misschien stellen ze de beslissing nog uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef eriksd het volgende:
Ben toch benieuwd naar morgen. Er zal wel een beslissing komen.
o vast welquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in fases... Soms weken niet, op een avond als deze wel 13 tweets![]()
Hopelijk heeft Halsema wel mijn bericht gelezen
En uiteindelijk komt er een geheel andere stand bij het echte stemmen...onzin barometers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Pechtold en D66 wint met het uur nieuwe kiezers.
Multitaskenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Idem hier. Teletekst op 888, af en toe commentaar eronder en verder FOK! lurken en Pechtold luisteren.
Gerritsen 1quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef GuidooH het volgende:
Schaatsen én debat via internet, 2 schermen!En ook nog fokken.
Dan begrijp je niet dat deze reactie ironisch bedoelt was. Mijn punt is juist dat de CDA de moeilijkheden schept om kabinetten op een punt te laten vallen zonder al te veel gezichtsverlies en daar de coalitie partijen altijd probeert op te laten draaien, terwijl de CDA juist de partij is die dat beleid tegen wil houden/door wil voeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met internationalisme en wat voor voordeel dat voor Nederland kan opleveren, maar goed loop er maar achteraan. Zal goed zijn
Dat is geen kamerlid. Hij zit in het EP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Crazy Harry het volgende:
twitter:
WimvandeCamp
Tsjonge,tsjonge, ben ik een weekje vrij, zit ik drie avonden aan de buis gekluisterd.Fractievoorzitters debat, Rapport Davids en nu Uruzgan.
WTF doet een kamerlid nu thuis? neem maar vakantie samen met de rest.
Denk je dat kamerleden er voor het volk zitten of zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:20 schreef Crazy Harry het volgende:
twitter:
WimvandeCamp
Tsjonge,tsjonge, ben ik een weekje vrij, zit ik drie avonden aan de buis gekluisterd.Fractievoorzitters debat, Rapport Davids en nu Uruzgan.
WTF doet een kamerlid nu thuis? neem maar vakantie samen met de rest.
Iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerritsen 1
*schakelt weer over naar Femke*
Keep us postedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gerritsen 1
*schakelt weer over naar Femke*
Hij is moe en dus uit zijn rol als draaikont?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:22 schreef vosss het volgende:
Bos draait niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |