SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:31 schreef Crutch het volgende:
Fort BoyardAntwoord is al gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Heer van het Duisterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Westbroek het volgende:
Hoe werd Heer Voldemort veelvuldig in de reeksen van Harry Potter genoemd?
Punten deel 1892:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:34 schreef Zeroku het volgende:
Of jeweetwel / hij die niet genoemd mag worden.
Helaas. Iets later.quote:
quote:
Nope. Het is wel in de tijd van Stalin. Het was eerst een "vriend" van Stalin en is later uit ieder document / foto geretoucheerd.quote:
Nope.quote:
Ik heb er nog eentje maar wacht op goed/afkeuringquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:42 schreef Mark het volgende:
Trotski is het volgens mij ook niet. Raak een beetje door de namen heen....
quote:
Sergej Kirov ken je niet?quote:
klasse!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef slaveloos het volgende:
waar is qonmann eigenlijk gebleven?
Heb hem sinds december ofzo niet meer gezien. Waar is tomtomaat trouwens?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef slaveloos het volgende:
Is ooit een paar dagen gebanned door uitspraken in NWS... daarna niet meer gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef slaveloos het volgende:
quote:
Ik geloof echt niet dat jij qonmann bent.quote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat jij qonmann bent.
Nee, dat zei ik al.quote:
wat zeg jequote:
Spelen worden in een stad gehouden, niet in een heel landquote:
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Spelen worden in een stad gehouden, niet in een heel land
Nogmaals: spelen vinden plaats in een stad, niet in een heel land, dus dat hoef je niet in een vraag te vermelden. Raar dat je dat niet snapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...
En jouw punt slaat echt nergens op hoor ST
Dus als ik 'op aarde' had gezegd had hij dat volgens jou ook goed moeten rekenen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...
En jouw punt slaat echt nergens op hoor ST
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als ik 'op aarde' had gezegd had hij dat volgens jou ook goed moeten rekenen?
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.
Ja, dan was het fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.
Iedereen had dat fout gerekend behalve jij hoorquote:
Dus ze vonden niet plaats in de hoofdstad Utah?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nogmaals: spelen vinden plaats in een stad, niet in een heel land, dus dat hoef je niet in een vraag te vermelden. Raar dat je dat niet snapt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.
Jawel. "Hoofdstad Utah" had ik wel goedgerekend. Maar dit niet:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus ze vonden niet plaats in de hoofdstad Utah?
De spelen staan ook bekend als 'de spelen van Salt Lake City'. Nu heeft iedereen het toch ook over Vancouver? Het is niet zoals het WK dat door een land wordt georganiseerd, het wordt door die stad georganiseerd en daar ook naar genoemd.quote:
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel. "Hoofdstad Utah" had ik wel goedgerekend. Maar dit niet:
- Utah
- USA
- Het continent Noord-Amerika
- De wereld
- Ons zonnestelsel
- De Melkweg
Dat is gewoon allemaal te ruim. Damn, dat je dit helemaal moet uitschrijven voor jou
Oh ja, ga vooral doen alsof je het expres deed en dit allemaal een principekwestie is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.
Zie vorige post van De_Hertog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.
Ja, en? wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zie vorige post van De_Hertog.
haha, zegt de user die hier nog maar een weekje zit...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nu stil en iedereen verder met het spelletje, aandacht trekkende huilie.
En nu al verstandiger dan jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
haha, zegt de user die hier nog maar een weekje zit...
quote:
Hij gedraagt zich al normaler dan jijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef lubje25 het volgende:
smokey robinson
de tegenhanger van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich al normaler dan jij
[ afbeelding ]
Wie?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef pulletje het volgende:
ik kom hier weer eens kijken sinds hele lange tijd, maar tis echt gezellig geworden lees ik
Toevallig net nu. Als we hadden geweten dat je langs zou komen hadden we eerder opgeruimd natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef pulletje het volgende:
ik kom hier weer eens kijken sinds hele lange tijd, maar tis echt gezellig geworden lees ik
Punten deel 1892:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Joris Lutz
ha die pa!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef pulletje het volgende:
hij komt me heel bekend voor.. dat is een ojaatje
en hij heeft een klein beetje weg van Bas Westerweel
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ha die pa!
ken je m waarschijnlijk van
Ton was pa, Joris zijn zoon. In de serie en in het echt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?
ja, krijg ik nu een punt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef Mark het volgende:
Ah, de Romer familie.
1 Han
2 Peter?
3 Thijs
4 Paul
Het moet niet al te makkelijk worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef pulletje het volgende:
als je piet er bij had gezet, dan was er een belletje gaan rinkelen denk ik..
das waar, ik hou ook wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet niet al te makkelijk worden.
Was gewoon een vervolgvraag n.a.v. de Lutz-familie...
Inspiratie opgedaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef Mark het volgende:
Je had er natuurlijk ook nog eentje van Katja kunnen plaatsen
Laatste voor mij:
Wie zong Dansez maintenant de hitlijsten in?
Mais oui!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef slaveloos het volgende:
dave
quote:
Oeh, die? Dat klinkt als Weird Al Yankovikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
You're not the boss of me now... weleens ergens gelezen ja. Bowling for Soup?
Toen wist ik het, maar ja, ik ben weg, hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef slaveloos het volgende:
zou best wel eens een grote band kunnen worden
Ah, They Might Be Giants...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef slaveloos het volgende:
zou best wel eens een grote band kunnen worden
inderdaad!quote:
Berkery +1quote:
quote:Theis a political office in some legislatures assigned to an elected member whose task is to administer the
system that ensures that members of the party attend and vote as the party leadership desires.
[...]
As shown in BBC television series Yes Minister and House of Cards, thecan wield a large amount of power over those in their party, up to and including cabinet ministers, being seen to speak at all times with the voice of the Prime Minister. Margaret Thatcher was famed for using her
as a "cabinet enforcer" (there were rumours that her first
, Michael Jopling was the closest cabinet colleague of Thatcher).
Jawelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Westbroek het volgende:
Chief whip?
Prima!quote:
quote:
quote:
Tevens, ook de gemeente waar TS woontquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Jonas
quote:
Gelukkig heb ik de Jonas Brothers nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om droevig van te worden
quote:
quote:
In ieder geval een zanger die een kopstem gebruikt tijdens het zingen.quote:
quote:
quote:is een Amerikaanse singer-songwriter en gitariste. Haar vader is van Ierse afkomst, haar moeder is van gemengd Nederlands-Indische en Franse afkomst.
brak haar studie in Red Rock af om zich op een carrière in de muziek toe te leggen. Haar eerste grote hit was „Everywhere“ (2001), gevolgd door „All You Wanted“, beide afkomstig van haar album Spirit Room. In 2002 zong ze samen met Carlos Santana het duet „The Game Of Love“, een nummer dat in 2003 met een Grammy voor beste popduet bekroond werd. In dat zelfde jaar kwam het album Hotel Paper uit.
deed in 2003 ook de achtergrondzang bij het lied Deeper van de Amerikaanse band Hanson.
Jammer ST.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:49 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Alsof we er al tijden op zitten te wachten.
ha-haquote:
quote:
Neuh, 't is nog vroegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of je zit al lekker aan de whiskey
Wie isquote:is een dame op leeftijd en woont in het (eveneens fictieve) Engelse dorpje St. Mary Mead. Ze wordt vaak aangezien voor een nieuwsgierige oude vrijster, maar lost de meest ingewikkelde moordzaken op met haar ijzeren logica. Volgens Agatha Christie zelf was
gebaseerd op haar grootmoeder, die altijd van alles en iedereen het ergste verwachtte. Anderen zeggen dat
wel erg sterk lijkt op Patricia Wentworths Miss Maud Silver, een oudere ongetrouwde ex-gouvernante die in 1928 voor het eerst verscheen in een detectiveroman.
Punten deel 1892:quote:
Yes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:37 schreef nightcowboy het volgende:
verspringen?
Goed gezien.quote:
Zangeres, bekend van één hit:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:
model?
Ik vind 'long way to go' zo'n lekker plaatje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:50 schreef ScottTracy het volgende:
Dat je haar hebt onthoudenZoveel hebben we niet meer van haar gehoord..
Maken een knallende comeback met een nog fantasielozer nummer dan dat eeuwige Drops of Jupiter...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Crutch het volgende:
Train
Ik was aan het kijken maar moest poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yes.
Hij verbrak het record dat al 23 jaar stond, inmiddels staat dat van hem al op 19 jaar
[
quote:
Svindal inderdaad.quote:
Die schreef hem inderdaad, heb ik net ook gelezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:28 schreef Crutch het volgende:
Die ik gezien heb is dus van Tony Joe White (coole versie trouwens).
En die zocht ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:29 schreef ScottTracy het volgende:
Randy Crawford?
Punten deel 1892:quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
Zal ik dan maar eens een vraag stellen?
Mout is dus niet goed... Ik mis alleen nog de juiste graansoort die gemout wordt.quote:
Bingoquote:
Die was magerder bedacht ik me ook....quote:
quote:In devan 11 oktober 2008 maakte
bekend dat hij om gezondheidsredenen na 36 jaar stopt met de uitzending van die
. De laatste
werd uitgezonden op 13 december 2008 bij Radio Veronica.
blijft iedere werkdag nog wel
bij Radio Veronica presenteren.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |