quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En een slechte dag voor mij, ik kom niet eens in die lijst voor!als er vandaag nog verschillende posten sta je er weer niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten tweetyquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
indahquote:
ga jij nou ook beginnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al laat he, de spammertjes slapen en koningspammer werkt
En hoest met jou?
ze slapen allemaal zegt die danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef sararaats het volgende:
ik slaap nog niet maar heb wel m'n Snoopy-pyjama aan.
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer zou het kabinet hier vallen?
mmmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een betty boop pyama aan. Mn snoopy pyama ligt in de kast.
hoi kerelquote:
geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer zou het kabinet hier vallen?
opzet of overmacht?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi kerel
ik ben mijn titel aan het verliezen![]()
Er zijn genoeg mensen met een plank voor hun kop. Anders zit hij er al niet vier keer op rij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu gewoon weg met Balkenende.
Het is nu gebeurd met Den Haag, dus valt wel mee. Als je de cijfers vergelijkt plaats je hier procentueel de meeste posts. Jij hebt maar 11 posts ergens anders gisteren. Ik bijna 190 ergens anders. Dus de KSC heeft weinig 'last' van me gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi kerel
ik ben mijn titel aan het verliezen![]()
giertje heeft gewoon teveel vrije tijd overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu gebeurd met Den Haag, dus valt wel mee. Als je de cijfers vergelijkt plaats je hier procentueel de meeste posts. Jij hebt maar 11 posts ergens anders gisteren. Ik bijna 190 ergens anders. Dus de KSC heeft weinig 'last' van me gehad
Je bent nog steeds KingJe moet nog alleen het toetsenbord van Giertje saboteren
okee wat voor sport?quote:
mja ik las het vanmorgenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is. Was tot 2uur RTL4 aan het volgen, toen heerlijk de ogen dicht gedaan. Wel blij, want vandaag nog best drukke/sportieve dag vandaag.
Hopelijk is dat een flinke aanslag op de zetels van het CDA bij nieuwe verkiezingen. Tijd dat eens een andere partij gaat regeren, en we van die flapdrol van een Balkenende af zijn. Zo langdie geblondeerde wc-borstel ook maar niet in het kabinet komtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is.
Mja, gisteren en eergisteren teveel fok, tv en twitter gevolgdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zojuist gelezen dat het kabinet toch gevallen is. Was tot 2uur RTL4 aan het volgen, toen heerlijk de ogen dicht gedaan. Wel blij, want vandaag nog best drukke/sportieve dag vandaag.
Ik las: naar Tokyoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, gisteren en eergisteren teveel fok, tv en twitter gevolgd
Maar nu weer lekker rustig, straks een uur spinning en dan naar de toko voor wat okonomiyaki spullen. En daarna ga ik lekker niets doen.
Was het maar zo'n feest. Al zou ik voor de okonomiyaki liever naar Osaka gaan. Of Hiroshima. Daar komen de twee stijlen vandaanquote:
whehe inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Al zou ik voor de okonomiyaki liever naar Osaka gaan. Of Hiroshima. Daar komen de twee stijlen vandaan
Osaka= alles door elkaar gedonderd en dan bakken
Hiroshima= alles apart gebakken en later in laagjes op elkaar gelegd.
Al zou je het, kijkend naar de geschiedenis, andersom verwachten
Daar hadden ze het gisternacht nog over; CDA heeft vanaf het einde van de Tweede Wereldoorlog geregeerd, dus de kans is heel klein dat er nu een kabinet gevormd wordt zonder het CDA/PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een flinke aanslag op de zetels van het CDA bij nieuwe verkiezingen. Tijd dat eens een andere partij gaat regeren, en we van die flapdrol van een Balkenende af zijn. Zo langdie geblondeerde wc-borstel ook maar niet in het kabinet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |