De kou is vervangen door regenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Middag![]()
Eindelijk weer eens normale temperaturen
Details!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:55 schreef fFarl het volgende:
Middag. Net terug van workshop studiofotografie. Leuk leuk leuk!
Locatie?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Marco001 het volgende:
hmm, en hier is het nu -18.![]()
Grappig, toen het bij jullie -7 enzo was, was het hier -1, nu dooit het bij jullie en is het bij ons ijskoud..
Hier is het droog, kon eindelijk wat werk aan mijn auto verrichtenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
De kou is vervangen door regenHoewel gisteren een mooie dag was
Helaas had ik geen tijd om voor zonsondergang weg te gaan...
Vaker doen, went vanzelf.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:21 schreef Puala het volgende:
Hier is het ook droog![]()
En ik mocht weer auto rijden gisteren en vandaag ook al![]()
Maar ik vind 240 km op 1 dag wel veel
Ik denk het wel. En het is ook wel de bedoeling om dat vaker te gaan doenquote:
Jyväskylä, Finlandquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Locatie?
[..]
Hier is het droog, kon eindelijk wat werk aan mijn auto verrichten
Goedzo!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En het is ook wel de bedoeling om dat vaker te gaan doen![]()
Volgend weekend Den Bosch - Arnhem en weer terug en dan dagje er op Den Bosch - uh, Rotterdam geloof ik.
Tof! Ik hoop op niet al te lange termijn ook nog in de regio te komenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jyväskylä, Finland
Even wat reclame nog:
FOT urbexen in België? (animocheck)
Supertof: FOT-minimeet in Suomiquote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof! Ik hoop op niet al te lange termijn ook nog in de regio te komen
Zie PM. Resultaten uiteraard pas ná verwerking en accoord modellen.quote:
Mwoah dat kan best hoor!quote:
Helaas! Datum is nog niet zeker, maar het wordt op z'n vroegst begin mei.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwoah dat kan best hoor!
Wanneer ben je in Finland?
Ik ga omstreeks 10 april weer naar Nederland namelijk..
Ik heb ze zelf gekochtquote:
Je moet wel naar R'dam komen danquote:
ja maar het regentquote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekochtMoest even wat goedmaken bij mijn collega's voor 2,5 dag scheldkannonades
[..]
Je moet wel naar R'dam komen danIk heb er nog eentje over
Gij hebt een autoquote:
Ja die wekelijks bedenkt dat hij tijdens het rijden de motor moet laten uitvallenquote:
Ik heb nog wel een witte Mazda 323 hatchback van 15 jaar oud voor je voor wênag. Het teringding blijft maar rijden zonder dat er wat dan ook kapot aan gaat. Irritantquote:Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef Chanty het volgende:
Als t probleem niet gevonden en opgelost wordt, en het zich praktisch wekelijks blijft voordoen, dan gaat ie weg. Zou jammer zijn want het is verder een prima dingetje.
Kon hem gratis overnemen van mijn tante en hij is verder perfectquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou er de moeite niet eens meer voor over hebben
tnx maar als ie de deur uit gaat wacht ik liever een half jaartje en koop ik een wat nieuwere tweedehandse zodra ik werk hebquote:Op maandag 22 februari 2010 10:16 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een witte Mazda 323 hatchback van 15 jaar oud voor je voor wênag. Het teringding blijft maar rijden zonder dat er wat dan ook kapot aan gaat. Irritant
Ja en toen veranderde ik het topic in een PTA topicquote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef peterzx9r het volgende:
we hadden het toch ook over appeldingen![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef Chanty het volgende:
tnx maar als ie de deur uit gaat wacht ik liever een half jaartje en koop ik nog mooiere fotospullies zodra ik werk heb
Ze vallen wel me qua prijs... Of je koopt een 2CV!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Chanty het volgende:
Kevers zijnDenk alleen niet dat ik daar nu het geld voor heb
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja en toen veranderde ik het topic in een PTA topicWat BEN ik voor een vrouw?
Mja maar aangezien ik op dit moment slechts 300 euro per maand aan inkomsten heb en heel veel meer aan uitgaven, denk ik niet dat ik wat voor andere auto dan ook kan kopenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze vallen wel me qua prijs... Of je koopt een 2CV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |