Nee lijkt mij niet, maar zij nemen nu wel de beslissingen namens de partijen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Cahir het volgende:
Nogmaals, mogen alleen de lijsttrekkers vragen stellen?
Ze zat nee knikkend naar dr telefoon te kijken, wat heb je dr gestuurd?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat is inhoudelijk. Ik vind dat getwitter een beetje hetzelfde als toen ik mijn voetbal international zat te lezen bij wiskunde A.
Overigens: als ik op Halsema haar twitter ben en ik stuur een bericht @FemkeHalsema, kan zij die dan lezen? Heb net wat gestuurd namelijk, maar ben een beetje een twitternoob.
Ah dank beidequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze niet wist dat er nieuwe regels waren want het was gewoon correct en daarna wat superworm zei
Vandaag niet, maar misschien over 50 minuten, morgen dus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een reële kans?
Vroeg beginnen vroeg naar huis, zo gaat dat nu eenmaalquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef FTWO het volgende:
[..]
Maar bij Wilders loop je wel het risico dat ie vertrekt voor het afgelopen is
Nee, maar naar goed gebruik heeft elke partij een woordvoerder voor een bepaald onderwerp. Bij "grote" onderwerpen, is het gebruikelijk dat de lijsttrekkers spreken, om zodoende tv-tijd te scoren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:10 schreef Cahir het volgende:
Nogmaals, mogen alleen de lijsttrekkers vragen stellen?
Ze zijn moe dus er zou een hele kleine mogelijkheid kunnen zin dat iemand wel de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef kwiwi het volgende:
alsof die 3e termijn nog zin heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |