quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook een heerlijk nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
oh, jij word daar ook al zo vrolijk vanquote:Op zondag 21 februari 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Have a happy period![]()
Flikker toch even heel gauw een kuteind op zeg![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Have a happy period![]()
Flikker toch even heel gauw een kuteind op zeg![]()
Dat was een man.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
oh, jij word daar ook al zo vrolijk van![]()
hoe vezinnen ze het......
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultraquote:Op zondag 21 februari 2010 00:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sara, lees eens goed wat er onder de berichten van sym staat
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultra
dat?
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Deze nachtrust wordt u aangeboden door Always Ultra
dat?
Klopt , vanddar mijn geduldige uitlegquote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!![]()
ik kijk bijna geen tv meerquote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In België is die reclame zeker en vast niet op televisie, anders had je nu wel zo gedaan: JA!![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Dat lukt me niet meerquote:Op zondag 21 februari 2010 00:17 schreef sararaats het volgende:
ik ben klaar om een nachtje door te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |