http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/final-fantasy-xiiiquote:Op zondag 21 februari 2010 01:24 schreef gniffie het volgende:
Waar is de ps3 versie nou het goedkoopst te krijgen.
Had er eerst niet zo'n zin in maar na de special over de combat op giantbomb te kijken ben ik hooked
Klopt,... nieuwe voorraad denk ik. Snel bestellen!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef LadyC9 het volgende:
Waar staat dat de CE op is dan (bij FRS)? Er staat nog steeds dat je de CE edition krijgt i.p.v de gewone.
Je krijgt ook nog korting als naar reclames kijktquote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... nieuwe voorraad denk ik. Snel bestellen!
Klopt,... ik heb 10% ANWB korting + reclame kijken,... dan kost de LE je dus maar iets van 48 Euroquote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef Personan het volgende:
[..]
Je krijgt ook nog korting als naar reclames kijkt
Ik heb de mail bewaard waarin ze ermee adverteren. Ze zorgen maar dat ik die LE krijgquote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Wat als je dan niet de CE krijgt? Want als je besteld staat er gewoon normale FF13
Trouwens bedankt voor de ANWB tip, 48 euro is idd erg goedkoop voor FF13 en vooral als het ook nog de CE is.
En de verzendskosten zijn blijkbaar ook nog gratis
Er zitten maar een paar tracks van de OST in de CE versie he, dat je niet verwacht de OST ook te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef gniffie het volgende:
Die ost cd wil ik wel hebben jah, thx for de frs tip
die zal dan ook wel vast en zeker op youtube en die dingen staanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef gniffie het volgende:
Die ost cd wil ik wel hebben jah, thx for de frs tip
hopelijk zit de battle theme er dan bij (die met die violen)quote:Op maandag 22 februari 2010 15:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Er zitten maar een paar tracks van de OST in de CE versie he, dat je niet verwacht de OST ook te krijgen
FF9 is mijn favorietquote:Op maandag 22 februari 2010 18:21 schreef Marsenal het volgende:
Nu zag ik dat FF8 te koop is in de PS Store, nadat ff7 ook al te koop is aangeboden.. Zouden we ook FF9 binnenkort kunnen krijgen? want dat is de enige die ik nog nooit heb aangeraakt, nergens meer kan vinden, en hij ziet er zo vetjes uit.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Wat als je dan niet de CE krijgt? Want als je besteld staat er gewoon normale FF13
Trouwens bedankt voor de ANWB tip, 48 euro is idd erg goedkoop voor FF13 en vooral als het ook nog de CE is.
En de verzendskosten zijn blijkbaar ook nog gratis
Artboek ziet er serieus mooi uit!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)asyxiii/videos/16906
De LE in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |