Nee lijkt mij niet, maar zij nemen nu wel de beslissingen namens de partijen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Cahir het volgende:
Nogmaals, mogen alleen de lijsttrekkers vragen stellen?
Ze zat nee knikkend naar dr telefoon te kijken, wat heb je dr gestuurd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat is inhoudelijk. Ik vind dat getwitter een beetje hetzelfde als toen ik mijn voetbal international zat te lezen bij wiskunde A.
Overigens: als ik op Halsema haar twitter ben en ik stuur een bericht @FemkeHalsema, kan zij die dan lezen? Heb net wat gestuurd namelijk, maar ben een beetje een twitternoob.
Ah dank beidequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze niet wist dat er nieuwe regels waren want het was gewoon correct en daarna wat superworm zei
Vandaag niet, maar misschien over 50 minuten, morgen dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een reële kans?
Vroeg beginnen vroeg naar huis, zo gaat dat nu eenmaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef FTWO het volgende:
[..]
Maar bij Wilders loop je wel het risico dat ie vertrekt voor het afgelopen is
Nee, maar naar goed gebruik heeft elke partij een woordvoerder voor een bepaald onderwerp. Bij "grote" onderwerpen, is het gebruikelijk dat de lijsttrekkers spreken, om zodoende tv-tijd te scoren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Cahir het volgende:
Nogmaals, mogen alleen de lijsttrekkers vragen stellen?
Ze zijn moe dus er zou een hele kleine mogelijkheid kunnen zin dat iemand wel de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef kwiwi het volgende:
alsof die 3e termijn nog zin heeft...
meestal 3 uur in de nachtquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef Dynd het volgende:
Allereerst, tot hoelaat kan dit doorgaan? En ten tweede, hoelaat begint het morgen weer?
Tsja, zodat ze over de rug van Wilders linkse stemmers naar de stembus krijgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef SeLang het volgende:
Waarom wil de SP eigenlijk zo graag een kabinetscrisis? Dat gaat ze veel geld kosten....
Waarom twittert U tijdens zulk een debat? M.i. een flagrante minachtig van de politieke bedrijfsvoering!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ze zat nee knikkend naar dr telefoon te kijken, wat heb je dr gestuurd?
Nee dit kibbelkabinet is goed bezig wou je zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef SeLang het volgende:
Waarom wil de SP eigenlijk zo graag een kabinetscrisis? Dat gaat ze veel geld kosten....
Hmm het kabinet uitputten totdat ze de waarheid spreken dus.. Ook een tactiek inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn moe dus er zou een hele kleine mogelijkheid kunnen zin dat iemand wel de waarheid spreekt.
Goede vraag... Antwoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ze zat nee knikkend naar dr telefoon te kijken, wat heb je dr gestuurd?
Dit heeft te maken met internationalisme en wat voor voordeel dat voor Nederland kan opleveren, maar goed loop er maar achteraan. Zal goed zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het aan rechts ligt moet je Bos over 10 jaar maar opzoeken in NK, als ze het bos daar al niet dood gemaakt hebben vanwege kernproeven.
Maar dit heeft niks te maken met bos, dit heeft meer te maken met de ontwijkende/stabiliserende politiek van de CDA die gewoon graag overal mee willen praten om leuke posities te regelen, en zodra het even tegenzit niet bereid zijn om in te schikken.
Hebben genoeg in kas tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef SeLang het volgende:
De SP gaat fors verliezen en kamerleden moeten een groot % van hun geld aan de partij afstaan. Dat geld gaan ze mislopen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, zodat ze over de rug van Wilders linkse stemmers naar de stembus krijgen?
Precies zoals je dat deedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarom twittert U tijdens zulk een debat? M.i. een flagrante minachtig van de politieke bedrijfsvoering!
![]()
Maar hoe werkt dat nou?
Hoe kan de PvdA nu weer stemmen krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Barometer cda 32 (-2) pvv 24 pvda 21 (+1) d66 19 (+1) vvd 17 sp 12 gl 11 cu 8 dieren 3 sgp 2 ton 2
Hij oefende vast met vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef BlackLining het volgende:
Wat duurde dat lang zeg, was Balkenende ergens over gevallen ofzo? Dat hij zo lang weg bleef?
Nee, maar in principe voert 1 persoon van een partij het woord. In een pittig debat als dit zijn dat dus de fractievoorzitters.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Cahir het volgende:
Mogen alleen de lijststrekkers vragen stellen overigens?
Ah natuurlijk, ze waren allemaal schaatsen kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Krambo het volgende:
Kunnen ze nou niet 10 minuten wachten tot na het schaatsen?
blaugrana83, jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies zoals je dat deed. briljant... Wa's je twitter?
Dat kijk je toch gewoon tegelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Krambo het volgende:
Kunnen ze nou niet 10 minuten wachten tot na het schaatsen?
Idem hier. Teletekst op 888, af en toe commentaar eronder en verder FOK! lurken en Pechtold luisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kijk je toch gewoon tegelijkSchaatsen op tv en het debat via internet
HAHA!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef eriksd het volgende:
Ben toch benieuwd naar morgen. Er zal wel een beslissing komen.
Multitasken is voor vrouwen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kijk je toch gewoon tegelijkSchaatsen op tv en het debat via internet
Bij mij gaat het in fases... Soms weken niet, op een avond als deze wel 13 tweetsquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mctazman, maar ik twitter zelden of nooit
nog reactie van Maxime gehad?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef GuidooH het volgende:
[..]
HAHA!!
Lazen jullie dat mensen, hij zei dat 't kabinet een beslissing neemt!!
Superworm kan het toch ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Multitasken is voor vrouwen toch?
Owjee. Sorry. Vlaag van verstandsverbijstering. Ik neem het terug.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef GuidooH het volgende:
[..]
HAHA!!
Lazen jullie dat mensen, hij zei dat 't kabinet een beslissing neemt!!
misschien stellen ze de beslissing nog uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef eriksd het volgende:
Ben toch benieuwd naar morgen. Er zal wel een beslissing komen.
o vast welquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in fases... Soms weken niet, op een avond als deze wel 13 tweets![]()
Hopelijk heeft Halsema wel mijn bericht gelezen
En uiteindelijk komt er een geheel andere stand bij het echte stemmen...onzin barometers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Pechtold en D66 wint met het uur nieuwe kiezers.
Multitaskenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Idem hier. Teletekst op 888, af en toe commentaar eronder en verder FOK! lurken en Pechtold luisteren.
Gerritsen 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef GuidooH het volgende:
Schaatsen én debat via internet, 2 schermen!En ook nog fokken.
Dan begrijp je niet dat deze reactie ironisch bedoelt was. Mijn punt is juist dat de CDA de moeilijkheden schept om kabinetten op een punt te laten vallen zonder al te veel gezichtsverlies en daar de coalitie partijen altijd probeert op te laten draaien, terwijl de CDA juist de partij is die dat beleid tegen wil houden/door wil voeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met internationalisme en wat voor voordeel dat voor Nederland kan opleveren, maar goed loop er maar achteraan. Zal goed zijn
Dat is geen kamerlid. Hij zit in het EP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Crazy Harry het volgende:
twitter:
WimvandeCamp
Tsjonge,tsjonge, ben ik een weekje vrij, zit ik drie avonden aan de buis gekluisterd.Fractievoorzitters debat, Rapport Davids en nu Uruzgan.
WTF doet een kamerlid nu thuis? neem maar vakantie samen met de rest.
Denk je dat kamerleden er voor het volk zitten of zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Crazy Harry het volgende:
twitter:
WimvandeCamp
Tsjonge,tsjonge, ben ik een weekje vrij, zit ik drie avonden aan de buis gekluisterd.Fractievoorzitters debat, Rapport Davids en nu Uruzgan.
WTF doet een kamerlid nu thuis? neem maar vakantie samen met de rest.
Iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerritsen 1
*schakelt weer over naar Femke*
Keep us postedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerritsen 1
*schakelt weer over naar Femke*
Hij is moe en dus uit zijn rol als draaikont?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef vosss het volgende:
Bos draait niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |