Dat draaien ze al de hele dag toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef RvLaak het volgende:
ff een recap van gister op pol24
We gaan hier verder zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, te laat. Ow, dat was in het andere topic.
Geen idee, krijg het nu pas meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat draaien ze al de hele dag toch?
Waaronder ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik ken een aantal VMBO-mensen die er ook in geinteresseerd zijn.
Nee hoor, deze loopt al dagenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
waarom wordt andere reeks verbroken? die was er al veel en veel eerder
ja en beter. Raarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Idd. Flikker deze dan dicht. Nummer 4 versus 21.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoe dit kabinet langzaam valt..![]()
Het is net alsof je kind uit de kast komt: heel Nederland weet het allang, maar zij maken zich nog druk over hoe ze het verhaal gaan presenteren.
ja dat staat veel stoerderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef eriksd het volgende:
waarom nou weer in dit deel. Volgende topic heeft nummer 22
21.5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Flikker deze dan dicht. Nummer 4 versus 21.
Pas bij 42 is het nummer interessantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef eriksd het volgende:
waarom nou weer in dit deel. Volgende topic heeft nummer 22
we kunnen ook bij 100 beginnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Of we maken er 26 van en tellen 't op
Ik dacht het niet. Als je met Balkenende I t/m IV bent opgegroeid heb je een compleet verkeerd beeld van het staatsrecht. Geen ministeriële verantwoordelijkheid, geen controlerende functie van de tweede kamer, regeringsleden die beurtelings de grondwet negeren en er onzin over verkondigen... Ik kan nog wel even doorgaan, we hebben alleen maar gezien het niet moet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef Omnifacer het volgende:
Voor scholieren van HAVO of VWO is deze hele crisis wel een mooie manier om meteen te leren over politiek en staatsinrichting.
Jammer dat geenstijl niet live gaat via http://www.geenstijl.nl/live/quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)m_kletst_bij_me.html
Gewoon, om de tijd door te komen.
quote:'Verhagen ging boekje te buiten'
DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) zou in zijn contacten met NAVO-baas Anders Fogh Rasmussen zijn boekje te buiten zijn gegaan. Dat blijkt volgens bronnen rond de PvdA uit een „heftige evaluatie” die het kabinet vrijdag maakte. Andere bronnen rond het kabinetsberaad ontkennen deze lezing.
Ik zie het niet gebeuren dat het CDA dat gaat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of het cda en de vvd nemen het risico en gaan met de pvv in zee. Maar dat wil je niet horen
geenstijlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jammer dat geenstijl niet live gaat via http://www.geenstijl.nl/live/
Wss omdat deze reeks al loopt sinds dit hele gezeik begon...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef Omnifacer het volgende:
Remlof, oetlul, waarom nou weer hier verder?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef Omnifacer het volgende:
quote:
Zo bedoelde ik het niet. Weet niet waarom ik alleen HAVO en VWO-scholieren noemde, slecht van mij!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik ken een aantal VMBO-mensen die er ook in geinteresseerd zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Weet niet waarom ik alleen HAVO en VWO-scholieren noemde, slecht van mij!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Als je met Balkenende I t/m IV bent opgegroeid heb je een compleet verkeerd beeld van het staatsrecht. Geen ministeriële verantwoordelijkheid, geen controlerende functie van de tweede kamer, regeringsleden die beurtelings de grondwet negeren en er onzin over verkondigen... Ik kan nog wel even doorgaan, we hebben alleen maar gezien het niet moet.
Bier is hier al aanwezigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Disavowed het volgende:
Kom op, vallen. Ik wil naar de kroeg.
En bij deze ook maar een slotje. Dit kan wat mij betreft net zo goed verder in de serie die al looptquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef larry91 het volgende:
Deze ff volproppen en dan door met deel 22
Nee,twee reeksen over hetzelfde onderwerp in POL heeft geen nut. Open maar een reeks in GC voor apolitekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef Omnifacer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |