abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78663472
Blitzball was vet.

Zolang je maar op het schip het jecht shot leerde
pi_78664277
Triple Triad was wel
pi_78665328
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelen
Heb nog nooit 1 wedstrijd gewonnen
Je moest aardig wat wedstrijden Blitzball spelen om zijn beste wapen te kunnen krijgen.
Vooral de eerste wedstrijden winnen kwam meer op geluk aan, omdat je team nogal slecht was.
Als je de betere spelers kan recruiten dan is blitzball echt simpel.

Het is mij zelfs gelukt om de eerste wedstrijd te winnen die je tijdens de story speelt als je in Luca aankomt.
Die wedstrijd heeft meer met geluk te maken.
Jechtshot leren op de boot vergrote je kans op winst natuurlijk wel, maar makkelijk was het nog steeds niet.

Het enige waar ik nooit de tijd voor heb genomen waren al die bliksemschichten ontwijken.
Daar werd ik op het laatst zo gefrustreerd van dat Lulu maar geen volledig geupgrade beste wapen had.
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:03:22 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78668513
quote:
Dat geilen van hem,... filmen van dat gelimiteerde nummer Wel een cool ding,... tja als je veel geld hebt,... waarom niet!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:04:50 #130
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78668517
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:11 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je moest aardig wat wedstrijden Blitzball spelen om zijn beste wapen te kunnen krijgen.
Vooral de eerste wedstrijden winnen kwam meer op geluk aan, omdat je team nogal slecht was.
Als je de betere spelers kan recruiten dan is blitzball echt simpel.

Het is mij zelfs gelukt om de eerste wedstrijd te winnen die je tijdens de story speelt als je in Luca aankomt.
Die wedstrijd heeft meer met geluk te maken.
Jechtshot leren op de boot vergrote je kans op winst natuurlijk wel, maar makkelijk was het nog steeds niet.

Het enige waar ik nooit de tijd voor heb genomen waren al die bliksemschichten ontwijken.
Daar werd ik op het laatst zo gefrustreerd van dat Lulu maar geen volledig geupgrade beste wapen had.
Ik heb daar ook echt uren gestaan,... 200 lightnings ontwijken,.... 200 En er zat niet eens een achievement aan vast toen
pi_78668928
Blitzball is meester Daar moeten ze een groot spel van maken like fifa10
pi_78669971
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jazekers , de eerste 20 uur is nogal langdradig
Maar zodra het spel zich eenmaal echt opent

Laatste 3 chapters zijn episch hoor
Ik ga nog even een paar Jap trophy's scoren, dan gaat FF even in de kast

Aantal andere games spelen, Heavy Rain, GoW ,So4

En dan gaan we de Pal versie Platinummen
En trust me, dat gaat heull lang duren.
Ik zit nu met 4 van de 8 Crystariums Classes op lvl 4
Voor de Trophy moet iedereen met alle 8 Classes op max lvl 9 zijn
Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_78670290
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:

[..]

Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
Ja dat wil ik ook wel weten, dan kan ik nog ff de guide bestellen haha
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:25:17 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78670362
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook wel weten, dan kan ik nog ff de guide bestellen haha
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_78670423
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:

[..]

Wat helemaal bizar is aan sommige ultimate weapons dat je sommge kistjes niet mocht openen anders kwam die nooit.

Dan maar zonder ultimate weapons gewoon flink uplevellen en win je ook wel.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:33:41 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78670624
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat helemaal bizar is aan sommige ultimate weapons dat je sommge kistjes niet mocht openen anders kwam die nooit.

Dan maar zonder ultimate weapons gewoon flink uplevellen en win je ook wel.
Ik heb nog nooit in een FF Ultimate Weapons gehaald volgens mij Had meestal geen zin om nog meer uren in de game te spelen als het verhaal op zijn climax is

Enige dat ik heb gedaan is een Gouden Chocobo broeden in FFVII en zorgen dat ik auto-life en auto-regen had in FFIX (kon niet dood bij de eindbaas toen )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:45:06 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78670985
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in een FF Ultimate Weapons gehaald volgens mij Had meestal geen zin om nog meer uren in de game te spelen als het verhaal op zijn climax is

Enige dat ik heb gedaan is een Gouden Chocobo broeden in FFVII en zorgen dat ik auto-life en auto-regen had in FFIX (kon niet dood bij de eindbaas toen )
VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:48:02 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78671080
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
VIII

Nog steeds een zure nasmaak van die game. Vond 'm vreselijk de eerste keer dat 'm speelde. Niet voorbij disc 1 gekomen. Tweede keer mezelf aangezet om toch te spelen en veel verder gekomen. Had echter een bug/glitch ofzo waardoor het verhaal niet verder ging (als de Academy aangevallen wordt). Ik heb met iedereen gepraat, verschillende guides erbij gepakt, niets. Dus nee, VIII staat bij mij onderaan de lijst.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:50:48 #139
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_78671175
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

VIII

Nog steeds een zure nasmaak van die game. Vond 'm vreselijk de eerste keer dat 'm speelde. Niet voorbij disc 1 gekomen. Tweede keer mezelf aangezet om toch te spelen en veel verder gekomen. Had echter een bug/glitch ofzo waardoor het verhaal niet verder ging (als de Academy aangevallen wordt). Ik heb met iedereen gepraat, verschillende guides erbij gepakt, niets. Dus nee, VIII staat bij mij onderaan de lijst.
PC's

Prima vermaakt met de game hoor. Echt heerlijk. Ik vind het moeilijk om ze in volgorde te plaatsen. Vind alle FF games wel wat hebben. Enige wat ik weet is dat FFVII bij mij bovenaan staat.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:52:52 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78671251
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

PC's

Prima vermaakt met de game hoor. Echt heerlijk. Ik vind het moeilijk om ze in volgorde te plaatsen. Vind alle FF games wel wat hebben. Enige wat ik weet is dat FFVII bij mij bovenaan staat.
Nee, eerste keer was op de PC. Tweede keer was op de PSOne! Gewoon PAL PSone en PAL VIII. Snap het ook niet

Mijn favoriet blijft IX Zulke sterke characters... Vivi! Garnet Echt episch!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:58:01 #141
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78671410
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

VIII

VIII
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:23:35 #142
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_78672204
Heb de Limited Edition besteld voor 64.99 !
pi_78675035
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, eerste keer was op de PC. Tweede keer was op de PSOne! Gewoon PAL PSone en PAL VIII. Snap het ook niet

Mijn favoriet blijft IX Zulke sterke characters... Vivi! Garnet Echt episch!

Dit is toch echt de beste FF battle theme, elke keer als ik hem hoor heb ik weer zin om IX te spelen
pi_78675053
Ik vond IX een beetje whack . Pedogame ten top met dat kontje van Garnet. De final boss was ook echt onzin en kwam gewoon out of the blue uit het niets. Settings vond ik maar zozo en soundtrack (inspiratieloze battle themes) met dat cheesy liedje melodies of life was toch wel een dieptepunt.
Alhoewel de film Avatar de Lifa tree gejat heeft .
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:48:43 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78675438
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vond IX een beetje whack . Pedogame ten top met dat kontje van Garnet. De final boss was ook echt onzin en kwam gewoon out of the blue uit het niets. Settings vond ik maar zozo en soundtrack (inspiratieloze battle themes) met dat cheesy liedje melodies of life was toch wel een dieptepunt.
Alhoewel de film Avatar de Lifa tree gejat heeft .
Tree of Life is al zo oud als de mensheid. Secret of Mana en Uncharted 2 hadden het ook bijvoorbeeld.
pi_78675547
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tree of Life is al zo oud als de mensheid. Secret of Mana en Uncharted 2 hadden het ook bijvoorbeeld.
Tuurlijk, maar toen ik avatar tree of life + inwoners zag, moest ik gelijk aan Lifa Tree en Freya uit FF9 denken .
pi_78678227
De 360 versie staat al op internet
pi_78680127
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Sony360wii het volgende:
mooi, nu komen er hier nog meer personen langs
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:42:40 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_78680255
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

mooi, nu komen er hier nog meer personen langs
Tijd om weg te blijven uit het topic dan vanaf nu. Anders krijg je strax PM's als

"Chocobo is de eindbaas!"
pi_78680981
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Sony360wii het volgende:
Kunnen alle paupers weer mooi downloaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')