Dat kun je vast beter verwoorden, 't is te lief zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Van Geel is een gore teringlijer!
Ik hoop met heel mijn zwarte hart dat die gore, laffe hond van een van Geel ontzettend pijnlijk komt te overlijden door middel van een afschuwelijk ongeluk waar niemand schuld aan is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kun je vast beter verwoorden, 't is te lief zo
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn zwarte hart dat die gore, laffe hond van een van Geel ontzettend pijnlijk komt te overlijden door middel van een afschuwelijk ongeluk waar niemand schuld aan is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef beequeen het volgende:
Femke got balls.
Dit itt al die lamzakken van kerels daar.
Waarom? Kritisch en altijd correct in haar vraagstelling.quote:
Hoog tijd dat D66 gaat meeregeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Pechtold is echt een goeie politicus.
Dat zal het zijn. Ik ben geen GroenLinkser maar ik vind nietsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annie komt uit Volendam. Nog meer motivatie nodig?
100% mee eensch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik ben geen GroenLinkser maar ik vind nietsaan Femke en vind haar een goed en kalm debater.
Ja. Al tijiden. Die levert D66 zo een zetel of 10 op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Pechtold is echt een goeie politicus.
Femke heeft geen schaamhaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
100% mee eensch.
Het begint echt eng te worden nu, trouwens
Ja vind ik ook. Ze kunnen nu de boot wel afhouden maar waarom uitstel van executie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
100% mee eensch.
Het begint echt eng te worden nu, trouwens
Ja, er komen zelfs twee ministers bijquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
net klaar met eten, gaan ze zo nog verder?
"Waar u geen behoéfte aan heeft, dat dat dat... dat zal me.... aan m'n reet roesten worst wezen."quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik had ook even de indruk dat Agnes bijna ging schelden
Als je haar met een kotssmiley wegzet zonder verdere uitleg, inspireert ze je emoties wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij inspireert mij te weinig om het te kunnen motiveren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |