Terwijl ik van Wilders juist verwacht dat hij later binnen zou komen. Hij is immers 1 van de langst zittende uitkeringstrekkers aldaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef YazooW het volgende:
Alleen Wilders is altijd netjes 5 minuten van tevoren aanwezig. De rest vindt het wel goed en komt aankakken wanneer ze zelf willen.
Ditquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef YazooW het volgende:
Alleen Wilders is altijd netjes 5 minuten van tevoren aanwezig. De rest vindt het wel goed en komt aankakken wanneer ze zelf willen.
Kant draaft weleens wat door, maar an sich geef ik haar groot gelijk dat ze graag antwoord wil op haar vragen. Een ja of nee zou je mogen verwachten ipv het draai er maar eens 1001 omheen geneuzel van de heren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Eensch. Verdonk komt imo dom en grof over. Evenals Kant trouwens. Beiden lijken er enkel op uit om de persoon in kwestie af te zeiken, alsof ze puur daardoor denken de lachers / stemmers op hun hand te zullen krijgen. Steekhoudend discussiëren is er niet bij. Kritiek is prima en mag best fel zijn, maar dan op niveau en zonder op de persoon te spelen. Voor de manier van debatteren van bijv. Pechtold, Rutte, Halsema en v/d Vlies kan ik wel respect opbrengen, ongeacht in hoeverre hun standpunten met de mijne overeenkomen.
Ja dat is inhoudelijk. Ik vind dat getwitter een beetje hetzelfde als toen ik mijn voetbal international zat te lezen bij wiskunde A.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik het veel erger dat de minister president van dit land een regeerakkoord en diverse moties wil negeren en tegen de wil van een regeer partner een beslissing erdoor wil drukken. Om nog maar te zwijgen over de totale minachting die dit sujet telkens weer richting de tweede kamer tentoonspreidt.
Dat ligt niet aan de antwoorden van Bos, maar aan de vragen van de oppositie. Beter luisteren en reconstrueren en je bent er...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Er komt nog een derde termijn op verzoek van Pechthold. Hij heeft nog wat vragen aan Bos over hoe nou precies gegaan. Blijft lastig voor Bos
half a minute ago from web
Maar bij Wilders loop je wel het risico dat ie vertrekt voor het afgelopen isquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:07 schreef YazooW het volgende:
Vandaag waarschijnlijk nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een update vanwege voetbal aub; gaat het kabinet nou vallen of niet?
Nog een uur wachten danquote:
"Doe je ook anaal?".quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens: als ik op Halsema haar twitter ben en ik stuur een bericht @FemkeHalsema, kan zij die dan lezen? Heb net wat gestuurd namelijk, maar ben een beetje een twitternoob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |