Hij oefende vast met vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef BlackLining het volgende:
Wat duurde dat lang zeg, was Balkenende ergens over gevallen ofzo? Dat hij zo lang weg bleef?
Nee, maar in principe voert 1 persoon van een partij het woord. In een pittig debat als dit zijn dat dus de fractievoorzitters.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:08 schreef Cahir het volgende:
Mogen alleen de lijststrekkers vragen stellen overigens?
Ah natuurlijk, ze waren allemaal schaatsen kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Krambo het volgende:
Kunnen ze nou niet 10 minuten wachten tot na het schaatsen?
blaugrana83, jij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Precies zoals je dat deed. briljant... Wa's je twitter?
Dat kijk je toch gewoon tegelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:16 schreef Krambo het volgende:
Kunnen ze nou niet 10 minuten wachten tot na het schaatsen?
Idem hier. Teletekst op 888, af en toe commentaar eronder en verder FOK! lurken en Pechtold luisteren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kijk je toch gewoon tegelijkSchaatsen op tv en het debat via internet
HAHA!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef eriksd het volgende:
Ben toch benieuwd naar morgen. Er zal wel een beslissing komen.
Multitasken is voor vrouwen toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kijk je toch gewoon tegelijkSchaatsen op tv en het debat via internet
Bij mij gaat het in fases... Soms weken niet, op een avond als deze wel 13 tweetsquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mctazman, maar ik twitter zelden of nooit
nog reactie van Maxime gehad?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef GuidooH het volgende:
[..]
HAHA!!
Lazen jullie dat mensen, hij zei dat 't kabinet een beslissing neemt!!
Superworm kan het toch ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Multitasken is voor vrouwen toch?
Owjee. Sorry. Vlaag van verstandsverbijstering. Ik neem het terug.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:18 schreef GuidooH het volgende:
[..]
HAHA!!
Lazen jullie dat mensen, hij zei dat 't kabinet een beslissing neemt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |