Je kan het wel over de laatste 2 shots hebben, maar een paar posts omhoog staan meer foto's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is "meer dan" 2 shots. En nee, dat is het niet. Ik heb het namelijk over de laatste post die foto's bevat. Ik zie het dus niet duidelijk en blijf bij mijn standpunt. Ik zou d'r keihard doen.
Ik heb mijn voorgaande post even aangepast, is het iets duidelijker op deze manier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan het wel over de laatste 2 shots hebben, maar een paar posts omhoog staan meer foto's.
Dus het zijn wel meer dan 2 shots waarop je het kan zien. Maar blijf jij lekker bij je standpunt
Het gaat me er niet om dat ze mooier of lelijker geworden is met big boobs, maar ik vind dat je gewoon niet kan ontkennen dat ze geen boobjob heeft laten doen. Tuurlijk zijn tieten groter met (voorgevormde) BH als zonder. Maar zo'n groot verschil als dit ga je mij niet wijsmaken dat dat alleen door bh's of gewichtverschil komt.
Het is allang duidelijk dat jij haar keihard zou doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorgaande post even aangepast, is het iets duidelijker op deze manier?
Wat een zeikwijf ben jij zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat jij haar keihard zou doen.
Maar nogmaals, daar ging het niet omBut nevermind
Anders ga je het even op de man spelen, dapper hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef LasTeR het volgende:
Voor sommigen zal het wel goed zijn als ze neus operaties ondergaan.
Ah, je voelt je aangesproken, super. Dat was ook mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Anders ga je het even op de man spelen, dapper hoor
Goh, vreemd he, dat ik me aangesproken voelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ah, je voelt je aangesproken, super. Dat was ook mijn bedoeling.
Waar?quote:
ja dat zal vast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:43 schreef Repeat het volgende:
Ik zou haar zeker niet mogen raken. Combinatie van mijn persoonlijkheid en mismaakte uiterlijk.
*zucht..wat is ze toch mooi.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:47 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
en ze is ook nog een dierenvriend. ze is gewoon zo leuk. echt een vrouw naar mijn hart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |