Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het jongetje dat ook nog een klapje komt geven nadat de sterke jongens van de klas iemand in elkaar hebben geslagen.
zonder peddelsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.
Ik doelde op z'n opmerkingen aan het adres van JP daarnet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan weer niet. Hij roeit in z'n eentje tegen alles en iedereen in. Zelfstandig, zonder enige hulp.
Iets over een zwarte auto en een gedenknaaldquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand de Apeldoorn grap van Pechtold samenvatten? Ik was net even pissen!
Even apeldoorn bellen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand de Apeldoorn grap van Pechtold samenvatten? Ik was net even pissen!
Dat denk ik ook. Op naar Balkenende 5.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zij er uiteindelijk door de kiezer op worden afgerekend en het CDA de schade weer beperkt weet te houden.
Alsido. Oeps, Off Topic.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Marrije het volgende:
Balkie heeft gelijk: oppassen voor herhaling van zetten
Dat is zonde van de tijd
iets over de politie academie tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets over een zwarte auto en een gedenknaald
oh nou die vatte ik dus ff nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als lul val je daar niet op er zijn er daar genoeg. Ik weet uberhaupt niet wie ik nu zou moeten stemmen...was altijd cda of vvdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je wel Wilders zou stemmen, dan ben je nog steeds democratisch bezig en daar hoeft niemand zich voor te schamen. Je vindt wat je vindt en dat mag gelukkig.![]()
Maar een lul is het wel, die Wilders
Ik snap 'm nog niet! Ik hoorde alleen Pechtold "In Amersfoort bij de politie" zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ohnee, toch niet.quote:
Ik lulde maar wat joh, heb het niet meegekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap 'm nog niet! Ik hoorde alleen Pechtold "In Amersfoort bij de politie" zeggen
Dan ga ik emigreren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:41 schreef Gert het volgende:
Dat denk ik ook. Op naar Balkenende 5.
5min om bij te praten, maar ik denk dat de beide heren de stream wel aan haddenquote:
Die zuurpruim heeft toch helemaal niks in te brengen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef Marrije het volgende:
Ze krijgen een standje van de voorzitter? Apart in een kamertje?
Wat een kleuterschool. Steek je vingertje op als je moet plassen of een vraag hebt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
Ja er moet wel VIA DE VOORZITTER worden gesproken hè!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef Gert het volgende:
Ja er moet wel VIA DE VOORZITTER worden gesproken hè!
Vind dat wel terecht eigenlijk, 't is niet zonder reden. Anders zou je binnen de kortste keren SC taferelen krijgenquote:
Zover denkt men hier niet na, ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar als het kabinet valt, wie moet dan MP worden, ik zou geen coalitie weten die het beter zou doen.
hehe.... ik dacht ik vraag het maar vast, het is nu toch pauze.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zover denkt men hier niet na, ok.
Start maar een poll
* eensquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sterker nog, we moeten het in de SC ook maar invoeren, dat we via Pietje, Gert of Noek posten
kijk dat loop je dan weer mis als je gaat deporterenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind die poll niet eens zo'n heel slecht idee.
en het 3e topic?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, regelt u die 2e poll dan ook even, Mevrouw de Voorzitter?
Neen, want de mensen die ik wil deporteren zouden sowieso geen stemrecht moeten hebben want die begrijpen het leven niet en doen dus gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat loop je dan weer mis als je gaat deporteren
De extra tijd zal achter de schermen goed benut worden om het kabinet te reddenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuten schorsing, is dat bovenop 't haags kwartiertje?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuten schorsing, is dat bovenop 't haags kwartiertje?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Gerdi zit even te schijten denk ik, Mevrouw de Voorzitter.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
De PvdA heeft zichzelf weer eens in een lastig parket gemanoeuvreerd. Dit mede dankzij mevrouw Hamer die Bos geen ruggensteun geeft. Dat vind ik eigenlijk toch wel dapper van haar. Politiek dom, maar wel stoer!
Of mevrouw voorzitter wel even in gedachten wil houden dat de laatste die sluit de eerste moet openen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mevrouw de Voorzitter, ik had een topique klaar en heb die per ongeluk iets te vroeg open getieft
Livestreams: Vragenuurtje & Debatten 2e Kamer #3
Daar zometeen verder?
Nou, bijnaquote:
die regel geldt toch niet bij een topic waar de vaart er behoorlijk inzit? Of geldt dan de 5 minuten regel niet. Mevrouw de Voorzitter?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of mevrouw voorzitter wel even in gedachten wil houden dat de laatste die sluit de eerste moet openen.
Beetje dimmen mevrouw kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |