ook die zou jij onder willen spuiten met je mannenpap.quote:
Echt nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef Snarf het volgende:
[..]
ook die zou jij onder willen spuiten met je mannenpap.
Damn wat is er met haar duimquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:27 schreef EvanStone het volgende:
[ afbeelding ]
Die duim.
Way below my standard
Google het.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:30 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Damn wat is er met haar duim
Tussen de deur gehad misschienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:30 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Damn wat is er met haar duim
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:27 schreef EvanStone het volgende:
[ afbeelding ]
Die duim.
Way below my standard
Ik denk dat dat zonder lippenstift etc veel minder isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verspookt zeker niet, maar wel minder dan voorheen. Ik vind die opgeblazen lippen maar niks.
wat zit er in godsnaam op haar rechtertiet en hoe kan het dat die tepels bijna niet te zien zijn? de foto is niet extreem overbelicht ofzo.quote:
stickers over haar tepelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
wat zit er in godsnaam op haar rechtertiet en hoe kan het dat die tepels bijna niet te zien zijn? de foto is niet extreem overbelicht ofzo.
aha. dacht ff dat die sticker op haar linkertiet dr tepel wasquote:
Nee. Dit was voor Jennifer's body & het waren stickers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:59 schreef Franneh het volgende:
Heeft ze niet gewoon lichte tepels? Hebben wel meer vrouwen
fucking & punching!quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik zou haar doen. En haar ook een paar petsen in haar gezicht verkopen, gewoon om de onzin die ze soms uitkraamt.
die meid is veel te hoog gegrepen voor jou zielenpietquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:20 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik zou haar doen. En haar ook een paar petsen in haar gezicht verkopen, gewoon om de onzin die ze soms uitkraamt.
ja want voor de rest van de mensen in dit topic niet? bek gast, doe niet lompquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die meid is veel te hoog gegrepen voor jou zielenpiet
daar gaat het niet om. vind het gewoon dom dat je er meteen zo mooi bij vermeld dat je haar klappen wil verkopen. je kijkt kennelijk op haar neer maar wil er tegelijkertijd wel overheen. dat is wat ik zielig vond aan die opmerking van jequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ja want voor de rest van de mensen in dit topic niet? bek gast, doe niet lompdat ik haar zou doen betekent toch niet dat ik denk dat ze mij ook zou doen? flapdrol
wow wat is ze prachtig op die eerste foto. des te meer stom dat ze überhaupt heeft laten sleutelen aan zo'n mooi hoofdje. ze is nog altijd super mooi maar het is gewoon zo dom en onnodig van de risico's. jezus hoe kan hier iemand nu kritiek op hebben als ze in de spiegel kijktquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef kimikkuh het volgende:
hier heb ze nog niks laten doen volgens mij....
[ link | afbeelding ]
om het geneuzel verder door te zetten denk ik dat ze wel een bescheiden boobjob heeft laten doen..
[ link | afbeelding ]
ze zijn best klein hier....
ja ze hebben zelfs de naam mitchell reed fox voor haar verzonnen. hoe zielig kun je zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef kimikkuh het volgende:
Ik snap wel waarom mensen haar zo moeten hebben(de duimpjes) ze is gewoon harstikke mooi en ze weten niet waar ze haar op kunnen pakken dus gaan ze lopen mierenneuken het is zelfs zover gekomen dat ze haar als jongen probeerde neer te zetten omdat ze een iets wat grote adamsappel heeft
[ afbeelding ]
en terecht ook, als je een beetje hebt gevolgd wat ze allemaal zoal heeft gezegd in de media. maar het blijft natuurlijk een lekker wijf. alleen moet ze gewoon stil zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. vind het gewoon dom dat je er meteen zo mooi bij vermeld dat je haar klappen wil verkopen. je kijkt kennelijk op haar neer maar wil er tegelijkertijd wel overheen. dat is wat ik zielig vond aan die opmerking van je
Dat valt ontzettend mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Heerlijk als in "nikszeggend en gewoon lekker in alle vormen en vrouwelijkheid" dan zeg ik ja!
Voor de rest heeft zij een beperkte houdbaarheid aangezien ze nu al allerlei ingrepen moet laten
welgevallen om zichzelf jong te houden. Dan kan ze een voorbeeld aan Angelina Jolie nemen die
naarmate ze veroudert ook steeds mooier wordt.![]()
Bij Fox zie je bijvoorbeeld nu al dat ze bij de dijen en kont al aardig aankomt.
Angelina Jolie steeds mooier? Ze begint net zulke pezige armen als Madonna te krijgen en wordt steeds broodmagerder.... echt zonde hoor, mooi vind ik dat zeker niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Heerlijk als in "nikszeggend en gewoon lekker in alle vormen en vrouwelijkheid" dan zeg ik ja!
Voor de rest heeft zij een beperkte houdbaarheid aangezien ze nu al allerlei ingrepen moet laten
welgevallen om zichzelf jong te houden. Dan kan ze een voorbeeld aan Angelina Jolie nemen die
Bij Fox zie je bijvoorbeeld nu al dat ze bij de dijen en kont al aardig aankomt.
Oja dat gezeik over die duim.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:55 schreef snakelady het volgende:
Vind haar een hele mooie meid, alleen had ze die operaties echt niet nodig.
En dat duimpje, ach, vind het eigenlijk wel iets charmants hebben, maakt ze weer iets "normaler"
Ik kan tenminste zeggen dat ik een mooiere duim heb dan Megan, en dat is dan ook meteen het enige, hahaha.
En terecht! Wat een freakzilla!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja dat gezeik over die duim.Ze hebben éindelijk een minpuntje gevonden hoor.
Net of je een bloedmooie meid zou afwijzen omdat ze een ietswat afwijkende duim heeft.quote:
ik denk eerder dat jij gewoon stil moet zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
en terecht ook, als je een beetje hebt gevolgd wat ze allemaal zoal heeft gezegd in de media. maar het blijft natuurlijk een lekker wijf. alleen moet ze gewoon stil zijn
ik heb een handenfetisch, maar megan's handen zijn prima verder, en die duim vind ik op de een of andere manier niet lelijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
Ja,misschien als je een duimen fetisch heb.
dat geloof je toch zeker zelf nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Nou als je dat al uitdijen vindquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Gast.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Ik zie een prima figuur. Waar jij dat uitdijen vandaan haalt is mij een raadsel....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef FP128 het volgende:
Zoals ze hier op staat is ze prachtig.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij gewoon stil moet zijn
Lijkt wel of ze daar al lippenstift opheeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:33 schreef kimikkuh het volgende:
Megan Fox toen ze nog klein was![]()
[ afbeelding ]
Al draagt ze daar ook geen BH en die kunnen veel doen, hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef kimikkuh het volgende:
om het geneuzel verder door te zetten denk ik dat ze wel een bescheiden boobjob heeft laten doen..
[ link | afbeelding ]
ze zijn best klein hier....
Kan me niet voorstellen dat het alleen gewicht is.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk inderdaad dat het gewicht ook meespeelt. Hier zie je ook haast geen 'bot' boven d'r borsten (ahah, zo klinkt het raar, maar je begrijpt wat ik bedoel) net al dat je d'r sleutelbenen minder goed ziet. Dus ik denk dat in dit geval het gewicht de 'boosdoener' is.
Daar gaat het niet om toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Nou poepoe, iemand uit Amerika heeft plastic tieten.
Nou bij deze, ja dat heeft ze zo te zien gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om toch hier?
Er is een discussie of ze wel of geen boobjob gehad heeft, niet hoe bijzonder of verschrikkelijk dat is.
quote:
Maar ze heeft door die bikini wel steun onder haar borsten. En gewicht kan zeker mee spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kan ze geen bh aan hebben lijkt me.
Hmm. Zit ook wat in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ze heeft door die bikini wel steun onder haar borsten. En gewicht kan zeker mee spelen.
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kan ze geen bh aan hebben lijkt me.
He sexyquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef LasTeR het volgende:
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.
Ik zie meer als 2 shots hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef LasTeR het volgende:
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.
Het is "meer dan" 2 shots. En nee, dat is het niet. Ik heb het namelijk over de laatste post die foto's bevat. Ik zie het dus niet duidelijk en blijf bij mijn standpunt. Ik zou d'r keihard doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie meer als 2 shots hoorKomop, het is toch geen ramp dat ze een boobjob heeft laten doen?
Maar ga het niet ontkennen, foto's liegen niet. En een bikini geeft dan misschien ondersteuning, maar je ziet duidelijk dat d'r tieten rechts gewoon veel groter zijn. Kijk alleen al naar die lijnen van d'r borsten.
Het is ook geen ramp als ze dat heeft laten doen want ze zien er nog steeds mooi en niet te groot uit. Maar als die van mij zonder bh in een truitje zitten lijken ze ook kleiner dan met bh of bikini, en wie weet hoeveel vulling ze op die foto wel niet gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie meer als 2 shots hoorKomop, het is toch geen ramp dat ze een boobjob heeft laten doen?
Maar ga het niet ontkennen, foto's liegen niet. En een bikini geeft dan misschien ondersteuning, maar je ziet duidelijk dat d'r tieten rechts gewoon veel groter zijn. Kijk alleen al naar die lijnen van d'r borsten.
Je kan het wel over de laatste 2 shots hebben, maar een paar posts omhoog staan meer foto's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is "meer dan" 2 shots. En nee, dat is het niet. Ik heb het namelijk over de laatste post die foto's bevat. Ik zie het dus niet duidelijk en blijf bij mijn standpunt. Ik zou d'r keihard doen.
Ik heb mijn voorgaande post even aangepast, is het iets duidelijker op deze manier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan het wel over de laatste 2 shots hebben, maar een paar posts omhoog staan meer foto's.
Dus het zijn wel meer dan 2 shots waarop je het kan zien. Maar blijf jij lekker bij je standpunt
Het gaat me er niet om dat ze mooier of lelijker geworden is met big boobs, maar ik vind dat je gewoon niet kan ontkennen dat ze geen boobjob heeft laten doen. Tuurlijk zijn tieten groter met (voorgevormde) BH als zonder. Maar zo'n groot verschil als dit ga je mij niet wijsmaken dat dat alleen door bh's of gewichtverschil komt.
Het is allang duidelijk dat jij haar keihard zou doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorgaande post even aangepast, is het iets duidelijker op deze manier?
Wat een zeikwijf ben jij zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat jij haar keihard zou doen.
Maar nogmaals, daar ging het niet omBut nevermind
Anders ga je het even op de man spelen, dapper hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef LasTeR het volgende:
Voor sommigen zal het wel goed zijn als ze neus operaties ondergaan.
Ah, je voelt je aangesproken, super. Dat was ook mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders ga je het even op de man spelen, dapper hoor
Goh, vreemd he, dat ik me aangesproken voelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ah, je voelt je aangesproken, super. Dat was ook mijn bedoeling.
Waar?quote:
ja dat zal vast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:43 schreef Repeat het volgende:
Ik zou haar zeker niet mogen raken. Combinatie van mijn persoonlijkheid en mismaakte uiterlijk.
*zucht..wat is ze toch mooi.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
en ze is ook nog een dierenvriend. ze is gewoon zo leuk. echt een vrouw naar mijn hart
Oh, dat was ik inderdaad vergeten. Thanks for the reminder.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
Ja maar je moet niet vergeten dat ze ook ouder word....
Ze is 23.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
Als ze uit 2003 komen zijn ze inderdaad "al wel 7 jaar oud."quote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef kimikkuh het volgende:
Die fotos zijn misschien al wel 7 jaar oud.....
Goh kan je toch tellenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als ze uit 2003 komen zijn ze inderdaad "al wel 7 jaar oud."
Daar heb ik mijn telraam voor. Schat mij niet te hoog in aub.quote:
ze is net 23, dan ben je echt nog niet ''ouder'' aan het worden. ze maken gewoon ander soort foto's van haar. met het haar op een te ''modieuze'' maar niet leuke manier, en lelijke make-up. dat is waarom het er minder mooi uitziet. die andere foto's zijn gewoon anders gemaakt, daarop ziet er niet zo gekunsteld uit maar gewoon lekker sexy.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
ik denk omdat ze zichzelf misschien verstopt in een of ander luxe appartementje. dat vertelt ze zelf toch altijd, dat ze een kluizenaar is. en als er dan nauwelijks zon aan die huid van haar komt, die sowieso al vrij licht is van nature, ja dan gaat ze er vanzelf al snel bleekjes uitzien.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ze is 23.Ze is ook een stuk bleker geworden, vraag me af hoe dat komt. Natuurlijk is dat bij deze fotoshoot zo, maar ook bij gewone foto's is ze bleker.
True, dat icm make-up doet een hoop.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk omdat ze zichzelf misschien verstopt in een of ander luxe appartementje. dat vertelt ze zelf toch altijd, dat ze een kluizenaar is. en als er dan nauwelijks zon aan die huid van haar komt, die sowieso al vrij licht is van nature, ja dan gaat ze er vanzelf al snel bleekjes uitzien.
maar volgens mij komt het vooral door de manier waarop die foto's belicht zijn.
ja die is alweer beter. maar het mooiste vind ik haar met stijl haar. en die foto's mogen allemaal weer iets lichter en niet zo donker. de oude foto's waren veel vrolijker en kleurrijker. past toch ook beter bij zo'n mooie jonge meid. kijk dat het af en toe zo is, oke. maar wat mij betreft hoeft dat niet de overhand te nemen.quote:
ja zij is de laatste die het kan weten als het waar is van die verhalen die de ophangt, waarin ze zegt dat ze nooit foto's die van haar worden gemaakt bekijkt. en daarbij is zij niet degene die dat bepaald he, dat zijn de fotografen waar ze de opdracht voor doet.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef kimikkuh het volgende:
Ja ik vind die "allerdaagse"foto's ook mooier hoor...Maar ze zal er zelf wel anders over denken ze gaat zelf voor de camera staan...En het smak met geld wat ze ervoor krijgt niet te vergeten
nee, genetisch. Ik ken zoveel vrouwen die een heel slechte huid hebben en haast gen make-up dragen dan behalve mascara. Tuurlijk ze draagt zeker veel make-up en dat zal meetellen. Maar je hebt ook dikkerds die de hele dag eten en lagen make-up dragen en géén slechte huid hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef snakelady het volgende:
Toch heeft ze ook wel een erg slechte huid, dat is zonde, zou dat niet komen door als die lagen make-up?
[ afbeelding ]
ja mensen moeten niet zo zeiken over die huid. ze zouden willen dat ze er zo uitzagen als haar. en daarbij, kijk eens om je heen en ga mensen hun huid bekijken. bijna iedereen heeft wel een paar littekentjes van de waterpokken of iets anders, maar wel allemaal oordelen over een vrouw die er 10000 x beter uitziet dan hun. how pathetic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, genetisch. Ik ken zoveel vrouwen die een heel slechte huid hebben en haast gen make-up dragen dan behalve mascara. Tuurlijk ze draagt zeker veel make-up en dat zal meetellen. Maar je hebt ook dikkerds die de hele dag eten en lagen make-up dragen en géén slechte huid hebben
inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:33 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja mensen moeten niet zo zeiken over die huid. ze zouden willen dat ze er zo uitzagen als haar. en daarbij, kijk eens om je heen en ga mensen hun huid bekijken. bijna iedereen heeft wel een paar littekentjes van de waterpokken of iets anders, maar wel allemaal oordelen over een vrouw die er 10000 x beter uitziet dan hun. how pathetic.
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:02 schreef static het volgende:
Brian is de grootste mazzelpik ter wereld. Niet vanwege Megan maar vanwege de bloedmooie en meest sensuele vrouw waar hij een kindje mee heeft.
Goeie doei...quote:
quote:
Die foto is echt?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Goeie doei...
Maar is nep denk, of ze zijn plastiek aangepast
HE WISH!quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef bascross het volgende:
Ze lijkt wel wat op:
[ afbeelding ]
althans op deze foto's.
Facelift littekens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat zit daar aan de zijkant van haar hoofd, bij haar haren? Een opgezette ader?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |