quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef Mark het volgende:
Ah, de Romer familie.
1 Han
2 Peter?
3 Thijs
4 Paul
Het moet niet al te makkelijk worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef pulletje het volgende:
als je piet er bij had gezet, dan was er een belletje gaan rinkelen denk ik..
das waar, ik hou ook wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het moet niet al te makkelijk worden.
Was gewoon een vervolgvraag n.a.v. de Lutz-familie...
Inspiratie opgedaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:36 schreef Mark het volgende:
Je had er natuurlijk ook nog eentje van Katja kunnen plaatsen
Laatste voor mij:
Wie zong Dansez maintenant de hitlijsten in?
Mais oui!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:38 schreef slaveloos het volgende:
dave
quote:
Oeh, die? Dat klinkt als Weird Al Yankovikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
You're not the boss of me now... weleens ergens gelezen ja. Bowling for Soup?
Toen wist ik het, maar ja, ik ben weg, hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef slaveloos het volgende:
zou best wel eens een grote band kunnen worden
Ah, They Might Be Giants...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:57 schreef slaveloos het volgende:
zou best wel eens een grote band kunnen worden
inderdaad!quote:
Berkery +1quote:
quote:Theis a political office in some legislatures assigned to an elected member whose task is to administer the
system that ensures that members of the party attend and vote as the party leadership desires.
[...]
As shown in BBC television series Yes Minister and House of Cards, thecan wield a large amount of power over those in their party, up to and including cabinet ministers, being seen to speak at all times with the voice of the Prime Minister. Margaret Thatcher was famed for using her
as a "cabinet enforcer" (there were rumours that her first
, Michael Jopling was the closest cabinet colleague of Thatcher).
Jawelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:35 schreef Westbroek het volgende:
Chief whip?
Prima!quote:
quote:
quote:
Tevens, ook de gemeente waar TS woontquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |