Spelen worden in een stad gehouden, niet in een heel landquote:
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Spelen worden in een stad gehouden, niet in een heel land
Nogmaals: spelen vinden plaats in een stad, niet in een heel land, dus dat hoef je niet in een vraag te vermelden. Raar dat je dat niet snapt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...
En jouw punt slaat echt nergens op hoor ST
Dus als ik 'op aarde' had gezegd had hij dat volgens jou ook goed moeten rekenen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Had hij maar moeten zeggen in welke stad ze plaatsvonden... wat is dit nu...
En jouw punt slaat echt nergens op hoor ST
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als ik 'op aarde' had gezegd had hij dat volgens jou ook goed moeten rekenen?
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.
Ja, dan was het fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus als ik Utah zei, was het fout? Want Utah is geen stad maar een staat.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.
Iedereen had dat fout gerekend behalve jij hoorquote:
Dus ze vonden niet plaats in de hoofdstad Utah?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nogmaals: spelen vinden plaats in een stad, niet in een heel land, dus dat hoef je niet in een vraag te vermelden. Raar dat je dat niet snapt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat beslist de vragensteller, maar ik had het fout gerekend, ja.
Jawel. "Hoofdstad Utah" had ik wel goedgerekend. Maar dit niet:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus ze vonden niet plaats in de hoofdstad Utah?
De spelen staan ook bekend als 'de spelen van Salt Lake City'. Nu heeft iedereen het toch ook over Vancouver? Het is niet zoals het WK dat door een land wordt georganiseerd, het wordt door die stad georganiseerd en daar ook naar genoemd.quote:
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel. "Hoofdstad Utah" had ik wel goedgerekend. Maar dit niet:
- Utah
- USA
- Het continent Noord-Amerika
- De wereld
- Ons zonnestelsel
- De Melkweg
Dat is gewoon allemaal te ruim. Damn, dat je dit helemaal moet uitschrijven voor jou
Oh ja, ga vooral doen alsof je het expres deed en dit allemaal een principekwestie is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.
Zie vorige post van De_Hertog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Gast denk je nu echt dat ik het niet door heb? Mijn punt is gewoon dat je in je vraag maar moet vermelden wat je zoekt en wat volstaat, land, stad, staat,...Want technisch gezien is mijn antwoord niet fout.
Ja, en? wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zie vorige post van De_Hertog.
haha, zegt de user die hier nog maar een weekje zit...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Nu stil en iedereen verder met het spelletje, aandacht trekkende huilie.
En nu al verstandiger dan jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
haha, zegt de user die hier nog maar een weekje zit...
quote:
Hij gedraagt zich al normaler dan jijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:51 schreef lubje25 het volgende:
smokey robinson
de tegenhanger van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich al normaler dan jij
[ afbeelding ]
Wie?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef pulletje het volgende:
ik kom hier weer eens kijken sinds hele lange tijd, maar tis echt gezellig geworden lees ik
Toevallig net nu. Als we hadden geweten dat je langs zou komen hadden we eerder opgeruimd natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef pulletje het volgende:
ik kom hier weer eens kijken sinds hele lange tijd, maar tis echt gezellig geworden lees ik
Punten deel 1892:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Joris Lutz
ha die pa!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:08 schreef pulletje het volgende:
hij komt me heel bekend voor.. dat is een ojaatje
en hij heeft een klein beetje weg van Bas Westerweel
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ha die pa!
ken je m waarschijnlijk van
Ton was pa, Joris zijn zoon. In de serie en in het echt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?
ja, krijg ik nu een punt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch Ton Lutz of één van de andere Lutz-brothers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |