abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78195688
Hallo,

We kwamen laatst in de slowchat op het geweldige idee om een keer met een groepje een weekendje(of langer uiteraard) te gaan urbexen in het land van Doel, de verlaten kastelen en vele verlaten fabrieken en klinieken.

Bij deze wil ik eens kijken of daar animo voor is, en wanneer?
Zelf dacht ik aan de zomervakantie, bijvoorbeeld het eerste weekend van de Bouwvak.
Dan gezellig met z'n allen op een (boeren)camping, lekker feesten, ouhoeren, en vooral: Urban Exploration!

Klik voor een previeuw

Persoonlijk zit ik aan een weekend in Juni of Juli te denken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Marco001 op 19-02-2010 20:14:18 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:02:52 #2
132787 fFarl
What rabbit?
pi_78196652
Leuk initiatief! Ik zet 'm alvast onder voorbehoud voor rond week 31 in de agenda.
pi_78196832
Hallo, Week 31 en 32 komen voor mij niet echt geweldig uit, dan geef ik namelijk een fotografievakantie aan verstandelijk gehandicapten.
Zelf dacht ik aan ergens in Juni of Juli.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:09:05 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_78196881
behulpzame hint: maak je urbex-meet niet te groot. Vergeet niet: de meeste lokaties mag je helemaal niet bezoeken, dus je moet niet opvallen. En een grote groep valt per definitie op.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:10:21 #5
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_78196923
Tis misschien handig om aan te geven welke weken je bedoelt.
De bouwvak is niet voor heel Nederland gelijk.
pi_78196966
Dikke vette TVP!

Woon in Zeeuws-Vlaanderen.. Dus vele opties mogelijk.. In de bouwvak zit ik op een camping hierzo, dus daar zouden bijvoorbeeld tenten kunnen (Vanaf daar zit je een kleine 2 uur van Antwerpen, een 20 minuten van Knokke)..

Maar ben dicht bij huis (camping is halfuur van mijn woonplaats), dus dat is ook een optie, vrije bedden en plek voor luchtbedden.. Moet natuurlijk geen grote groep zijn zoals RV zegt.. Vanaf hier sta je in een goed uur in Antwerpen/Gent etc. etc.. Dus vele opties mogelijk..

Bouwvak is hier begin Augustus geloof ik..
pi_78196990
Hmmmm, urbex interesseert me ook wel.
Misschien dat ik ga meedoen (woon zelf in België dus ik rij wel 2 dagen op en af )
pi_78197022
Ik had zelf ook inderdaad in gedachten om met een klein groepje te gaan inderdaad, maa rik wou eerst eens kijken hoeveel interesse er is. Misschien dat we dan ook nog wel in meerdere groepen zouden kunnen gaan.
pi_78197058
Bouwvak in NoordNederland is 1-14 augustus geloof ik.
pi_78197172
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Timmos het volgende:
Dikke vette TVP!

Woon in Zeeuws-Vlaanderen.. Dus vele opties mogelijk.. In de bouwvak zit ik op een camping hierzo, dus daar zouden bijvoorbeeld tenten kunnen (Vanaf daar zit je een kleine 2 uur van Antwerpen, een 20 minuten van Knokke)..

Maar ben dicht bij huis (camping is halfuur van mijn woonplaats), dus dat is ook een optie, vrije bedden en plek voor luchtbedden.. Moet natuurlijk geen grote groep zijn zoals RV zegt.. Vanaf hier sta je in een goed uur in Antwerpen/Gent etc. etc.. Dus vele opties mogelijk..

Bouwvak is hier begin Augustus geloof ik..
Dat zou ook heel mooi zijn...

Ik merk dat er best wel veel interesse is, dus dan moeten we maar eens bespreken hoe en wat allemaal.
Ik denk dat een groep van max 5-10 personen best te doen is.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:18:00 #11
132787 fFarl
What rabbit?
pi_78197233
Mij maakt het precieze tijdstip niet uit: mijn eigen vakantietrip zal plaatsvinden in mei.

RV's suggestie het niet te groot te maken is een goeie. Maar een gezamelijke uitvalsbasis om dan alleen of getweeën op pad te gaan en daarna ervaringen uit te wisselen en stoere foto's te showen lijkt me wel leuk voor een weekend.
pi_78197391
Mjah, het opsplitsen is inderdaad ook heel goed!
dan kan je het de anderen ook makkelijk vertellen wat goede plekken zijn en wat op dat moment de manier is om er te komen.

Urbexen doe je trouwens zowiezo met minimaal een man of 2, in verband met de gevaren die eraan kleven. (instortende trap ofzo terwijl jij er net opstaat).
pi_78198151
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
Mjah, het opsplitsen is inderdaad ook heel goed!
dan kan je het de anderen ook makkelijk vertellen wat goede plekken zijn en wat op dat moment de manier is om er te komen.

Urbexen doe je trouwens zowiezo met minimaal een man of 2, in verband met de gevaren die eraan kleven. (instortende trap ofzo terwijl jij er net opstaat).
Er zit in België zoveel zo dicht op elkaar dat je in bijvoorbeeld 2 groepen inderdaad kunt afwisselen van locatie zodat je toch weer wat meer samen op pad ben
pi_78201017
zeer zeker animo
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_78203915
Bij mij is ook animo. Ik ken wel een paar locaties in de Ardennen van het voorbijfietsen. Juli is wat mij betreft prima.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:44:33 #16
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_78236504
*checkt in*
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_78236698
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij mij is ook animo. Ik ken wel een paar locaties in de Ardennen van het voorbijfietsen. Juli is wat mij betreft prima.
Dat autokerkhof 'bij Arlon' toevallig?
(de exacte locatie zeg ik liever niet, niet iedereen heeft goede bedoelingen...)
Daar ben ik in september eens geweest, zalig!
pi_78243786
In Aarlen kom ik niet zo vaak voorbij, dus die ken ik niet.
pi_78256819
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Dat autokerkhof 'bij Arlon' toevallig?
(de exacte locatie zeg ik liever niet, niet iedereen heeft goede bedoelingen...)
Daar ben ik in september eens geweest, zalig!
Een autokerkhof?
Gaaf! (ik ben nogal fan van klassiekers)
  zondag 21 februari 2010 @ 10:38:43 #20
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_78256964
Ja mits t kan ivm werk enzo meld ik me bij deze AAN!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_78259515
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Een autokerkhof?
Gaaf! (ik ben nogal fan van klassiekers)
Deze bedoel ik dan: http://www.tocyprus.net/urban/www/cars/index.html
Maar da's wel een eindje rijden vanaf hier, toch zo'n 2.5uur ...
Een voordeel is wel dat je daar met meerdere tegelijkertijd kan zijn.

Als ik kan dan ga ik zeker mee!
(Geen idee of de meesten eigenlijk al een rijbewijs hebben?)
  FOK!fotograaf zondag 21 februari 2010 @ 13:31:59 #22
73911 ultra_ivo
pi_78261246
Aarlen is goed met de trein bereikbaar. Ik neem meestal de fiets mee in de trein als ik buiten een stad moet zijn.
pi_78261643
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Aarlen is goed met de trein bereikbaar. Ik neem meestal de fiets mee in de trein als ik buiten een stad moet zijn.
Het is niet in Aarlen zelf
Maar ik heb een rijbewijs en auto.
Als ik vrij ben zou ik nog tot daar willen rijden...

Maar ik ga eerst afwachten tot er wat meer info komt, want er zijn hier zat veel urban-locaties.
  FOK!fotograaf zondag 21 februari 2010 @ 13:44:38 #24
73911 ultra_ivo
pi_78261729
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Het is niet in Aarlen zelf
Maar ik heb een rijbewijs en auto.
Als ik vrij ben zou ik nog tot daar willen rijden...

Maar ik ga eerst afwachten tot er wat meer info komt, want er zijn hier zat veel urban-locaties.
Pm eens een exacte locatie, ik zal van de zomer sowieso nog 1-2x in die regio zitten, er is een oude spoorlijn in Luxemburg die in de buurt van Aarlen langskomt en waar ik nog eens overheen wil fietsen.
  zondag 21 februari 2010 @ 16:13:52 #25
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_78267078
hmm. sommige mensen krijgen helaas geen vrij op zaterdagen .... jammer.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')