Voor mij is de zaterdag ook vaak een probleem.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. sommige mensen krijgen helaas geen vrij op zaterdagen .... jammer.
Ik heb in elk geval een rijbewijs + een auto(206)quote:Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dan: http://www.tocyprus.net/urban/www/cars/index.html
Maar da's wel een eindje rijden vanaf hier, toch zo'n 2.5uur ...
Een voordeel is wel dat je daar met meerdere tegelijkertijd kan zijn.
Als ik kan dan ga ik zeker mee!
(Geen idee of de meesten eigenlijk al een rijbewijs hebben?)
Misschien is het eens handig om even met een paar mensen die echt interesse hebben, het een en ander op "papier" te zetten en dan even de OP te updaten?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een rijbewijs + een auto(206)
zaterdag's vrij is voor sommigen inderdaad lastig. Ik moet normaal gesproken ook altijd werken op zaterdag..
Best denk ik...quote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Misschien is het eens handig om even met een paar mensen die echt interesse hebben, het een en ander op "papier" te zetten en dan even de OP te updaten?
Weet je, voeg me eens toe op msn anders (zie PB).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Marco001 het volgende:
Ik denk dat als uivalsbasis het beste is om iets precies tussen b.v Doel en dat autokerkhof ofzo uit te kiezen..
Mijn belgische topo s niet bijzonder goed, maar wellicht in de buurt van Luik?
Tussen Aarlen en Doel zit je eerder aan de kanten van Leuven of Brussel goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Marco001 het volgende:
Ik denk dat als uivalsbasis het beste is om iets precies tussen b.v Doel en dat autokerkhof ofzo uit te kiezen..
Mijn belgische topo s niet bijzonder goed, maar wellicht in de buurt van Luik?
kmz moet ik kijken of Mapsource dat kan. gpx en gdb is geen probleemquote:Op maandag 22 februari 2010 17:42 schreef Puala het volgende:
Wat als je nou gewoon ff kmz files laat maken van de dingen die iedereen wilt fotograferen van urbex items. Die slinger je dan in google earth en dan ga je kijken wat dicht genoeg bij elkaar ligt om in dat weekend mee te nemen.
Dan probeer ik morgen wel ff een bestandje te maken. Ik moet dan spieken in m'n tracklogs van diverse fietstochten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:05 schreef Puala het volgende:
PM ze eens naar mij toe Ivo, kan ik kijken of ik meer info kan vinden op de fora waar ik zit.
je was toch niet van plan om dat met de bus te gaan doen he? Met de auto is het van Terneuzen naar Antwerpen minder dan een uur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Timmos het volgende:
Dikke vette TVP!
Woon in Zeeuws-Vlaanderen.. Dus vele opties mogelijk.. In de bouwvak zit ik op een camping hierzo, dus daar zouden bijvoorbeeld tenten kunnen (Vanaf daar zit je een kleine 2 uur van Antwerpen, een 20 minuten van Knokke)..
Lees even mijn volledige berichtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
je was toch niet van plan om dat met de bus te gaan doen he? Met de auto is het van Terneuzen naar Antwerpen minder dan een uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |