Bos kan er persoonlijk commentaar op geven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:02 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ja, die snap ik.
En Hamer had daar ook commentaar op, dat er bepaalde omgangregels zijn in de kamer, en dat er dan een motie van wantrouwen ingediend moet worden. En vervolgens zei Verbeet iets, en die had het over nieuwe regels of zoiets.
Dat wat Verbeet zei, dat heb ik niet meegekregen en zou ik graag (voor de verandering) wel meekrijgen
Net zo raar hoor. Je bent in een debat, dan hoor je daar te zijn, niet stomweg te twitteren.quote:
Nee, maar een willekeurige van die 3 (of een combinatiegerecht daarvan) zou ik zeker mijn bed niet uit trappen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jij bent echt dringend aan een vriendin toe he?
Dat vind ik ook raar. Onbeschoft zelfs.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zo raar hoor. Je bent in een debat, dan hoor je daar te zijn, niet stomweg te twitteren.
Reality check, leden van het kabinet twitteren zelf ook, Verhagen zat nog te grappen gedurende het debat over bami goreng.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind het overigens van de zotte dat Halsema c.s. zitten te smsen/twitteren tijdens zo een debat. Vind het eigenlijk een beetje minachting van de Kamer en het debat.
Jij bent mij net voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Blistering het volgende:
Daummn, wie was die chick met rokje die net binnen kwam stappen @ 2de kamer?
Ofniet dan, zou ik ook wel willen wetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Blistering het volgende:
verbeet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Blistering het volgende:
Dat ze niet wist dat er nieuwe regels waren want het was gewoon correct en daarna wat superworm zeiquote:En vervolgens zei Verbeet iets, en die had het over nieuwe regels of zoiets.
hebben ze bijelkaar genoeg stemmen voor een 3de termijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:02 schreef superworm het volgende:
Volgens Ferry vragen Femke en Alex 3e termijn aan wegens gebrekkige antwoorden Bert. "Niet doen!"
Eensch. Verdonk komt imo dom en grof over. Evenals Kant trouwens. Beiden lijken er enkel op uit om de persoon in kwestie af te zeiken, alsof ze puur daardoor denken de lachers / stemmers op hun hand te zullen krijgen. Steekhoudend discussiëren is er niet bij. Kritiek is prima en mag best fel zijn, maar dan op niveau en zonder op de persoon te spelen. Voor de manier van debatteren van bijv. Pechtold, Rutte, Halsema en v/d Vlies kan ik wel respect opbrengen, ongeacht in hoeverre hun standpunten met de mijne overeenkomen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies. Ze doet het om volk te trekken. Ook wel populisme genoemd
Inderdaad. Zijn arrogantie overstijgt elke grens.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik het veel erger dat de minister president van dit land een regeerakkoord en diverse moties wil negeren en tegen de wil van een regeer partner een beslissing erdoor wil drukken. Om nog maar te zwijgen over de totale minachting die dit sujet telkens weer richting de tweede kamer tentoonspreidt.
Dat het mag, eigenlijk. Blijkbaar vinden ze populair doen op het internet belangrijker dan er zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. Onbeschoft zelfs.
Als je weet waar ze ongeveer zit, gebruik danquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef Blistering het volgende:
er zijn ook nog mensen die zich hier mee bezig houden, ik zou zeggen kijk op deze post en verenigd U! Oproep aan alle burgerslachtoffers in Nederland!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
CDA nog steeds 32 zetels in de peilingen.
Het is nu een onomstotelijke feit, Nederland bestaat grotendeels uit mensen met het denkvermogen van een slingeraap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |