Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
TWEEDE KAMER DER STATEN-GENERAAL![]()
LIVE debatten in de Tweede Kamer
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
En ik mocht ons topic daar niet promotenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dikke lul, ik knal net een gigantische OP in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
doe gewoon dees #8 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Dus ze schorsen na het schorsen. Toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Zeker, als je maar om 19:30 aan de koffie zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Tot 19.15 heeft u de tijd. Toch Mevrouw de Voorzitter?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mevrouw de voorzitter, in het kader van de orde van de vergadering, is het toegestaan om even een maaltijd in de magnetron te flikkeren?
Zou Balkenende het galgenmaal mogen kiezen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
En na de eerste termijn wordt er geschorst voor de dinerpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |