Dat zou ook heel mooi zijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Timmos het volgende:
Dikke vette TVP!
Woon in Zeeuws-Vlaanderen.. Dus vele opties mogelijk.. In de bouwvak zit ik op een camping hierzo, dus daar zouden bijvoorbeeld tenten kunnen (Vanaf daar zit je een kleine 2 uur van Antwerpen, een 20 minuten van Knokke)..
Maar ben dicht bij huis (camping is halfuur van mijn woonplaats), dus dat is ook een optie, vrije bedden en plek voor luchtbedden.. Moet natuurlijk geen grote groep zijn zoals RV zegt.. Vanaf hier sta je in een goed uur in Antwerpen/Gent etc. etc.. Dus vele opties mogelijk..
Bouwvak is hier begin Augustus geloof ik..
Er zit in België zoveel zo dicht op elkaar dat je in bijvoorbeeld 2 groepen inderdaad kunt afwisselen van locatie zodat je toch weer wat meer samen op pad benquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
Mjah, het opsplitsen is inderdaad ook heel goed!
dan kan je het de anderen ook makkelijk vertellen wat goede plekken zijn en wat op dat moment de manier is om er te komen.
Urbexen doe je trouwens zowiezo met minimaal een man of 2, in verband met de gevaren die eraan kleven. (instortende trap ofzo terwijl jij er net opstaat).
Dat autokerkhof 'bij Arlon' toevallig?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij mij is ook animo. Ik ken wel een paar locaties in de Ardennen van het voorbijfietsen. Juli is wat mij betreft prima.
Een autokerkhof?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat autokerkhof 'bij Arlon' toevallig?
(de exacte locatie zeg ik liever niet, niet iedereen heeft goede bedoelingen...)
Daar ben ik in september eens geweest, zalig!
Deze bedoel ik dan: http://www.tocyprus.net/urban/www/cars/index.htmlquote:Op zondag 21 februari 2010 10:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een autokerkhof?
Gaaf! (ik ben nogal fan van klassiekers)
Het is niet in Aarlen zelfquote:Op zondag 21 februari 2010 13:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Aarlen is goed met de trein bereikbaar. Ik neem meestal de fiets mee in de trein als ik buiten een stad moet zijn.
Pm eens een exacte locatie, ik zal van de zomer sowieso nog 1-2x in die regio zitten, er is een oude spoorlijn in Luxemburg die in de buurt van Aarlen langskomt en waar ik nog eens overheen wil fietsen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:42 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het is niet in Aarlen zelf![]()
Maar ik heb een rijbewijs en auto.
Als ik vrij ben zou ik nog tot daar willen rijden...
Maar ik ga eerst afwachten tot er wat meer info komt, want er zijn hier zat veel urban-locaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |