Kan in Rambo 1 tm zoveel ook niet echt veel verhaal of diepgang vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals bij de meeste films tegenwoordig
Begrijp niet dat iedereen zo moeilijk doet over Avatar
Het ziet er geweldig uit en het verhaal is ook nog geeneens zo slecht
Ja, A Beautiful Mind was lekker origineelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan in Rambo 1 tm zoveel ook niet echt veel verhaal of diepgang vinden.
Maar in A beautiful Mind daar in tegen wel.
Wat was er niet origneel aan of niets nieuws?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, A Beautiful Mind was lekker origineel
Dat vond ik dus weer tegenvallen, wel een mooi verhaal maar ook niets nieuws
Up in the Air vond ik wel erg goed qua verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals bij de meeste films tegenwoordig
Begrijp niet dat iedereen zo moeilijk doet over Avatar
Het ziet er geweldig uit en het verhaal is ook nog geeneens zo slecht
Goeie vraag eigenlijk wel. Wanneer zijn we begonnen ze te tellen? Ik weet alleen maar dat we altijd een SC gehad hebben, maar dat we het nummer nooit bijhielden. Volgens mij een jaar of 5 geleden?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef fFarl het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Gefeliciteerd! Met 150 x 300 kletspraatjes in hoeveel jaar?
Dat is wat ik bedoel, als je wil kan je overal over zeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat was er niet origneel aan of niets nieuws?
Op die manier is niks nieuws meer en kan je niks meer kijken.
Dogvillequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
Daarom moet je ook verder kijken dan Hollywood filmsEuropese art-house producties bieden wel vaak diepgang.
Hollywood films zijn gewoon, over het algemeen. leuk vermaak en vaak dom. Maar soms heb je daar gewoon behoefte aan, na een week gezeik op kantoor bijvoorbeeld
Jyväskylä, Finland ?quote:
Niet alleen datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef Marco001 het volgende:
jemig. 177 is niet bepaald weinig.. Groot bedrijf zeker?
Stage ictquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jyväskylä, Finland ?
nice.
* Cryothic is wel een beetje jaloers
Weet niet wat je er verder doet, maar daar zou ik ook wel eens een kijkje willen nemen
Ah okay... Jij was toch ook die kerel die het nut van de prive-mail gebeuren uit moest leggen aan de directie?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen datEr waren nog wat andere oorzaken
Eerst nummerde we, toen weer niet, en toen weer wel. Ik gok dat we in januari 2007 zijn begonnen met deze telling!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk wel. Wanneer zijn we begonnen ze te tellen? Ik weet alleen maar dat we altijd een SC gehad hebben, maar dat we het nummer nooit bijhielden. Volgens mij een jaar of 5 geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |