Wie gaat er dan ook in de uiterwaarden wonen...?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoog zeker, maar het verkeerde hoog. Nu in 1x hoge temperaturen betekent dat de sneeuw in de Ardennen in een keer heel snel smelt. Met als gevolg natte voeten.
Ik mis de feest smilies!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Het water komt hier soms tot buiten de uiterwaarden. Niet bij mij gelukkig, ik woon op het middenterras.
Beetje jammer dat je dat niet ook even onze kant op stuurt dan. (Hier: mist en een ZEER waterig zonnetje)quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Even over mijn controle over het weer, he
Hier is een mooi zonnetje
Kom jij maar gewoon lekker hierheenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dat niet ook even onze kant op stuurt dan. (Hier: mist en een ZEER waterig zonnetje)
Ik ga eens even wat te drinken maken!
Cocktailtje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga eens even wat te drinken maken!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef RonaldV het volgende:FEEST-topique!
dus alleen posten als je in een goeie bui bent!
quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Welke modellen/evt. Canons?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je betere camera's kopen(ook Nikons als je dat per sé wilt)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Budget&wat voor soort lenzen wil je?
Hij kan zomaar vallen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Budget&wat voor soort lenzen wil je?
Hij kan zomaar vallen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het ook opstaan op de achtergrondquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Whehe. Ik kijk nu live. Maxime Verhagen
![]()
.
Het is voor de hobby. Fotograferen van huisdieren (we hebben kippen, 1 hond, katten, kuikens, blabla..) schoolprojecten, soms natuur? Van de rest gewone foto's in de omgeving en andere speciale momenten.
Dat is een hele goede tip!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb het ook opstaan op de achtergrond
Is een DSLR wel de juiste keus voor jou?
Alles wat jij op noemt kun je ook prima met bv. deze camera doen:
Nikon Coolpix P90
[ afbeelding ]
Er zijn ook camera's in die klasse die wel kunnen filmen, de P90 was maar een voorbeeld van wat er mogelijk isquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip!
En minder prijzig. Alleen jammer dat hij niet kan filmen.. (ik vond dat wel een pré bij de D5000) alleen voor zo'n grote meerprijs is dat zonde. Kan je beter een camcorder kopen bijv.
Heb je nog wat meer voorbeelden in deze klasse?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn ook camera's in die klasse die wel kunnen filmen, de P90 was maar een voorbeeld van wat er mogelijk is
Ik brei er bijna een einde aan en het is toch een SC?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
Mag ik iedereen verwijzen naar het Help me aan een camera topic??
Dank je! En inderdaad, het zijn superscherpe foto's. Ik had ze zelf eerst niet zo enorm scherp verwacht maar ze zijn echt top! de zoom is ook erg fijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
Je hebt iig wel mooie fotos Marco! Heel scherp ook!
Hier besloot net iemand zijn woning vol te zetten met gasquote:
Goed gedaan, wijffie.. nou zijn die maandagavonden niet voor niks geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Puala het volgende:
Oh nu nog blij-er-er. Het meisje dat ik geholpen heb op het station dmv ehbo heeft geen blijvend letselenkel kneuzingen en ze is weer thuis uit het ziekenhuis
Maar goed dat er in elk geval nog iemand was die daar wél nadacht dan.quote:
NS personeel kan dat ook bedenken. Alleen moeten die ook nog een ander belang in de gaten houden: veiligheid en doorstroming van de stations. Helaas voor hun maakten ze de verkeerde afweging. Een slachtoffer laat je altijd liggen, tenzij zijn plek direct levensgevaar oplevert voor het slachtoffer en/of zijn verzorgers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar goed dat er in elk geval nog iemand was die daar wél nadacht dan.(door haar vooral niet te verplaatsen dus)
Onbegrijpelijk dat het NS personeel dat niet kon bedenken eigenlijk. Hoe dan ook heb je d'r waarschijnlijk een hoop leed bespaard...
Welke?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:49 schreef Cryothic het volgende:
Goeiemoggel.
Even een uurtje of 8 werken, en dan vanavond eindelijk weer eens met m'n meisje naar de film.
* Cryothic heeft er zin an!
ZIJN meisje natuurlijk!quote:
Het zal wel druk zijn met ouders die hun kids ziek melden. Heb na 15 min maar opgehangen. Andere school had ik wel direct aan de lijnquote:
Beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, de laatste dag hier op kantoor, maandag beginnen aan de opdracht. Maar eerst: Koffie!
Ja die.quote:
Bij alle Pathe's kan je hem zowiezo 3D bekijken..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja die.
En mocht ie stiekem toch bedoelen welke film... Avatar
We vragen ons alleen af of ie in 3D is, zal wel niet.
Volgens mij doen ze dat alleen in de hele grote bioscopen.
Wat zijn we wakker vandaag zeg.quote:
We gaan niet naar een Pathequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij alle Pathe's kan je hem zowiezo 3D bekijken..
Heb het hier al helemaal gezien, zit er nu een paar maanden (incl. re-integratie) en ben wel toe aan iets doen wat zin heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterOp kantoor zitten is drie keer niks
Tip, verwacht niet te veel van het verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja die.
En mocht ie stiekem toch bedoelen welke film... Avatar
We vragen ons alleen af of ie in 3D is, zal wel niet.
Volgens mij doen ze dat alleen in de hele grote bioscopen.
Nee, dat weet ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tip, verwacht niet te veel van het verhaal
Net zoals bij de meeste films tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tip, verwacht niet te veel van het verhaal
Kan in Rambo 1 tm zoveel ook niet echt veel verhaal of diepgang vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals bij de meeste films tegenwoordig
Begrijp niet dat iedereen zo moeilijk doet over Avatar
Het ziet er geweldig uit en het verhaal is ook nog geeneens zo slecht
Ja, A Beautiful Mind was lekker origineelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan in Rambo 1 tm zoveel ook niet echt veel verhaal of diepgang vinden.
Maar in A beautiful Mind daar in tegen wel.
Wat was er niet origneel aan of niets nieuws?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, A Beautiful Mind was lekker origineel
Dat vond ik dus weer tegenvallen, wel een mooi verhaal maar ook niets nieuws
Up in the Air vond ik wel erg goed qua verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals bij de meeste films tegenwoordig
Begrijp niet dat iedereen zo moeilijk doet over Avatar
Het ziet er geweldig uit en het verhaal is ook nog geeneens zo slecht
Goeie vraag eigenlijk wel. Wanneer zijn we begonnen ze te tellen? Ik weet alleen maar dat we altijd een SC gehad hebben, maar dat we het nummer nooit bijhielden. Volgens mij een jaar of 5 geleden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef fFarl het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Gefeliciteerd! Met 150 x 300 kletspraatjes in hoeveel jaar?
Dat is wat ik bedoel, als je wil kan je overal over zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat was er niet origneel aan of niets nieuws?
Op die manier is niks nieuws meer en kan je niks meer kijken.
Dogvillequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
Daarom moet je ook verder kijken dan Hollywood filmsEuropese art-house producties bieden wel vaak diepgang.
Hollywood films zijn gewoon, over het algemeen. leuk vermaak en vaak dom. Maar soms heb je daar gewoon behoefte aan, na een week gezeik op kantoor bijvoorbeeld
Jyväskylä, Finland ?quote:
Niet alleen datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef Marco001 het volgende:
jemig. 177 is niet bepaald weinig.. Groot bedrijf zeker?
Stage ictquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jyväskylä, Finland ?
nice.
* Cryothic is wel een beetje jaloers
Weet niet wat je er verder doet, maar daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen
Ah okay... Jij was toch ook die kerel die het nut van de prive-mail gebeuren uit moest leggen aan de directie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen datEr waren nog wat andere oorzaken
Eerst nummerde we, toen weer niet, en toen weer wel. Ik gok dat we in januari 2007 zijn begonnen met deze telling!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk wel. Wanneer zijn we begonnen ze te tellen? Ik weet alleen maar dat we altijd een SC gehad hebben, maar dat we het nummer nooit bijhielden. Volgens mij een jaar of 5 geleden?
? Nee joh...dat was Netsplitterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah okay... Jij was toch ook die kerel die het nut van de prive-mail gebeuren uit moest leggen aan de directie?
Hoe ging dat??
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef Erasmo het volgende:
Goed bezig van dat niet verplaatsen, je hebt haar zo wrs een dwarslaesie bespaart.
Dat laatste zei ik ook tegen ze. Dat werkte goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NS personeel kan dat ook bedenken. Alleen moeten die ook nog een ander belang in de gaten houden: veiligheid en doorstroming van de stations. Helaas voor hun maakten ze de verkeerde afweging. Een slachtoffer laat je altijd liggen, tenzij zijn plek direct levensgevaar oplevert voor het slachtoffer en/of zijn verzorgers.
BHV ja, daar leer je hele andere dingen als tijdens EHBO. Zij zijn meer bezig met het bedrijfs-gedeelte en ik meer met de persoon en de hulpquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Chanty het volgende:
Goed bezigZou toch verwachten dat NS personeel voor dit soort zaken iets van een cursus heeft gevolgd
quote:
Topic geopendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef Puala het volgende:
Leuk idee, ik zou zeggen.. open een topic?
Gisteren beschermd pand verklaard, dus hij zal er zeker nog staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Misschien ga ik morgen eens naar Kootwijk, eens kijken of de radio er nog staat
Nu zie ik dat er op de site uit mijn signature dit artikel staat:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel, als je wil kan je overal over zeuren
En Up in the Air moet ik nog kijken, verwacht er wel veel van
http://www.nu.nl/politiek(...)-uruzgan-crisis.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Chanty het volgende:
Ga het opgeven hier... kabinet wil nog niet vallentijd om te slapen
Ja. Betekent gewoon dat die plannen later worden gerealiseerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:32 schreef Marco001 het volgende:
blijkbaar...
Wel lekker handig trouwens: net nu er zoveel grote plannen waren(km heffing, rijbewijsleeftijd verlagen enz. ) moet er dus een nieuw kabinet worden gezocht..
En jij denkt dat die zouden verdwijnen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:02 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, Kilometer heffing zag ik opzich best wel zitten.
Weg met de BPM en wegenbelasting, maar daarvoor in de plaats gewoon betalen naar hoeveel je het gebruikt..
Winnen niet maar hij wordt hoe dan ook te groot. Vraag me alleen af of er ooit een coalitie gevormd gaat worden met wilders erbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Kremers het volgende:
Nou, op wie gaan we stemmen..
Mijn vrees is dat Wilders gaat winnen, hoewel mijn gevoel zegt van niet.
Stemmen altijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef Kremers het volgende:
Maakt niet uit, gewoon stemmenIk ga dit keer wellicht ook voor D66, maar eerst rustig kijken wat het programma is
Zlang Balkenende maar niet weer aan de macht komt, dit is al het vierde kabinet van hem dat valt...
Ach, bij het derde en zeker het vierde kabinet Balkenende had ik ook niet verwacht dat hij nóg eens premier zou worden, maar toch is het keer op keer gebeurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef Kremers het volgende:
Maakt niet uit, gewoon stemmenIk ga dit keer wellicht ook voor D66, maar eerst rustig kijken wat het programma is
Zlang Balkenende maar niet weer aan de macht komt, dit is al het vierde kabinet van hem dat valt...
Eens, als Wilders aan de macht komt, kunnen we alleen hopen dat zijn val snel zal volgen (zou het record met de LPF te verbeteren zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Met Wilders I wordt het leven voor een aantal mensen in Nederland heel erg onprettig. Ook voor diegenen die het gewaagd hebben in de afgelopen tijd openlijke kritiek op hem te hebben.
En toch maar niet gedaan, het was mooi weer vandaag dus ik ben maar begonnen met de coniferenhaag te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef fFarl het volgende:
[..]
Gisteren beschermd pand verklaard, dus hij zal er zeker nog staan
Zit ik de hele middag op de stoep van Radio Kootwijk te wachten!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En toch maar niet gedaan, het was mooi weer vandaag dus ik ben maar begonnen met de coniferenhaag te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zit ik de hele middag op de stoep van Radio Kootwijk te wachten!
Dat meen je niet! Had even een pm gestuurd, dan had ik die coniferen morgen wel uit de grond gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Had even een pm gestuurd, dan had ik die coniferen morgen wel uit de grond gehaald
Ik wacht afquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.
Zienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.
In Amsterdam was het nog vrij aardig te doen. Beetje HDR foto's lopen schieten van het Muziekgebouw.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:30 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van een namiddag/avond fotograferen bij de kinderdijk en wat architectuur.
koud....![]()
Goedenavond!
Geduldquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Erasmo het volgende:
Ronald hoe is de toegankelijkheid van Radio Kootwijk? Kon je gewoon dichtbij het gebouw komen?
De kou is vervangen door regenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Eindelijk weer eens normale temperaturen
Details!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:55 schreef fFarl het volgende:
Middag. Net terug van workshop studiofotografie. Leuk leuk leuk!
Locatie?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Marco001 het volgende:
hmm, en hier is het nu -18.![]()
Grappig, toen het bij jullie -7 enzo was, was het hier -1, nu dooit het bij jullie en is het bij ons ijskoud..
Hier is het droog, kon eindelijk wat werk aan mijn auto verrichtenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
De kou is vervangen door regenHoewel gisteren een mooie dag was
Helaas had ik geen tijd om voor zonsondergang weg te gaan...
Vaker doen, went vanzelf.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef Puala het volgende:
Hier is het ook droog![]()
En ik mocht weer auto rijden gisteren en vandaag ook al![]()
Maar ik vind 240 km op 1 dag wel veel
Ik denk het wel. En het is ook wel de bedoeling om dat vaker te gaan doenquote:
Jyväskylä, Finlandquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Locatie?
[..]
Hier is het droog, kon eindelijk wat werk aan mijn auto verrichten
Goedzo!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En het is ook wel de bedoeling om dat vaker te gaan doen![]()
Volgend weekend Den Bosch - Arnhem en weer terug en dan dagje er op Den Bosch - uh, Rotterdam geloof ik.
Tof! Ik hoop op niet al te lange termijn ook nog in de regio te komenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jyväskylä, Finland
Even wat reclame nog:
FOT urbexen in België? (animocheck)
Supertof: FOT-minimeet in Suomiquote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof! Ik hoop op niet al te lange termijn ook nog in de regio te komen
Zie PM. Resultaten uiteraard pas ná verwerking en accoord modellen.quote:
Mwoah dat kan best hoor!quote:
Helaas! Datum is nog niet zeker, maar het wordt op z'n vroegst begin mei.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwoah dat kan best hoor!
Wanneer ben je in Finland?
Ik ga omstreeks 10 april weer naar Nederland namelijk..
Ik heb ze zelf gekochtquote:
Je moet wel naar R'dam komen danquote:
ja maar het regentquote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekochtMoest even wat goedmaken bij mijn collega's voor 2,5 dag scheldkannonades
[..]
Je moet wel naar R'dam komen danIk heb er nog eentje over
Gij hebt een autoquote:
Ja die wekelijks bedenkt dat hij tijdens het rijden de motor moet laten uitvallenquote:
Ik heb nog wel een witte Mazda 323 hatchback van 15 jaar oud voor je voor wênag. Het teringding blijft maar rijden zonder dat er wat dan ook kapot aan gaat. Irritantquote:Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef Chanty het volgende:
Als t probleem niet gevonden en opgelost wordt, en het zich praktisch wekelijks blijft voordoen, dan gaat ie weg. Zou jammer zijn want het is verder een prima dingetje.
Kon hem gratis overnemen van mijn tante en hij is verder perfectquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou er de moeite niet eens meer voor over hebben
tnx maar als ie de deur uit gaat wacht ik liever een half jaartje en koop ik een wat nieuwere tweedehandse zodra ik werk hebquote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een witte Mazda 323 hatchback van 15 jaar oud voor je voor wênag. Het teringding blijft maar rijden zonder dat er wat dan ook kapot aan gaat. Irritant
Ja en toen veranderde ik het topic in een PTA topicquote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef peterzx9r het volgende:
we hadden het toch ook over appeldingen![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef Chanty het volgende:
tnx maar als ie de deur uit gaat wacht ik liever een half jaartje en koop ik nog mooiere fotospullies zodra ik werk heb
Ze vallen wel me qua prijs... Of je koopt een 2CV!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Chanty het volgende:
Kevers zijnDenk alleen niet dat ik daar nu het geld voor heb
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja en toen veranderde ik het topic in een PTA topicWat BEN ik voor een vrouw?
Mja maar aangezien ik op dit moment slechts 300 euro per maand aan inkomsten heb en heel veel meer aan uitgaven, denk ik niet dat ik wat voor andere auto dan ook kan kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze vallen wel me qua prijs... Of je koopt een 2CV!
En goed voor het milieu natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef Erasmo het volgende:
Geen belasting, 1:18, verzekering is 4 tientjes per jaar, ik zeg doen!
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef Omniej het volgende:
Ja wat is dat toch met dat Farmville?
Om me heen hoor ik steeds meer mensen die er compleet verslaafd aan zijn geraakt, zelfs mensen van wie ik het totaal niet had verwacht.
En ik snap er nog steeds niks van.
Huh?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...
Helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...
Fok?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef peterzx9r het volgende:
ik zal maar niet zeggen waar ik verslaaft aan ben![]()
Dat is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
ik moet verzinnen wat we eten vanavond en heb echt geen ideeeeeeee
Pasta, ovenschotel, gebakken visje met wat groente en gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
kan denk ik zijn er meer optiesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pasta, ovenschotel, gebakken visje met wat groente en gebakken aardappeltjes
Heb eens bij de Appie japanse vis woksel gehaald, was alleen de soja saus vergeten toe te voegen...quote:
Is goed te eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef peterzx9r het volgende:
is dat goet te eten
ik wil wel is wat aparts maar wel lkkr
http://www.ah.nl/receptenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef peterzx9r het volgende:
ff denke ik heb deze week al gemaakt
rotti
tjauw sjuw
chikkenfinger
kip
brood met ei
andijvi
pasta met gehaktballetjes
dus ik kan nog wokken
vis
de aanbiedingen doen iemand een lkkr recept of een foto van iets lkkrs
Euh, die laatste snap ik niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hap
En trouwens: jij bent anders: php-programmeuse. woohoo!
Nasiquote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
Lidl voor de wekelijkse boodschappen, en vlees/ vis/ verse dingen halen waar het in de aanbieding isquote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Puala het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar ik kan niet kiezen welke winkelaldi, liddle, ah of c1000. Waarom zo veel keuze
Hmm, pff, maak het nog moeilijkerquote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lidl voor de wekelijkse boodschappen, en vlees/ vis/ verse dingen halen waar het in de aanbieding is
Dan maakt het geen flikker uit. Ga naar de super, koop wat je lekker vindt en zorg dat je voor twee dagen genoeg hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, pff, maak het nog moeilijkerIk moet eten voor vanavond en morgen hebben. De rest van de week eet ik niet thuis namelijk. Dus wat wordt hem dan?
Doe ikquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan maakt het geen flikker uit. Ga naar de super, koop wat je lekker vindt en zorg dat je voor twee dagen genoeg hebt
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtquote:
Haha, goed systeem. Maar ik kook eigenlijk gewoon elke dag keurig netjesquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtEn vervolgens weer drie dagen thuis fatsoenlijk eten krijgen
Respect, ik vind het vreselijk om voor mezelf te kokenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, goed systeem. Maar ik kook eigenlijk gewoon elke dag keurig netjes
quote:Zo ik ben net bezig geweest met die EGR klep. Ik heb hem er af geschroefd en hij zag er erg goor uit. Met m’n vinger kon ik die klep bedienen, open drukken en als ik losliet ging hij vanzelf dicht. Maar niet altijd, soms bleef hij open steken. Dat is dus precies het probleem.
Het schoonmaken van dat ding is wel lastig. Ik heb besloten om het ding gewoon af te sluiten met een metalen plaatje. De computer van de auto kan die klep nu nog wel bedienen, maar het heeft nul resultaat, omdat hij toch afgesloten is. Getest en resultaat: hij draait als een zonnetje. Even een proefrit mee gemaakt, draait echt prima en gaat als de brandweer. Op een gegeven moment begon het motorlampje te branden, maar hij ging gewoon vrolijk door. Dat komt dus omdat die klep waarschijnlijk weer vastliep, maar aangezien dat ding afgesloten is maakt dat geen zak uit. Ik ben er dus vrijwel 100% zeker van dat dat het probleem was en dat het nu is opgelost
Als je iemand kan regelen dan is dat wel zo lekker jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect, ik vind het vreselijk om voor mezelf te kokenAls Rob nu eens niet mee-eet, regel ik meestal ook wel iemand die komt eten
Goed nieuwsquote:Nog even een doorschakeling naar PTA, kreeg net een mailtje van Rob en het probleem is vrijwel zeker verholpen
[..]
Dan kom jij hem in je anwb pak fiksenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:50 schreef peterzx9r het volgende:
mooi als het toch weer probs geef geef dan een gil
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik van iemand een wapen lenen? Net weer een bespreking gehad. Ik bespeur het zoveelste escalatietraject. Echt.....je word er niet goed van
zit niet meer bij de anwb teveel elende gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan kom jij hem in je anwb pak fiksen
Hier hebben ze een managementtool geschreven die alleen initiele aanmaak-acties kan doen. Iets wijzigen of verwijderen bestaat niet volgens deze applicatiequote:Op maandag 22 februari 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
Ruilen van baan?
Ik mag niet meer op het beheersoverleg komen omdat men de resources effectief wil gaan benutten.
Fuck de 10+ jaren aan ervaring.
Hoerig.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier hebben ze een managementtool geschreven die alleen initiele aanmaak-acties kan doen. Iets wijzigen of verwijderen bestaat niet volgens deze applicatieDus alles wat ik vorige week met de hand heb moeten scripten, mag ik in de toekomst blijven doen
Ik ga mijn appelkanjers terugeisen van de projectleider en de ontwikkelaar
Ik heb daar hele andere termen voor hoorquote:
Ik bedoelde eigenlijk iets meer in de stijl van Good Old Painless of zoquote:
* Puala bied een 9mm aan.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ik van iemand een wapen lenen? Net weer een bespreking gehad. Ik bespeur het zoveelste escalatietraject. Echt.....je word er niet goed van
HA HA HAquote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef Marco001 het volgende:
Ik wil best even voor je naar de supermarkt hier lopen, en een jachtgeweer voor je kopen? zullen we er dan 100 euro van maken?
En podver: er zat een bekeuring bij mijn salarisstrook in, volgens mijn ouders..![]()
28 euro voor 5 km/h te hard.. dankzij een bermpiraat.
niet leuk.quote:
En je wilt nu serieus dat ik medelijden ga hebben met je of het zwaar irritant voor je vinden dat je moet dokken?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet leuk.![]()
Het lullige is nog zelf, dat het niet de boete was die ik al zo'n 2 a 3 maanden verwacht..
Deze was wat later, op mijn laatste werkdag voordat ik naar Finland ging.![]()
maar 1 troost, ik rij meestal op die weg(n355 groningen) zo'n 10-20 km/h rte hard, en soms zelfs 30.. dus dan valt 5 te hard nog mee.
Mag ik 'm na jou even lenen??quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets meer in de stijl van Good Old Painless of zo
Ik heb sinds ik m'n rijbewijs heb 3 boetes... 2x 5km en 1x 7km...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet leuk.![]()
Het lullige is nog zelf, dat het niet de boete was die ik al zo'n 2 a 3 maanden verwacht..
maar 1 troost, ik rij meestal op die weg(n355 groningen) zo'n 10-20 km/h rte hard, en soms zelfs 30.. dus dan valt 5 te hard nog mee.
5 km plus de wettelijke correctie die er nog vanaf is gegaanquote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet leuk.![]()
Mwah, ik hoef het gelukkig niet te dokken, en inderdaad, ik wist dat het kon gebeuren..Zat er ook wel aan te komen, want mijn laatste boete was nog voor de vorige zomervakantie..quote:Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
5 km plus de wettelijke correctie die er nog vanaf is gegaan
Je kunt ervan balen maar je kent het risico. Je besluit het spel te spelen, vaak win je, soms verlies je. Gewoon een sportieve verliezer dan zijn en niet mauwen maar dokken
Dat dus. Ik rijd buiten de bebouwde kom bijna standaard te hard, en ik weet dat ik er voor geflitst wordt. Ik zie het als pretbelasting. Dan kost het nog steeds geld, maar ik heb er iig lol voor gehad.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
5 km plus de wettelijke correctie die er nog vanaf is gegaan
Je kunt ervan balen maar je kent het risico. Je besluit het spel te spelen, vaak win je, soms verlies je. Gewoon een sportieve verliezer dan zijn en niet mauwen maar dokken
Deze ga ik even bookmarken voor jouw eerste prent.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
En je wilt nu serieus dat ik medelijden ga hebben met je of het zwaar irritant voor je vinden dat je moet dokken?
Wel patat met frikandel en appelmoes achteraf?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:17 schreef Chanty het volgende:
Ik nodig iedereen uit om hier in de straat te komen zwemmen. Vergeet je zwemspullen nietJe wordt niet thuisgebracht.
Dat is wel gemeen....quote:
Ik wel hoor. Maar dan niet met Maffia Wars of Farmville. Ook zonder dat kun je je op facebook prima vermaken.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niets met Facebook heb
Gewoon aan de snelheid/ regeltjes houden en je hoeft geen boete te krijgen. Mijn pa heeft al heel wat kilometers afgelegd voor zijn werk en krijgt nooit een boete.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel gemeen....
Als je maar vaak genoeg op de weg te vinden bent krijg je vanzelf een boete
(oke dan moet je er ook niet teveel om gaan zeuren maar leuk is het nooit)
Das niet helemaal waar natuurlijk...quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel gemeen....
Als je maar vaak genoeg op de weg te vinden bent krijg je vanzelf een boete
(oke dan moet je er ook niet teveel om gaan zeuren maar leuk is het nooit)
Als ik dat had gedaan in m'n studententijd had ik moeten opletten met rioleringsroosters. Een halve kilo spaghetti voor 1 maaltijd was toen normaal voor me. Nu kook ik 2-3x per week voor 2 dagen, 1 dag per week eet ik in de volkskeuken. Zeker in het fietsseizoen ben ik in het weekend vaak onderweg, dan snaai ik ergens wel wat warms.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtEn vervolgens weer drie dagen thuis fatsoenlijk eten krijgen
Dan moet je toch elk moment wel heel goed oplettenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gewoon aan de snelheid/ regeltjes houden en je hoeft geen boete te krijgen. Mijn pa heeft al heel wat kilometers afgelegd voor zijn werk en krijgt nooit een boete.
@Ronald: nee de rest pasta van gisteren
Een halve kiloquote:Op maandag 22 februari 2010 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan in m'n studententijd had ik moeten opletten met rioleringsroosters. Een halve kilo spaghetti voor 1 maaltijd was toen normaal voor me. Nu kook ik 2-3x per week voor 2 dagen, 1 dag per week eet ik in de volkskeuken. Zeker in het fietsseizoen ben ik in het weekend vaak onderweg, dan snaai ik ergens wel wat warms.
Oh, die heb ik afgelopen mei al betaald. 75 euro. Rijden op een weg waar je niet op mag rijden.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deze ga ik even bookmarken voor jouw eerste prent.
Als je eens in de zoveel jaar een boete krijgt is dat ook niet erg, en logisch dat je baalt. Ik zou ook balen, maar dan wel van mezelf omdat ik niet heb opgelet ipv oom agent die zijn werk doet zodat we allemaal veilig de weg op kunnen (en of je het eens bent met die regels, tsja.... je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken).quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je toch elk moment wel heel goed opletten
Soms zijn er nogal kromme regels
Maar natuurlijk kan hetmaar bij de meeste mensen niet
En dat wil niet zeggen dat ze als gekken rijden
Leuk plaatjequote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef fFarl het volgende:
In Beoordeel de foto van je voorganger # 36 nieuwe foto ge-upload. Best wel trots op
12MPquote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Win een Olympus X935 12 Megapixel Digitale Camera
De megapixelhype is nog niet voorbij bij de PR van Fok...
Als wielblokquote:
Dat probleem heb ik dan weer niet: er zwerven hier in huis 3 cameras rond die op xD draaien. Mijn oude, mijn HEEL oude (nu van mijn zoon), en de camera van mijn vrouw (in gebruik bij mijn dochter)quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Erasmo het volgende:
Sowieso win je die camera mag je weer nog een extra geheugensoort in huis halen
hai ronald, hoe is t met u?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan weer niet: er zwerven hier in huis 3 cameras rond die op xD draaien. Mijn oude, mijn HEEL oude (nu van mijn zoon), en de camera van mijn vrouw (in gebruik bij mijn dochter)
Ze leeft nogquote:
Neuh.....verjaardagscadeautjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |