Spel=720p, cutscenes=1080p.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:07 schreef Mopst3r het volgende:
Dus wat wordt nou de resolutie voor de ps3, 720 of 1080?
Dat is nogal logisch, maar verwacht nou maar niet dat je die voor 2012 speelt...quote:Op zondag 28 februari 2010 00:35 schreef Ixnay het volgende:
http://www.finalfantasyun(...)fantasy-xv--839.html
Square is wel degelijk bezig met ideeën voor deel XV.
Compleet ander team.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef D-Industries het volgende:
FFXIII team zit al volle bak gas aan Versus natuurlijk... ben alleen benieuwd of deze *hoop hoop hoop* volgend jaar uit komt.
Klinkt erg goed dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk..Uitgespeeld![]()
![]()
67,5 uur op de klok, moet zeggen dat hij op het end toch wel behoorlijk pittig was![]()
Chars zitten allemaal rond de 8500 HP, Damn wat een einde weer![]()
Was het leuk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk..Uitgespeeld![]()
![]()
67,5 uur op de klok, moet zeggen dat hij op het end toch wel behoorlijk pittig was![]()
Chars zitten allemaal rond de 8500 HP, Damn wat een einde weer![]()
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:45 schreef Ixnay het volgende:
Klinkt goed. Maar ik denk niet dat ik dat ga halen.
Bij FFX had ik met Wakka de hele Sphere Grid vol en dat kostte al best veel tijd.
Ik snapte echt helemaal niets van Blitzball. Ik was er zo slecht in. Ik zag m'n poppetjes maar wat doen ze hele tijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Verplicht duizenden Blitzball wedstrijden spelen![]()
Heb nog nooit 1 wedstrijd gewonnen
Same, hahaha kutspelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snapte echt helemaal niets van Blitzball. Ik was er zo slecht in. Ik zag m'n poppetjes maar wat doen ze hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |