Lijkt wel of ze daar al lippenstift opheeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:33 schreef kimikkuh het volgende:
Megan Fox toen ze nog klein was![]()
[ afbeelding ]
Al draagt ze daar ook geen BH en die kunnen veel doen, hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef kimikkuh het volgende:
om het geneuzel verder door te zetten denk ik dat ze wel een bescheiden boobjob heeft laten doen..
[ link | afbeelding ]
ze zijn best klein hier....
Kan me niet voorstellen dat het alleen gewicht is.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk inderdaad dat het gewicht ook meespeelt. Hier zie je ook haast geen 'bot' boven d'r borsten (ahah, zo klinkt het raar, maar je begrijpt wat ik bedoel) net al dat je d'r sleutelbenen minder goed ziet. Dus ik denk dat in dit geval het gewicht de 'boosdoener' is.
Daar gaat het niet om toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Nou poepoe, iemand uit Amerika heeft plastic tieten.
Nou bij deze, ja dat heeft ze zo te zien gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om toch hier?
Er is een discussie of ze wel of geen boobjob gehad heeft, niet hoe bijzonder of verschrikkelijk dat is.
quote:
Maar ze heeft door die bikini wel steun onder haar borsten. En gewicht kan zeker mee spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kan ze geen bh aan hebben lijkt me.
Hmm. Zit ook wat in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ze heeft door die bikini wel steun onder haar borsten. En gewicht kan zeker mee spelen.
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kan ze geen bh aan hebben lijkt me.
He sexyquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef LasTeR het volgende:
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.
Ik zie meer als 2 shots hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef LasTeR het volgende:
Plus dat het twee totaal verschillende shots zijn, totaal niet in verhouding tot elkaar.
Het is "meer dan" 2 shots. En nee, dat is het niet. Ik heb het namelijk over de laatste post die foto's bevat. Ik zie het dus niet duidelijk en blijf bij mijn standpunt. Ik zou d'r keihard doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie meer als 2 shots hoorKomop, het is toch geen ramp dat ze een boobjob heeft laten doen?
Maar ga het niet ontkennen, foto's liegen niet. En een bikini geeft dan misschien ondersteuning, maar je ziet duidelijk dat d'r tieten rechts gewoon veel groter zijn. Kijk alleen al naar die lijnen van d'r borsten.
Het is ook geen ramp als ze dat heeft laten doen want ze zien er nog steeds mooi en niet te groot uit. Maar als die van mij zonder bh in een truitje zitten lijken ze ook kleiner dan met bh of bikini, en wie weet hoeveel vulling ze op die foto wel niet gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zie meer als 2 shots hoorKomop, het is toch geen ramp dat ze een boobjob heeft laten doen?
Maar ga het niet ontkennen, foto's liegen niet. En een bikini geeft dan misschien ondersteuning, maar je ziet duidelijk dat d'r tieten rechts gewoon veel groter zijn. Kijk alleen al naar die lijnen van d'r borsten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |