Oh, dat was ik inderdaad vergeten. Thanks for the reminder.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
Ja maar je moet niet vergeten dat ze ook ouder word....
Ze is 23.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
Als ze uit 2003 komen zijn ze inderdaad "al wel 7 jaar oud."quote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef kimikkuh het volgende:
Die fotos zijn misschien al wel 7 jaar oud.....
Goh kan je toch tellenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als ze uit 2003 komen zijn ze inderdaad "al wel 7 jaar oud."
Daar heb ik mijn telraam voor. Schat mij niet te hoog in aub.quote:
ze is net 23, dan ben je echt nog niet ''ouder'' aan het worden. ze maken gewoon ander soort foto's van haar. met het haar op een te ''modieuze'' maar niet leuke manier, en lelijke make-up. dat is waarom het er minder mooi uitziet. die andere foto's zijn gewoon anders gemaakt, daarop ziet er niet zo gekunsteld uit maar gewoon lekker sexy.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef kimikkuh het volgende:
ik denk omdat ze zichzelf misschien verstopt in een of ander luxe appartementje. dat vertelt ze zelf toch altijd, dat ze een kluizenaar is. en als er dan nauwelijks zon aan die huid van haar komt, die sowieso al vrij licht is van nature, ja dan gaat ze er vanzelf al snel bleekjes uitzien.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Ze is 23.Ze is ook een stuk bleker geworden, vraag me af hoe dat komt. Natuurlijk is dat bij deze fotoshoot zo, maar ook bij gewone foto's is ze bleker.
True, dat icm make-up doet een hoop.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik denk omdat ze zichzelf misschien verstopt in een of ander luxe appartementje. dat vertelt ze zelf toch altijd, dat ze een kluizenaar is. en als er dan nauwelijks zon aan die huid van haar komt, die sowieso al vrij licht is van nature, ja dan gaat ze er vanzelf al snel bleekjes uitzien.
maar volgens mij komt het vooral door de manier waarop die foto's belicht zijn.
ja die is alweer beter. maar het mooiste vind ik haar met stijl haar. en die foto's mogen allemaal weer iets lichter en niet zo donker. de oude foto's waren veel vrolijker en kleurrijker. past toch ook beter bij zo'n mooie jonge meid. kijk dat het af en toe zo is, oke. maar wat mij betreft hoeft dat niet de overhand te nemen.quote:
ja zij is de laatste die het kan weten als het waar is van die verhalen die de ophangt, waarin ze zegt dat ze nooit foto's die van haar worden gemaakt bekijkt. en daarbij is zij niet degene die dat bepaald he, dat zijn de fotografen waar ze de opdracht voor doet.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef kimikkuh het volgende:
Ja ik vind die "allerdaagse"foto's ook mooier hoor...Maar ze zal er zelf wel anders over denken ze gaat zelf voor de camera staan...En het smak met geld wat ze ervoor krijgt niet te vergeten
nee, genetisch. Ik ken zoveel vrouwen die een heel slechte huid hebben en haast gen make-up dragen dan behalve mascara. Tuurlijk ze draagt zeker veel make-up en dat zal meetellen. Maar je hebt ook dikkerds die de hele dag eten en lagen make-up dragen en géén slechte huid hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef snakelady het volgende:
Toch heeft ze ook wel een erg slechte huid, dat is zonde, zou dat niet komen door als die lagen make-up?
[ afbeelding ]
ja mensen moeten niet zo zeiken over die huid. ze zouden willen dat ze er zo uitzagen als haar. en daarbij, kijk eens om je heen en ga mensen hun huid bekijken. bijna iedereen heeft wel een paar littekentjes van de waterpokken of iets anders, maar wel allemaal oordelen over een vrouw die er 10000 x beter uitziet dan hun. how pathetic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, genetisch. Ik ken zoveel vrouwen die een heel slechte huid hebben en haast gen make-up dragen dan behalve mascara. Tuurlijk ze draagt zeker veel make-up en dat zal meetellen. Maar je hebt ook dikkerds die de hele dag eten en lagen make-up dragen en géén slechte huid hebben
inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:33 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja mensen moeten niet zo zeiken over die huid. ze zouden willen dat ze er zo uitzagen als haar. en daarbij, kijk eens om je heen en ga mensen hun huid bekijken. bijna iedereen heeft wel een paar littekentjes van de waterpokken of iets anders, maar wel allemaal oordelen over een vrouw die er 10000 x beter uitziet dan hun. how pathetic.
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:02 schreef static het volgende:
Brian is de grootste mazzelpik ter wereld. Niet vanwege Megan maar vanwege de bloedmooie en meest sensuele vrouw waar hij een kindje mee heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |