.
[..]
Nice.
vier ze WOKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef wel.o.k het volgende:
lijst terug gebracht tot 11
ik ga weekend vieren
heey GFquote:
giertjequote:
saraquote:
hoe isset met de batskoning?quote:
weet ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de vrouw in kwestie niet eens
*kruipt weer onder steen.
druk geweest vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |