PS3 screen ziet er iets mooier uit. Maar ik was al van plan FFXIII op de PS3 te kopen. Een FF game voelt daar nog prettiger aan op een of andere manierquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef torn_Machina het volgende:
Voor mensen die toch beide consoles hebben moet nu de keuze niet meer zo moeilijk zijn.
http://www.product-review(...)t-hd-576p-confirmed/
Final Fantasy hoor je gewoon op een Playstation te spelen.
Voor de mensen die alleen een Xbox hebben is het fantastisch dat daar eindelijk een FF game voor uit komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:08 schreef Chocobo het volgende:
PS3 screen ziet er iets mooier uit. Maar ik was al van plan FFXIII op de PS3 te kopen. Een FF game voelt daar nog prettiger aan op een of andere manierBen wel blij dat ook Xbox gamers kunnen gaan genieten,... heb er zin in
Voor Final Fantasy XIII versus?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik had toen ik de X360 kocht veel dingen overwogen en daaronder viel Final Fantasy die alleen op de PS3 uit zou komen. Met pijn in m'n hart () toen Final Fantasy laten vallen voor de andere dingen die de X360 bood.
En toen kwam het bericht dat Final Fantasy 13 naar de Xbox kwam.![]()
![]()
Ik helemaal gelukkig natuurlijk.![]()
Nou ga ik denk ik ook wel een PS3 halen... ooit... als GT5 uitkomt.
Maar voor Final Fantasy hoeft het niet meer.
enigste reden om in dit topic te komen denk ikquote:
Eerder een verkapte tvp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
enigste reden om in dit topic te komen denk ik?
Terecht dat ze rustig blijven over Versus en Agito. Laat me maar eerst fatsoenlijk XIII gamen! XIV is nog geen jaar geleden aangekondigd, dus dat duurt nog wel ff. XV (serieus, waar is je geduld?) is nog VER verwijderd van ons maar gaat naar de Wii HDquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Ixnay het volgende:
Over Versus XIII en Agito XIII is nog steeds weinig bekend, over XIV is het ook een tijdje stil.
Zal XV weer een offline game worden? Wat denken jullie?
Na de release van X werd ook al over XII gesproken omdat XI online was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht dat ze rustig blijven over Versus en Agito. Laat me maar eerst fatsoenlijk XIII gamen! XIV is nog geen jaar geleden aangekondigd, dus dat duurt nog wel ff. XV (serieus, waar is je geduld?) is nog VER verwijderd van ons maar gaat naar de Wii HD
We hebben het over Square-Enix he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Na de release van X werd ook al over XII gesproken omdat XI online was.
Is dezelfde situatie als nu.
XIV staat voor 2010 gepland volgens meerdere bronnen. Dat zou betekenen dat XIV eerder verschijnt dan Versus en Agito.
Failquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
Ik had toen ik de X360 kocht veel dingen overwogen en daaronder viel Final Fantasy die alleen op de PS3 uit zou komen. Met pijn in m'n hart () toen Final Fantasy laten vallen voor de andere dingen die de X360 bood.
En toen kwam het bericht dat Final Fantasy 13 naar de Xbox kwam.![]()
![]()
Ik helemaal gelukkig natuurlijk.![]()
Nou ga ik denk ik ook wel een PS3 halen... ooit... als GT5 uitkomt.
Maar voor Final Fantasy hoeft het niet meer.
Hoop zaken hebben nu deze aanbiedingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Fail
Anyway...Ik ga hem denk ik wel direct halen alleen twijfel ik nog tussen de gewone versie of de LE.
Ik zou het lekker niet doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik FF zou kopen?
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik zou het lekker niet doen.
Als anderen je moeten vertellen waarom je iets moet kopen dan heb je het niet nodig en waarschijnlijk al veel te veel geld over de balk gesmeten
http://en.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.
De vraag is eerder of je J-RPG's leuk vindt om te spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:43 schreef WSquater het volgende:
Nee, ik wil er juist meer over weten. Ik heb nooit echt aandacht besteed aan Final Fantasy... tot nu toe.
Ziet er echt uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet 1 ding wel zeker: als dat serieus het verschil is dan koop ik hem pas als ik een PS3 heb.
Maar ik kan het niet geloven hoor. Ziet eruit als Playstation 2 graphics. Minder mooi dan Final Fantasy X zowat. En dat kan toch niet?
Ok, het ziet er misschien niet zo mooi uit als de PS3 versie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet 1 ding wel zeker: als dat serieus het verschil is dan koop ik hem pas als ik een PS3 heb.
Maar ik kan het niet geloven hoor. Ziet eruit als Playstation 2 graphics. Minder mooi dan Final Fantasy X zowat. En dat kan toch niet?
Eens,... maar als je de twee consoles hebt weet je welke versie je moet kopen in ieder geval!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met de vergelijking dat het net PS2 graphics zijn.
Je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen in ontwikkeling was voor de PS3.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
Mjah oké ik overdreef met de PS2 vergelijking maar als je die beelden vergelijkt met andere games van de Xbox 360 dan valt FFXIII daarop vies tegen. Dat moet beter kunnen.
Ik wist dat er verschil zou zijn en dat accepteerde ik natuurlijk ook helemaal maar dit verschil is me gewoon te groot. En ook al ziet het er best redelijk uit (en dat vind ik zelfs twijfelachtig... als je vergelijkt met andere X360 games dus en niet de PS3 versie) dan heb je gewoon het gevoel dat je flink achtergesteld wordt en een deel van de ervaring mist.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen in ontwikkeling was voor de PS3.
De 360 zou hier dus grafisch niet aan kunnen tippen omdat het een port is.
Dit wordt gewoon ouderwets genieten of je hem nu speelt op de xbox of ps3.
Waarom zou de ondertiteling anders zijn? Dat vind ik vreemd...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
Tering,.... en dat op 4 dvd'sTja het zou kunnen uiteraard. Het het minder erg verwacht! Wat ik vreemd vind is dat de ondertiteling niet overeen komt. Maar ben stiekum wel heel blij met mijn PS3 pre-order!
Maar dan heeft de 360 dus een betere vertaling? Daar zijn ze later mee begonnen namelijk...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Ixnay het volgende:
Heroes don't run from a fight
Heroes don't run from fights
Valt me nu pas op. Waarom zou dit anders zijn? Zijn ze afzonderlijk van elkaar gelokaliseerd?
Of kwamen ze er achter dat de ene zin beter overeenkomt met de Japanse voice acting en hebben ze het maar bij 1 spel aangepast.
Hoe dan ook,... ik ga voor de graphics!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan heeft de 360 dus een betere vertaling? Daar zijn ze later mee begonnen namelijk...
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/final-fantasy-xiiiquote:Op zondag 21 februari 2010 01:24 schreef gniffie het volgende:
Waar is de ps3 versie nou het goedkoopst te krijgen.
Had er eerst niet zo'n zin in maar na de special over de combat op giantbomb te kijken ben ik hooked
Klopt,... nieuwe voorraad denk ik. Snel bestellen!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef LadyC9 het volgende:
Waar staat dat de CE op is dan (bij FRS)? Er staat nog steeds dat je de CE edition krijgt i.p.v de gewone.
Je krijgt ook nog korting als naar reclames kijktquote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... nieuwe voorraad denk ik. Snel bestellen!
Klopt,... ik heb 10% ANWB korting + reclame kijken,... dan kost de LE je dus maar iets van 48 Euroquote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef Personan het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog korting als naar reclames kijkt
Ik heb de mail bewaard waarin ze ermee adverteren. Ze zorgen maar dat ik die LE krijgquote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Wat als je dan niet de CE krijgt? Want als je besteld staat er gewoon normale FF13
Trouwens bedankt voor de ANWB tip, 48 euro is idd erg goedkoop voor FF13 en vooral als het ook nog de CE is.
En de verzendskosten zijn blijkbaar ook nog gratis
Er zitten maar een paar tracks van de OST in de CE versie he, dat je niet verwacht de OST ook te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef gniffie het volgende:
Die ost cd wil ik wel hebben jah, thx for de frs tip
die zal dan ook wel vast en zeker op youtube en die dingen staanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef gniffie het volgende:
Die ost cd wil ik wel hebben jah, thx for de frs tip
hopelijk zit de battle theme er dan bij (die met die violen)quote:Op maandag 22 februari 2010 15:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Er zitten maar een paar tracks van de OST in de CE versie he, dat je niet verwacht de OST ook te krijgen
FF9 is mijn favorietquote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Marsenal het volgende:
Nu zag ik dat FF8 te koop is in de PS Store, nadat ff7 ook al te koop is aangeboden.. Zouden we ook FF9 binnenkort kunnen krijgen? want dat is de enige die ik nog nooit heb aangeraakt, nergens meer kan vinden, en hij ziet er zo vetjes uit.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Wat als je dan niet de CE krijgt? Want als je besteld staat er gewoon normale FF13
Trouwens bedankt voor de ANWB tip, 48 euro is idd erg goedkoop voor FF13 en vooral als het ook nog de CE is.
Artboek ziet er serieus mooi uit!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)asyxiii/videos/16906
De LE in beeld
Vond de Japanse ook niet zó maar past er al meer bij al is het alleen om de stem.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Personan het volgende:
Ik vind de japanese theme song toch stukken beter dan de engelse
Vergelijking:
Hm, die wil ik toch wel hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)asyxiii/videos/16906
De LE in beeld
CE is ondertussen al weer uitverkocht bij FRSquote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Voor de PS3 wel ja. De 360 heeft nog zie ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:44 schreef Personan het volgende:
[..]
CE is ondertussen al weer uitverkocht bij FRS
Ik zou eerder de LE kopen en daarna de hardcover guidequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.futurezone.nl/fz/final-fantasy-xiii-game-guide-1.html
niet verkeerd! Ik heb voor 49 alleen de gamequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.futurezone.nl/fz/final-fantasy-xiii-game-guide-1.html
Leuk voor in je collectie, maar ga je de guide ook echt gebruiken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... heb hem net besteld
Ik denk het niet,... misschien bij mijn 2e of 3e playthrough. Vond het geen geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Leuk voor in je collectie, maar ga je de guide ook echt gebruiken?![]()
Alle informatie is ook gewoon op het internet te vinden.
Ik al weken geledenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... heb hem net besteld
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog best cool uit ookquote:
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best cool uit ook
Maar kan je telefoon het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.
Is ook gebaseerd op de PSP versie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Ziet er precies hetzelfde uit als op de PSP.
Mijn iphone kan ook NES,SNES,GBA en PSone spellen afspelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.
Ik begin het toch ook wel te voelen. Luister momenteel de soundtrack in de auto om in de stemming te komenquote:
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoortquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin het toch ook wel te voelen. Luister momenteel de soundtrack in de auto om in de stemming te komen
Het is ook niet mijn eerste keuze, maar marketing technisch is het een een goede zet om een bekende Westerse zangeres voor een echt Japans spel een theme song te laten zingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef Sony360wii het volgende:
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoort
Om eerlijk te zijn interesseert het me niet zo. Prima game en zoals Torn ook zeg,... marketing technisch beter! Fans kopen het toch wel. Vind haar prima zingen overigens, maar ken haar verder niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoort
Spel=720p, cutscenes=1080p.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:07 schreef Mopst3r het volgende:
Dus wat wordt nou de resolutie voor de ps3, 720 of 1080?
Dat is nogal logisch, maar verwacht nou maar niet dat je die voor 2012 speelt...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:35 schreef Ixnay het volgende:
http://www.finalfantasyun(...)fantasy-xv--839.html
Square is wel degelijk bezig met ideeën voor deel XV.
Compleet ander team.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef D-Industries het volgende:
FFXIII team zit al volle bak gas aan Versus natuurlijk... ben alleen benieuwd of deze *hoop hoop hoop* volgend jaar uit komt.
Klinkt erg goed dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk..Uitgespeeld![]()
![]()
67,5 uur op de klok, moet zeggen dat hij op het end toch wel behoorlijk pittig was![]()
Chars zitten allemaal rond de 8500 HP, Damn wat een einde weer![]()
Was het leuk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk..Uitgespeeld![]()
![]()
67,5 uur op de klok, moet zeggen dat hij op het end toch wel behoorlijk pittig was![]()
Chars zitten allemaal rond de 8500 HP, Damn wat een einde weer![]()
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Klinkt goed. Maar ik denk niet dat ik dat ga halen.
Bij FFX had ik met Wakka de hele Sphere Grid vol en dat kostte al best veel tijd.
Ik snapte echt helemaal niets van Blitzball. Ik was er zo slecht in. Ik zag m'n poppetjes maar wat doen ze hele tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelen![]()
Heb nog nooit 1 wedstrijd gewonnen
Same, hahaha kutspelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snapte echt helemaal niets van Blitzball. Ik was er zo slecht in. Ik zag m'n poppetjes maar wat doen ze hele tijd.
Je moest aardig wat wedstrijden Blitzball spelen om zijn beste wapen te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelen![]()
Heb nog nooit 1 wedstrijd gewonnen
Dat geilen van hem,... filmen van dat gelimiteerde nummerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
$5000
http://www.squareworx.net(...)sic-Box_1139287.html
Ik heb daar ook echt uren gestaan,... 200 lightnings ontwijken,.... 200quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moest aardig wat wedstrijden Blitzball spelen om zijn beste wapen te kunnen krijgen.
Vooral de eerste wedstrijden winnen kwam meer op geluk aan, omdat je team nogal slecht was.
Als je de betere spelers kan recruiten dan is blitzball echt simpel.
Het is mij zelfs gelukt om de eerste wedstrijd te winnen die je tijdens de story speelt als je in Luca aankomt.
Die wedstrijd heeft meer met geluk te maken.
Jechtshot leren op de boot vergrote je kans op winst natuurlijk wel, maar makkelijk was het nog steeds niet.
Het enige waar ik nooit de tijd voor heb genomen waren al die bliksemschichten ontwijken.
Daar werd ik op het laatst zo gefrustreerd van dat Lulu maar geen volledig geupgrade beste wapen had.
Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jazekers, de eerste 20 uur is nogal langdradig
![]()
Maar zodra het spel zich eenmaal echt opent![]()
Laatste 3 chapters zijn episch hoor![]()
Ik ga nog even een paar Jap trophy's scoren, dan gaat FF even in de kast
Aantal andere games spelen, Heavy Rain, GoW ,So4
En dan gaan we de Pal versie Platinummen
En trust me, dat gaat heull lang duren.
Ik zit nu met 4 van de 8 Crystariums Classes op lvl 4
Voor de Trophy moet iedereen met alle 8 Classes op max lvl 9 zijn![]()
![]()
Ja dat wil ik ook wel weten, dan kan ik nog ff de guide bestellen hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel weten, dan kan ik nog ff de guide bestellen haha
Wat helemaal bizar is aan sommige ultimate weapons dat je sommge kistjes niet mocht openen anders kwam die nooit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
Ik heb nog nooit in een FF Ultimate Weapons gehaald volgens mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat helemaal bizar is aan sommige ultimate weapons dat je sommge kistjes niet mocht openen anders kwam die nooit.![]()
Dan maar zonder ultimate weapons gewoon flink uplevellen en win je ook wel.
VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een FF Ultimate Weapons gehaald volgens mijHad meestal geen zin om nog meer uren in de game te spelen als het verhaal op zijn climax is
![]()
Enige dat ik heb gedaan is een Gouden Chocobo broeden in FFVII en zorgen dat ik auto-life en auto-regen had in FFIX (kon niet dood bij de eindbaas toen)
VIIIquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
PC'squote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VIII
Nog steeds een zure nasmaak van die game. Vond 'm vreselijk de eerste keer dat 'm speelde. Niet voorbij disc 1 gekomen. Tweede keer mezelf aangezet om toch te spelen en veel verder gekomen. Had echter een bug/glitch ofzo waardoor het verhaal niet verder ging (als de Academy aangevallen wordt). Ik heb met iedereen gepraat, verschillende guides erbij gepakt, niets. Dus nee, VIII staat bij mij onderaan de lijst.
Nee, eerste keer was op de PC. Tweede keer was op de PSOne! Gewoon PAL PSone en PAL VIII. Snap het ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PC's
Prima vermaakt met de game hoor. Echt heerlijk. Ik vind het moeilijk om ze in volgorde te plaatsen. Vind alle FF games wel wat hebben. Enige wat ik weet is dat FFVII bij mij bovenaan staat.
VIIIquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VIII
Nog steeds een zure nasmaak van die game. Vond 'm vreselijk de eerste keer dat 'm speelde. Niet voorbij disc 1 gekomen. Tweede keer mezelf aangezet om toch te spelen en veel verder gekomen. Had echter een bug/glitch ofzo waardoor het verhaal niet verder ging (als de Academy aangevallen wordt). Ik heb met iedereen gepraat, verschillende guides erbij gepakt, niets. Dus nee, VIII staat bij mij onderaan de lijst.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, eerste keer was op de PC. Tweede keer was op de PSOne! Gewoon PAL PSone en PAL VIII. Snap het ook niet
Mijn favoriet blijft IXZulke sterke characters... Vivi!
Garnet
Echt episch!
Tree of Life is al zo oud als de mensheid. Secret of Mana en Uncharted 2 hadden het ook bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vond IX een beetje whack. Pedogame ten top met dat kontje van Garnet. De final boss was ook echt onzin en kwam gewoon out of the blue uit het niets. Settings vond ik maar zozo en soundtrack (inspiratieloze battle themes) met dat cheesy liedje melodies of life was toch wel een dieptepunt.
Alhoewel de film Avatar de Lifa tree gejat heeft.
Tuurlijk, maar toen ik avatar tree of life + inwoners zag, moest ik gelijk aan Lifa Tree en Freya uit FF9 denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tree of Life is al zo oud als de mensheid. Secret of Mana en Uncharted 2 hadden het ook bijvoorbeeld.
mooi, nu komen er hier nog meer personen langsquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Sony360wii het volgende:
De 360 versie staat al op internet
Tijd om weg te blijven uit het topic dan vanaf nu. Anders krijg je strax PM's alsquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mooi, nu komen er hier nog meer personen langs
Kunnen alle paupers weer mooi downloaden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Sony360wii het volgende:
De 360 versie staat al op internet
Ik zet gewoon alles in spoilertags, zo kan niemand gaan zeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... meestal kom ik niet meer in een topic van een game die net uit is. Ik hoop dat we hier goed met de spoilers omgaan!
quote:
In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
Wil je hier zeggen of de 360 versie er echt zo slecht uitziet zoals overal wordt beweerd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.
Verder, vanavond lekker FF13 spelen
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
na 2 uur ben je nog niet eens de tutorial uit![]()
Je bent zeker een uur of 8 zoet eer het complete upgrade Crystarium zich opent
Serieus,... ben goed hyped aan het raken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
na 2 uur ben je nog niet eens de tutorial uit![]()
Je bent zeker een uur of 8 zoet eer het complete upgrade Crystarium zich opent
Had je maar niet moeten importeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verdomme, waarom ben ik nu al klaar
Tigra kon het ook! Dus hopelijk lukt het hier ook met de andere mensen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... meestal kom ik niet meer in een topic van een game die net uit is. Ik hoop dat we hier goed met de spoilers omgaan!
720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm. Het ziet er niet zo mooi uit als ik dacht. Wel een epic voorfilmpje. Het zou best goed kunnen dat de PS3 versie inderdaad vele malen mooier is, heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het echter niet barslecht, ofzo.
Goed, ik ga nu de battle tutorial volgen. Jeej!
Oja. Inderdaad. Vergeleken met , uiteraard op 720p etc, kan ik zeggen... in de "world map" zullen we maar zeggen (ie buiten de battles) zie ik niet echt een verschil, PS3 heeft misschien iets hogere anti-aliasing. In Battles merk ik wel dat de PS3 duidelijk wel een stukje mooier is (denk wederom hogere AA), maar ik kan niet zeggen dat het op de 360 heel lelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef D-Industries het volgende:
[..]
720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.![]()
Ze willen het spel eerst proberen en gaan het later kopen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Anyhoe, ik neem aan dat de Piracy hoeren nog wel het origineel gaan kopen![]()
De keus moet toch vrij makkelijk zijn als je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen werd ontwikkeld voor de PS3.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Maar goed, als je hem dan toch koopt, en je hebt beide consoles... ga dan voor de PS3 versie. Als je echter alleen een 360 hebt, dan is het geen enorm gemis qua graphics ofzo naar mijn mening.
http://www.videogamer.com/features/article/28-02-2010-1009.htmlquote:Ah, Final Fantasy XIII. Is there a game that pours more fuel onto the fanboy feud that rages across the internet? We've already established that the 360 version's FMV looks compressed, but does it impact on your enjoyment of the game? Well, now that we're some 15 hours into the 360 version, we can draw some conclusions: having seen FFXIII's glorious FMVs running in supercrisp 1080p on the PS3, the cutscenes in the 360 version do disappoint - at first. As a discerning 360 owner you're constantly aware of the reduced quality, but the more you play, the fewer pixels you notice. For those who don't know any better, however… well, they say ignorance is bliss.
dus shops bij save pointsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou ja, speelsgewijs niet zo, shops worden naarmate het spel vordert geunlocked.
Deze kan je accessen bij een Savepoint, en daar zijn er genoeg van.![]()
Dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik mis gewoon de dorpjes verkennen.
Met iedereen ouwehoeren,een 'echte" winkel binnen gaan, lekker rond struinen.![]()
jaja sue me,..im a addict
Dat is bij White Knight Chronicles wel anders, heull veull steden om te verkennen![]()
![]()
Ér zit 1 stuk in FF wat een beetje lijkt op een overdekt winkelcentrum ofzo met een paar winkels.
Echter je kan er niks ..dus ja![]()
Anyhoe, ik neem aan dat de Piracy hoeren nog wel het origineel gaan kopen![]()
Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen![]()
Mocht je ergens niet uitkomen ,tell me
Op je eerste punt: toch is niet iedereen zo. Ik heb het zelf ook - ik zie gamen inderdaad ook als een hobby dat geld kost en ik vind het supervet om een collectie originele games te hebben, maar er zijn toch games die ik wel wil spelen maar van te voren al weet dat ik die binnen 5 uur weer in de kast heb liggen. Die download ik dan. Andere spellen koop ik wel. Ik heb een collectie van toch zeker meer dan 40 originele Xbox 360 games, kan je zeggen wat je wilt maar niet dat ik te cheap ben om spellen te kopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ze willen het spel eerst proberen en gaan het later kopen.![]()
Een veel gehoord smoesje, maar dat soort mensen geloof ik toch al niet meer.![]()
Wel alles willen spelen, maar er geen geld voor willen betalen.
Gamen is een hobby en dat kost nou eenmaal geld.
[..]
De keus moet toch vrij makkelijk zijn als je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen werd ontwikkeld voor de PS3.
Nu kunnen de 360 gebruikers ook een keer genieten van FF ook al zijn de graphics iets minder.
Spelplezier zal er niet minder om zijn.
Same here. Elk filmpje dat je ziet is een filmpje dat dingen voorspelt of spoilert. Ik ben zeer benieuwd naar de game.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Godver,... hoop mensen gamen al,... begin echt hyped te raken!![]()
Dat de 360 misschien wat mindere graphics vertoont, neemt niet weg dat de 360 gamers wel kunnen genieten van FFAls je 2 consoles hebt zou de keuze duidelijk moeten zijn, maar als je alleen een 360 hebt is het natuurlijk geweldig dat die ook FF kunnen gamen.
Heb me er tot nu toe van kunnen weerhouden om filmpjes te kijken. Ga echt dom het spel in zeg maar,... weet echt zo weinig en dat probeer ik zo te houden. Kudo's voor de spoiler tags en begrip hier overigens.
PS3 staat hier langs de xbox, maar toch haal ik hem op de xbox !quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Godver,... hoop mensen gamen al,... begin echt hyped te raken!![]()
Dat de 360 misschien wat mindere graphics vertoont, neemt niet weg dat de 360 gamers wel kunnen genieten van FFAls je 2 consoles hebt zou de keuze duidelijk moeten zijn, maar als je alleen een 360 hebt is het natuurlijk geweldig dat die ook FF kunnen gamen.
Heb me er tot nu toe van kunnen weerhouden om filmpjes te kijken. Ga echt dom het spel in zeg maar,... weet echt zo weinig en dat probeer ik zo te houden. Kudo's voor de spoiler tags en begrip hier overigens.
Ben gek op achievements, maar met games als dit boeit me dat heel weinig! Ga hier echt voor de beste keuze en gevoel. Game voelt prettiger aan vooralsnog op een Playstation,... weet niet wat het is! Blijft persoonlijk uiteraard.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb ook beide consoles, maar als ik de bovenste 2 reacties zo lees doen ze het meer om de achievements dan om de graphics.
Ik heb zelf helemaal niets met Achievements of Trophies.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Ben gek op achievements, maar met games als dit boeit me dat heel weinig! Ga hier echt voor de beste keuze en gevoel. Game voelt prettiger aan vooralsnog op een Playstation,... weet niet wat het is! Blijft persoonlijk uiteraard.
PM me je PSN tag even,... wil je vorderingen volgende week graag bijhoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal niets met Achievements of Trophies.
Leuk dat ze er in zitten, maar ik doe er geen moeite voor om ze te unlocken.
Ik speel het spel en zie wel hoeveel achievements/trophies ik unlock.![]()
Ik snap ook niet waarom mensen zo graag die 1000/1000 Gamerpoints of Platinum Trophy willen halen.
Leuk dat je alles uit het spel hebt gehaald wat er in zit, maar je bereikt er verder niets mee.
Final Fantasy geeft mij meer een Playstation/Sony gevoel, dus eigenlijk is het meer een vertrouwde keuze.
quote:Previous reviews were either for print publications of the Japanese version or early debug review code, but tonight sees the flood of reviews coming in for the English retail version.
Volgens mij had ik je al een keer eerder toegevoegd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:37 schreef Chocobo het volgende:
PM me je PSN tag even,... wil je vorderingen volgende week graag bijhoudenMijne is Sjotime voor degene die daar interesse in hebben.
Ik heb geen Xbox, dus ik weet niet of je iets hebt aan die achievements? Trophies iig helemaal 0,0 voor zover ik weet, dus daar ben ik ook niet voor gegaan. Ik krijg de engelse LE ook nog, maar ik denk dat ik toch eerst Gow III ga spelen, omdat dat nieuw aanvoelt, FFXIII niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben gek op achievements, maar met games als dit boeit me dat heel weinig! Ga hier echt voor de beste keuze en gevoel. Game voelt prettiger aan vooralsnog op een Playstation,... weet niet wat het is! Blijft persoonlijk uiteraard.
Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen. Ik heb ook die 200 lightnings gedodged in FFX. Niet omdat het nuttig was, maar gewoon omdat ik het graag compleet wilde hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb zelf helemaal niets met Achievements of Trophies.
Leuk dat ze er in zitten, maar ik doe er geen moeite voor om ze te unlocken.
Ik speel het spel en zie wel hoeveel achievements/trophies ik unlock.![]()
Ik snap ook niet waarom mensen zo graag die 1000/1000 Gamerpoints of Platinum Trophy willen halen.
Leuk dat je alles uit het spel hebt gehaald wat er in zit, maar je bereikt er verder niets mee.
Final Fantasy geeft mij meer een Playstation/Sony gevoel, dus eigenlijk is het meer een vertrouwde keuze.
Je moet tijd steken in een hobby en die tijd bepaal je dus helemaal zelf.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen.
Overigens heb ik in maar een paar games meer dan 500/1000 gehaald en ik speel FFXIII niet om de achievements. Maar de 360 vind ik een prettigere console (achievements zijn wel een onderdeel van waarom ik het prettiger vind...controller en UI een andere) en ik speel het liefst zoveel mogelijk van mijn games op die console.
Als de reviews voor de 360 allemaal bedroevend zijn en die voor de PS3 jubelend, dan kan ik nog overwegen een andere keus te maken.
Dat is ook precies zoals ik het zou zeggen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een spel spelen is sowieso nutteloos als je het hebt over effectief je tijd besteden. Dan kan je beter gaan stofzuigen. Ik heb ook die 200 lightnings gedodged in FFX. Niet omdat het nuttig was, maar gewoon omdat ik het graag compleet wilde hebben.
Overigens heb ik in maar een paar games meer dan 500/1000 gehaald en ik speel FFXIII niet om de achievements. Maar de 360 vind ik een prettigere console (achievements zijn wel een onderdeel van waarom ik het prettiger vind...controller en UI een andere) en ik speel het liefst zoveel mogelijk van mijn games op die console.
Als de reviews voor de 360 allemaal bedroevend zijn en die voor de PS3 jubelend, dan kan ik nog overwegen een andere keus te maken.
Ja je ziet het wel,... maar ja,... vraag me af of 360 gamers hier nu zo'n last van gaan krijgen als het beweegt! Feit blijft dat we allemaal kunnen genieten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:08 schreef Sony360wii het volgende:
Ps3 versie ziet er toch een stuk beter uit
Ps3:
[ afbeelding ]
360:
[ afbeelding ]
Gijs ik ben hyped!!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:47 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik ben hyped!!![]()
Zoveel zin in
Eerste 8 uur tutorial,... dan 20 uur lineair,... dan 40 uur open
klaar hoor.
me hates. Ik heb de LE versie, daar ga ik misschien wat meer proberen. Toch iets begrijpelijker, want ook mijn Japans is niet op het niveau dat ik alles begrijp of zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga ik elk geval nog een poging wagen om die grote motherfucking Adamantious te verslaan
Wel stukje terug lopen tho![]()
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou de eerste keer dat je hem tegenkomt ben je echt nog way underpowered![]()
Hij molt je echt met 1 trapduss....
ik ga het gewoon proberen ,aangezien ik nu meer dan 2x zoveel HP heb
Ik laat wel weten hoe het ging,aangezien je er ook een trophy voor krijg
Overigens heb je me nog steeds niet geaccepteerd Pheno![]()
Mijn invite staat al 3 weken open ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je accept nog niet binnen denk ik? Al kreeg ik eenzelfde klacht bij StreetFighter 4, dus ik ga weer eens loeren wat er aan de hand is. Ook de trophies doen vaag tot en met, even afgezien van ApocalyPS3. SF4 wil ie wel synchen, FF helemaal niet bv. Ook Demon Souls doet raar, die zet ie er wel neer, maar staat nog op 0%. Ik snap er geen hout van.
Doe ik morgen even, ik denk niet dat ik vanavond ga gamen, sport en zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mijn invite staat al 3 weken open ofzo, zal je nog es toevoegen
Voeg anders mij eens toe
God of War 3 geen day one?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dik twee maanden voor FFXIII. Daarna ga ik voor Red Dead Redemption.
Nee Gijs,... ben je gek! Een week na FFXIII,... nee daar heb ik dan echt geen tijd voor.quote:
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.quote:
Deze maand.quote:
quote:
Japanse gamesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit te denken om 4 te importeren, maar dat is way offtopic.
Whehehehehe. Stierlijk irritant. Ik heb geen guide besteld, maar ik ben benieuwd hoe de neuk je die aan moet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss....hij molt me nog steeds in 2 klappen
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:19 schreef Fipotje het volgende:
hyped als de motherfucker! Ik wil geen filmpjes kijken maar ook weer wel aargh the horror
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Staat in het artikel al. SQEX heeft waarschijnlijk niet genoeg tijd gehad om hun eigen Crystal Tools voor FFXIII op de XBOX te optimaliseren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.
Ja ik las het,... ergens voel ik dat mensen de upgrade niet al te cool vinden. Persoonlijk mag de serie voor mij wel een nieuwe kant in slaan. Wel een net cijfer en een goede review van Eurogamer trouwens! CVG geeft hem weer een 9.2,... andere sites weer een 7. Veel verschil in reviews dus. Maar ja,... ik hou voor J-RPG's meestal Famitsu aan!quote:
En toch blijf ik het een beetje mierenneuken vinden. Ja, er is verschil te zien, maar dit valt toch alleen maar op als je beide beelden echt direct langs elkaar zit. Laat iemand FFXIII op een 360 spelen en die is volgens mij niet minder onder de indruk dan iemand die 'm op de PS3 speelt (heb alleen een PS3, maar zou me er niet druk om maken als ik alleen 360 zou hebben).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:26 schreef Aether het volgende:
Eurogamer heeft een vergelijking gemaakt tussen de XBOX en PS3 versie (screen shots en video's).
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.quote:
Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Famitsu gaf Nintendogs een 10. Dus die neem ik met een korrel zout. Maar ja, XIII. Ik weet het ook niet. Het ziet er PRACHTIG uit en wat ik gehoord heb van de OST is ook mooi. Maar ik vond XII vre-se-lijk. Totaal geen feeling met de personages of het gevechts-syteem. Hoop dat deze me weer bevalt.
Ik ga ook geen reviews lezen verder. Alleen het cijfer en de laatste alinea van Eurogamer gedaan. Helemaal onwetend ga ik 'm gamen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben ook vrij sceptisch mbt XIII, maar zal 'm uiteindelijk wel halen. Ik vond deze review op Gamespot één van de betere (‘eerlijkere’) reviews.
Ja wat een **** dag om een game te releasen. Begrijp de keuze voor dinsdag niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dinsdag,... meestal zijn releases voor mijn gevoel op vrijdag. Nog maar een paar dagen.
quote:Without traditional JRPG features like towns, NPCs, and an over world, there is no real sense of ownership. Upon completing the game, you certainly feel as if you've enjoyed the 50 or so hours you've invested into doing so, but the experience is more throwaway than formative. Despite some incredibly tough monster hunting missions in chapter 11, there's no variation to the game whatsoever.
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.htmlquote:You have to hand it to Square Enix for trying to move things forward - better that than yet another rehash of the tried and tested Final Fantasy formula (the less said about Infinite Undiscovery the better). But it does so along a path so narrow and straight that you long for the days of old. When Vanille is knocked out in battle, she sometimes says: "What went wrong?" It's a question we find ourselves wondering as well.
Dat is wel erg selectief,... je pakt alleen quotes uit de momenteel minste review!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.html
Ik weet genoeg. Dat wordt dus alleen GoW III voor deze maand.
(8/10)quote:SixthAxis: The battle system is quick and offers an excitement which is often difficult to establish within traditional RPG mechanics but the story progression is extremely linear with little to inspire a second play-through. While the visual spectacle is second to none and the sound design is, at times, able to stand comparison with the best there are very small and very occasional niggling issues with both.
(8.3/10)quote:IGN UK: But the lack of anything substantial to do beyond fleeing and fighting soon brings the game crashing back to earth, and even when the walls are lifted Final Fantasy XIII’s world can seem strangely lifeless. As a technical feat the game is a triumph, but it seems a slave to its own spectacle, manacling the gameplay to serve its own bombastic vision and ultimately while the excellent combat and stunning visuals are enough to recommend it, they're not enough to earn it a place amongst the series’ top rank.
.quote:Geachte klant,
Dank u voor uw reservering van de game Final Fantasy XIII. U heeft deelgenomen aan de actie ‘reserveer Final Fantasy XIII en ontvang de collectors edition voor de prijs van de gewone editie’.
Helaas moeten wij u melden dat de collecters edition NIET aan bartsmit.com en eplaza.com wordt uitgeleverd. De reserveringsactie komt hiermee dus te vervallen. Onze excuses hiervoor.
Wij komen u tegemoet door het spel Final Fantasy XIII aan te bieden met een korting van 7,95 euro. De prijs van de game wordt voor u geen 59,95 euro maar 52,00 euro! De korting wordt automatisch verrekend op uw bestellijst*
Bestel via onderstaande link en u kunt direct inloggen om te kunnen bestellen.
Deze kortingsactie is alléén geldig als u de game heeft gereserveerd via bartsmit.com of eplaza.com en de game bestelt via deze websites. Het spel wordt geleverd op de dag van release, 9 maart.
*Let op: u dient gebruik te maken van een account met hetzelfde e-mailadres als waarmee u het spel heeft gereserveerd. Anders wordt de korting niet juist verrekend.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Dit is een automatisch gegenereerd bericht, reageren op deze mail is niet mogelijk.
Dat er geen dorpjes inzaten was al een tijdje bekend volgens mij, ook ik vind dat vrij jammer maar goed, ik zet me erover heen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/final_fantasy_xiii/review-3.html
Ik weet genoeg. Dat wordt dus alleen GoW III voor deze maand.
Dat is juist het hele probleem. Ze moeten stoppen met het vergelijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Tja,... voelt aan als een straf voor SE omdat ze iets anders proberen. Het is FF,... en daar ga ik me prima mee vermaken. Zag ook al sites die dit probeerde te vergelijken met Westerse RPG's,.... zo dom!
Ik heb dezefde mail ontvangen maar dan zonder link.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
[..]
.
Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
Mwah. GTA4 duurde bij elkaar toch minimaal zo'n 25 uur, speel die nu ook voor de derde keer uit. Maar inderdaad, waarom zou je een RPG opnieuw willen spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef speknek het volgende:
Niet hyped, maar ik ga hem wel kopen. Dat je geen incentive hebt hem een tweede keer te spelen vind ik een nonissue. Als je een game van 60 uur nog een keer gaat spelen ben je toch al niet helemaal lekker.
Ik snap hem niet?quote:If you submit 25 hours of your life to a misjudged series of linear battles and cutscenes, Square Enix lets you play FFXIII, and you’ll get 25 decent hours out of it. It’s an equation that might just balance out
Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin danmoet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
Ye het maakt mij verder ook niet zo veel uit, maar verstuur die pre-order dan ook gewoon eerder.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beter 4 dagen wachten dan de hoofdprijs betalen toch?
Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon hahaquote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.
Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.
Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.
Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
Ik hoop het voor velen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Fipotje het volgende:
Mailtje van FRS schrok en dacht dat het ging om het niet krijgen van de CE, maar het was dit:
[..]
Netjes dat ze dit mailen maar beter sturen ze hem gewoon haha
Kijk. Dit dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Fipotje het volgende:
Tss morgen is ligt FF al in de schappen bij de FRS in eindhoven. Pre-order heeft weinig zin danmoet gewoon 4 dagen langer wachten terwijl ik een pre-order heb...
Ja ik ga ook gewoon klacht insturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dit dus.
Of het nou Eindhoven is die dit altijd doet, maar ik zie dit dus iedere keer gebeuren.
Daarom pre-order ik ook niet meer.
Ik heb het dus al 2x gehad met een cd. Beide keren ge-pre-ordered en beide keren lag ie al 4 dagen eerder in de winkel of zo (beide keren FRS, ene keer Veldhoven, andere keer Eindhoven). Dus gekocht en de bestelling laten annuleren. Ik doe het dus niet meer via pre-order.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon klacht insturenniet dat ze er wat mee doen maar ik ken lekker flamen haha.
Ach die 10 eur meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef Jesse_ het volgende:
Je moet sowieso niet bij de FRS kopen, veel te duur
Hoe weet je trouwens dat ie er morgen al ligt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja ik ga ook gewoon klacht insturenniet dat ze er wat mee doen maar ik ken lekker flamen haha.
15e op 60 euro is toch redelijk watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x360 versie ziet er goed uit, behalve randen en het haar door de lagere resolutie - het eerste verlies je uit het oog als je speelt, het 2e boeit totaal niet.
Gelezen op tweakersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat ie er morgen al ligt?
Ik heb nu zelfs de neiging om vanaaf ff met koopavodbn te gaan kijken
Dat extra weekend overleven we ook wel.quote:
Ja, al je aanvallen. Maar ik wil iig een paar extra aanvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef speknek het volgende:
Nee het schijnt 25 uur te duren voordat je al je aanvallen hebt.
Voor mij zou het handig zijn, want dan kan ik dit weekend spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat extra weekend overleven we ook wel.![]()
Kan ik dit weekend nog mooi even Heavy Rain uitspelen.
Ik heb een pre-order bij Dimension Plus staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Voor mij zou het handig zijn, want dan kan ik dit weekend spelen.
Op dinsdag zou ik eerder weg moeten gaan van werk om hem uberhaubt te kunnen kopen en dan zou ie daar zo liggen op tafel en pas in het weekend gespeeld kunnen wordenThe agony!
Morgen dus ff kijken in de winkel.
Ja,... die paar dagen zijn zeer zeker nu wel te doen. Release is nabij. Feit dat die dit weekend met de postbode mee is, vind ik al leuk genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb een pre-order bij Dimension Plus staan.
Die zal dinsdag wel bij mij op de mat vallen.
Die paar dagen eerder spelen doen er dan bij mij niet veel meer toe.
Begint nu wel een beetje te kriebelen zo tegen de release.
Nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Ja, al je aanvallen. Maar ik wil iig een paar extra aanvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Niet, krijg je pas als het Crystarium zich opent, daarna kan je je CP spenderen aan aanvallen e.d
![]()
@ MankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch echt kansloos gedrag van Bartsmit hoor. Iets beloven wat je niet kan nakomen. Als je geen CE deal hebt gemaakt moet je er ook niet mee adverteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen met een pre-order bij Bart Smit en Eplaza slecht nieuws:
[..]
.
Van FRS nog geen nieuws, en geen nieuws is goed nieuws toch?
Ugh, need game.... morgen maar eens op padquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Favo Team was overigens
Lightning , Fang & Sash![]()
Dit omdat je dan 2 healers hebt, waarvan ook 1 Enhancer & Jammer![]()
En uiteraard 3x Blaster of Attacker om de shit uit zijn ogen te rammen![]()
2 Jammers zou nog makkelijker zijn, zeker bij de latere missie's
Echter Hope & Vanille komen nooit tot een super hoog HP
Vooral Fang kan echt Keiharde klappen uitdelen bij mij, als die eenmaal los gaat in Stagger mode
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch echt kansloos gedrag van Bartsmit hoor. Iets beloven wat je niet kan nakomen. Als je geen CE deal hebt gemaakt moet je er ook niet mee adverteren.
Uhm... oke.. maar hoeveel uur in de game (ruwweg) / welk chapter krijg ik wat nieuwe moves dan ? Ik ben nu in Chapter 2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Niet, krijg je pas als het Crystarium zich opent, daarna kan je je CP spenderen aan aanvallen e.d
![]()
Stond zelfs in het BS krantje,... echt belachelijk. Mee-concurreren, maar eigenlijk zelf niet eens weten of je het kan nakomen. Bah,...........quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
Kansloos dit soort praktijken. Zeker als je bedenkt dat men tegenwoordig bij pre-orders direct dokt. Eenmaal blijkt dat het product niet geleverd is of niet meer te bestellen is het een en al gelazer om je geld weer teruggeboekt te zien worden.
en als je dan het mailtje er boven leest, denk je ook van wtf!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dit dus.
Of het nou Eindhoven is die dit altijd doet, maar ik zie dit dus iedere keer gebeuren.
Daarom pre-order ik ook niet meer.
Ergens verwacht je een 10 of een 9 voor een FF game. Al is het maar om er zelf een goed gevoel aan over te houden. Maar je hebt zo gelijk,... gemiddeld is het nu een 8.6 ofzo op Metacritic,... en dat is inderdaad indrukwekkendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Lol at een "8" of "8,5" laag noemen. Die mensen waren ook zwaar teleurgesteld met hun rapporten denk ik
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Chocobo het volgende:
1UP review: A-
http://www.1up.com/do/reviewPage?pager.offset=1&cId=3178230&p=37
Like Mass Effect 2, FFXIII seems to be an attempt to answer the question of how to create an RPG for the modern, console-owning masses. Square Enix's solution is certainly different than BioWare's, but it's arguably just as effective in its own way. I can't say that this is the direction I want the genre as a whole to go -- or even the Final Fantasy series, for that matter -- but Square should be commended for embarking on an interesting journey down a daring road when so many of their competitors are content to stand, directionless, back at the crossroads.
Ik vind te grote vrijheid juist vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
Verhaal schijnt meeslepend te zijn, combat systeem geweldig.
Grootste kritiekpunt is de beperkte vrijheid en dat het spel lineair is. Tja, jammer maar ik kan er mee leven.
Ik had 'm in m'n junkmail. 18 keerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Sony360wii het volgende:
Ik heb trouwens nog niet de FRS email ontvangen waarin zou moeten staan dat het spel verzonden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |