quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[..]
Volgens mij schijnt het doorquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Halsema had wel eens wat sexyers mogen aantrekken!
Wat heeft Mariko vandaag aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
Halsema had wel eens wat sexyers mogen aantrekken!
Smaken verschillenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze kijkt ook erg geil![]()
[ afbeelding ]
Moet je schnitzels bakken, Tinky?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh God, ik baal als een stekker dat ik zo weg moet
Nope, naar de dokter, mijn linkerhand sterft af.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je schnitzels bakken, Tinky?
Maar als je tijdens die groet aan je kruis wilt krabben is het toch wel handigquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, naar de dokter, mijn linkerhand sterft af.
Maar goed, die heb ik voor de hitlergroet toch niet nodig.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
"Eigenlijk heb ik maar één vraag: [insert vraag van Rutte]
En voor Bos heb ik nog een vraag!"
lol wut?
van Geel knijpt de kat in het donker.quote:
Hij SMS't met Jan Smit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef D. het volgende:
Balkie zit weer met z'n mobieltje te spelen
Ja dat dacht ik van de week ook al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor Pauw en Witteman dat ze uitgerekend net nu een weekje vakantie hebben.
Ik vond het meer een bash naar Balkiequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik van de week ook al.
Grote woorden van Wilders en zelfs een bash naar het Arabisch.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Maanvis het volgende:
*gil* hij noemde de PVV de Partij van de Toekomst!
Duidelijke taalquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
"En de eerstkomende twee jaar geen missies meer".
Wat er ook gebeurt, waar dan ook?
Dat vond ik ook wat voorbarigquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
In de peilingen staat zij ook al op het vriespunt, toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tegen Verdonk helpt geen Kankerkachel, het blijft ijskoud bij d'r
Geweldig!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
"Stratego met mensen", aldusThieme
![]()
[ afbeelding ]
Rezistanzz ies fjoe tail!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geweldig!
DE NAZIS KOMEN!!1!!
We doen NIETS!
Nee, we worden gewoon Duitser en ruilen Verdkonk in voor Merkelquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geweldig!
DE NAZIS KOMEN!!1!!
We doen NIETS!
Zat je net met je broek op de enkels naar Marianne te kijken, krijg je deze twee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach gatverdamme. Kan iemand dat wijf wat extra kleding aanreiken?
Het was al niet veel qua centimeters maar d'r is nou echt geen penis meer overquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat je net met je broek op de enkels naar Marianne te kijken, krijg je deze twee.
Maar nu Bassie! SWING!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was al niet veel qua centimeters maar d'r is nou echt geen penis meer over
Om de drie postings zet ik wel "Hoeren einzzz!!####$5" neer, ok?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Doen jullie wel een uitgebreid verslag als ik zo weg moet?![]()
Misschien ook handig in dit topic, zodat je kan zien wát ze de hele tijd met hun mobieltje doen:quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt erop alsof al die kamerleden meer met hun mobiel dan met wat anders bezig zijn. En maar sms-en!, ze kijken de hele tijd naar beneden.
Dat is daar bijna allemaal van Boekenstein, dat vind ik toch wel zo'n liederlijke lamlullige zwamkousquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien ook handig in dit topic, zodat je kan zien wát ze de hele tijd met hun mobieltje doen:
twitter.
Wat voor mobieltje heeft 'ie?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is daar bijna allemaal van Boekenstein, dat vind ik toch wel zo'n liederlijke lamlullige zwamkous
quote:FemkeHalsema PvdA'ers staan in de wandelgangen allemaal met journalisten te praten #spin
Ja, die man is niet serieus te nemen, diens twitter-diarree kunnen ze beter uit dat overzicht schrappen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is daar bijna allemaal van Boekenstein, dat vind ik toch wel zo'n liederlijke lamlullige zwamkous
Ik geloof mijn oren niet. JPB is echt van de achterkamertjes politiek. Lamlul.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het gaat jullie geen fuck aan!" zegt JP eigenlijk.
Maar z'n beste grappen moeten nog komen, zegt-ie net.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cabaretier Balkenende, aldus Kant
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer Sesamstraatquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
Ik volg het op tv.
Zat te wachten op sesamstraat maar dat gaat blijkbaar niet door.
Jij maakt streamverslagen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
Dit wordt toegedekt, als ze gaan, is het morgen. Niet vandaag denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
Volgens Pechtold is dat terug te zien bij Programma Gemist, P&W.. Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Balkenende wil niet ronduit zeggen of Bosch de brief van de NAVO heeft gezien op 4 februari.
Ja in P&W. Maar Balkenende weigert antwoord te geven op de vraag. Op alle vragen eigenlijk. Een onomwonden 'ja' of 'nee' krijg je er al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Pechtold is dat terug te zien op Programma Gemist. Gelukkig hebben we de beelden nog.
What else is new. Een hoop wollig geneuzel, maar een antwoord krijg je nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Disana het volgende:
Ja in P&W. Maar Balkenende weigert antwoord te geven op de vraag. Op alle vragen eigenlijk. Een onomwonden 'ja' of 'nee' krijg je er al helemaal niet uit.
Veel, en toch ook weer niet. Komt vooral door de gebrekkige antwoorden van JP en Wouter.quote:
Leugens en gekonkel van JPB en Bos.quote:
quote:ajboekestijn Kant heeft het vermogen om onhandig te timen en de toon zou ook anders kunnen. Effectiever
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
Dat kun je vast beter verwoorden, 't is te lief zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Van Geel is een gore teringlijer!
Ik hoop met heel mijn zwarte hart dat die gore, laffe hond van een van Geel ontzettend pijnlijk komt te overlijden door middel van een afschuwelijk ongeluk waar niemand schuld aan is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kun je vast beter verwoorden, 't is te lief zo
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn zwarte hart dat die gore, laffe hond van een van Geel ontzettend pijnlijk komt te overlijden door middel van een afschuwelijk ongeluk waar niemand schuld aan is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef beequeen het volgende:
Femke got balls.
Dit itt al die lamzakken van kerels daar.
Waarom? Kritisch en altijd correct in haar vraagstelling.quote:
Hoog tijd dat D66 gaat meeregeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Pechtold is echt een goeie politicus.
Dat zal het zijn. Ik ben geen GroenLinkser maar ik vind nietsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annie komt uit Volendam. Nog meer motivatie nodig?
100% mee eensch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben geen GroenLinkser maar ik vind nietsaan Femke en vind haar een goed en kalm debater.
Ja. Al tijiden. Die levert D66 zo een zetel of 10 op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Pechtold is echt een goeie politicus.
Femke heeft geen schaamhaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
100% mee eensch.
Het begint echt eng te worden nu, trouwens
Ja vind ik ook. Ze kunnen nu de boot wel afhouden maar waarom uitstel van executie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
100% mee eensch.
Het begint echt eng te worden nu, trouwens
Ja, er komen zelfs twee ministers bijquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
net klaar met eten, gaan ze zo nog verder?
"Waar u geen behoéfte aan heeft, dat dat dat... dat zal me.... aan m'n reet roesten worst wezen."quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik had ook even de indruk dat Agnes bijna ging schelden
Als je haar met een kotssmiley wegzet zonder verdere uitleg, inspireert ze je emoties wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij inspireert mij te weinig om het te kunnen motiveren....
Dat komt ze helaas zelden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Agnes komt niet goed uit haar woorden
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, er komen zelfs twee ministers bij
Sla je andere hand op 'm stukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg letterlijk kots neigingen van die kankerzak van een JPB.
Mijn welgemeende excuses maar andere ziektes zijn niet erg genoeg
? Ben geen Wilders- stemmer hoor, of bedoel je iets anders? Leg uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annie komt uit Volendam. Nog meer motivatie nodig?
Eensch, goed bezig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:Thieme
, met d'r altijd scherpe vragen
![]()
[ afbeelding ]
Er werd zowaar iemand "oprecht" boos idd, ipv politiekquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:26 schreef Gert het volgende:
Agnes moet via de voorzitter praten.
Ze wilde bijna gaan schelden.
Ik wilde ook even een ongemotiveerde uitspraak doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
? Ben geen Wilders- stemmer hoor, of bedoel je iets anders? Leg uit
Dat kun je shaken Tinky. Wat Gert zegt dus.quote:
Als je wel Wilders zou stemmen, dan ben je nog steeds democratisch bezig en daar hoeft niemand zich voor te schamen. Je vindt wat je vindt en dat mag gelukkig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
? Ben geen Wilders- stemmer hoor, of bedoel je iets anders? Leg uit
Stuk hoeft niet per se via een motie van wantrouwen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je shaken Tinky. Wat Gert zegt dus.
Of kunnen ze nu ook een motie van wantrouwen indienen?
Dat kan zeker, alleen zullen de fracties van de coalitie die niet steunen.. Ergo: geen meerderheid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef beequeen het volgende:
Of kunnen ze nu ook een motie van wantrouwen indienen?
Het is het jongetje dat ook nog een klapje komt geven nadat de sterke jongens van de klas iemand in elkaar hebben geslagen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar een lul is het wel, die Wilders
ja want dat is dan toch dezelfde als gisteren?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan zeker, alleen zullen de fracties van de coalitie die niet steunen.. Ergo: geen meerderheid.
Het is een beetje SVquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
De huidige PvdA heeft een gave om alles net verkeerd te doen. Als ze eergisteren de zaak hadden laten klappen was het goed geweest, deze keus gaat weer fout uitpakken voor ze.
Ja. Vanavond gaat het ze flink opbreken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
De huidige PvdA heeft een gave om alles net verkeerd te doen. Als ze eergisteren de zaak hadden laten klappen was het goed geweest, deze keus gaat weer fout uitpakken voor ze.
Ik denk ook dat zij er uiteindelijk door de kiezer op worden afgerekend en het CDA de schade weer beperkt weet te houden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Herhaling van van de week dus. Wat een kutzooi. Hoe krijgen we die JPB wel weg?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:
Dat kan zeker, alleen zullen de fracties van de coalitie die niet steunen.. Ergo: geen meerderheid.
Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het jongetje dat ook nog een klapje komt geven nadat de sterke jongens van de klas iemand in elkaar hebben geslagen.
zonder peddelsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.
Ik doelde op z'n opmerkingen aan het adres van JP daarnet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.
Iets over een zwarte auto en een gedenknaaldquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand de Apeldoorn grap van Pechtold samenvatten? Ik was net even pissen!
Even apeldoorn bellen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand de Apeldoorn grap van Pechtold samenvatten? Ik was net even pissen!
Dat denk ik ook. Op naar Balkenende 5.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zij er uiteindelijk door de kiezer op worden afgerekend en het CDA de schade weer beperkt weet te houden.
Alsido. Oeps, Off Topic.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Marrije het volgende:
Balkie heeft gelijk: oppassen voor herhaling van zetten
Dat is zonde van de tijd
iets over de politie academie tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets over een zwarte auto en een gedenknaald
oh nou die vatte ik dus ff nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als lul val je daar niet op er zijn er daar genoeg. Ik weet uberhaupt niet wie ik nu zou moeten stemmen...was altijd cda of vvdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je wel Wilders zou stemmen, dan ben je nog steeds democratisch bezig en daar hoeft niemand zich voor te schamen. Je vindt wat je vindt en dat mag gelukkig.![]()
Maar een lul is het wel, die Wilders
Ik snap 'm nog niet! Ik hoorde alleen Pechtold "In Amersfoort bij de politie" zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ohnee, toch niet.quote:
Ik lulde maar wat joh, heb het niet meegekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap 'm nog niet! Ik hoorde alleen Pechtold "In Amersfoort bij de politie" zeggen
Dan ga ik emigreren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:41 schreef Gert het volgende:
Dat denk ik ook. Op naar Balkenende 5.
5min om bij te praten, maar ik denk dat de beide heren de stream wel aan haddenquote:
Die zuurpruim heeft toch helemaal niks in te brengen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Marrije het volgende:
Ze krijgen een standje van de voorzitter? Apart in een kamertje?
Wat een kleuterschool. Steek je vingertje op als je moet plassen of een vraag hebt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
Ja er moet wel VIA DE VOORZITTER worden gesproken hè!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
Ja er moet wel VIA DE VOORZITTER worden gesproken hè!
Vind dat wel terecht eigenlijk, 't is niet zonder reden. Anders zou je binnen de kortste keren SC taferelen krijgenquote:
Zover denkt men hier niet na, ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar als het kabinet valt, wie moet dan MP worden, ik zou geen coalitie weten die het beter zou doen.
hehe.... ik dacht ik vraag het maar vast, het is nu toch pauze.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zover denkt men hier niet na, ok.
Start maar een poll
* eensquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sterker nog, we moeten het in de SC ook maar invoeren, dat we via Pietje, Gert of Noek posten
kijk dat loop je dan weer mis als je gaat deporterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind die poll niet eens zo'n heel slecht idee.
en het 3e topic?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, regelt u die 2e poll dan ook even, Mevrouw de Voorzitter?
Neen, want de mensen die ik wil deporteren zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben want die begrijpen het leven niet en doen dus gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat loop je dan weer mis als je gaat deporteren
De extra tijd zal achter de schermen goed benut worden om het kabinet te reddenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuten schorsing, is dat bovenop 't haags kwartiertje?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuten schorsing, is dat bovenop 't haags kwartiertje?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Gerdi zit even te schijten denk ik, Mevrouw de Voorzitter.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
De PvdA heeft zichzelf weer eens in een lastig parket gemanoeuvreerd. Dit mede dankzij mevrouw Hamer die Bos geen ruggensteun geeft. Dat vind ik eigenlijk toch wel dapper van haar. Politiek dom, maar wel stoer!
Of mevrouw voorzitter wel even in gedachten wil houden dat de laatste die sluit de eerste moet openen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mevrouw de Voorzitter, ik had een topique klaar en heb die per ongeluk iets te vroeg open getieft
Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #3
Daar zometeen verder?
Nou, bijnaquote:
die regel geldt toch niet bij een topic waar de vaart er behoorlijk inzit? Of geldt dan de 5 minuten regel niet. Mevrouw de Voorzitter?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of mevrouw voorzitter wel even in gedachten wil houden dat de laatste die sluit de eerste moet openen.
Beetje dimmen mevrouw kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |