Vond de Japanse ook niet z maar past er al meer bij al is het alleen om de stem.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Personan het volgende:
Ik vind de japanese theme song toch stukken beter dan de engelse
Vergelijking:
Hm, die wil ik toch wel hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)asyxiii/videos/16906
De LE in beeld
CE is ondertussen al weer uitverkocht bij FRSquote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Personan het volgende:
Wat als je dan niet de CE krijgt? Want als je besteld staat er gewoon normale FF13
Trouwens bedankt voor de ANWB tip, 48 euro is idd erg goedkoop voor FF13 en vooral als het ook nog de CE is.
En de verzendskosten zijn blijkbaar ook nog gratis
Voor de PS3 wel ja. De 360 heeft nog zie ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:44 schreef Personan het volgende:
[..]
CE is ondertussen al weer uitverkocht bij FRS
Ik zou eerder de LE kopen en daarna de hardcover guidequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.futurezone.nl/fz/final-fantasy-xiii-game-guide-1.html
niet verkeerd! Ik heb voor 49 alleen de gamequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.futurezone.nl/fz/final-fantasy-xiii-game-guide-1.html
Leuk voor in je collectie, maar ga je de guide ook echt gebruiken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... heb hem net besteld
Ik denk het niet,... misschien bij mijn 2e of 3e playthrough. Vond het geen geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Leuk voor in je collectie, maar ga je de guide ook echt gebruiken?![]()
Alle informatie is ook gewoon op het internet te vinden.
Ik al weken geledenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... heb hem net besteld
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog best cool uit ookquote:
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best cool uit ook
Maar kan je telefoon het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.
Is ook gebaseerd op de PSP versie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:38 schreef Ixnay het volgende:
Ziet er precies hetzelfde uit als op de PSP.
Mijn iphone kan ook NES,SNES,GBA en PSone spellen afspelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan mijn NES, SNES, GBA, PSone, DS en PSP ook.
Ik begin het toch ook wel te voelen. Luister momenteel de soundtrack in de auto om in de stemming te komenquote:
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoortquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin het toch ook wel te voelen. Luister momenteel de soundtrack in de auto om in de stemming te komen
Het is ook niet mijn eerste keuze, maar marketing technisch is het een een goede zet om een bekende Westerse zangeres voor een echt Japans spel een theme song te laten zingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef Sony360wii het volgende:
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoort
Om eerlijk te zijn interesseert het me niet zo. Prima game en zoals Torn ook zeg,... marketing technisch beter! Fans kopen het toch wel. Vind haar prima zingen overigens, maar ken haar verder niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:34 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Leona Lewis niet in een japanese game thuis hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |