En goed voor het milieu natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef Erasmo het volgende:
Geen belasting, 1:18, verzekering is 4 tientjes per jaar, ik zeg doen!
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef Omniej het volgende:
Ja wat is dat toch met dat Farmville?
Om me heen hoor ik steeds meer mensen die er compleet verslaafd aan zijn geraakt, zelfs mensen van wie ik het totaal niet had verwacht.
En ik snap er nog steeds niks van.
Huh?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...
Helemaal nietquote:Op maandag 22 februari 2010 11:53 schreef fFarl het volgende:
[..]
Is iets voor vrouwen. Mannen zijn verslaafd aan Mafia Wars...
Fok?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef peterzx9r het volgende:
ik zal maar niet zeggen waar ik verslaaft aan ben![]()
Dat is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
ik moet verzinnen wat we eten vanavond en heb echt geen ideeeeeeee
Pasta, ovenschotel, gebakken visje met wat groente en gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
kan denk ik zijn er meer optiesquote:Op maandag 22 februari 2010 12:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pasta, ovenschotel, gebakken visje met wat groente en gebakken aardappeltjes
Heb eens bij de Appie japanse vis woksel gehaald, was alleen de soja saus vergeten toe te voegen...quote:
Is goed te eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:43 schreef peterzx9r het volgende:
is dat goet te eten
ik wil wel is wat aparts maar wel lkkr
http://www.ah.nl/receptenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef peterzx9r het volgende:
ff denke ik heb deze week al gemaakt
rotti
tjauw sjuw
chikkenfinger
kip
brood met ei
andijvi
pasta met gehaktballetjes
dus ik kan nog wokken
vis
de aanbiedingen doen iemand een lkkr recept of een foto van iets lkkrs
Euh, die laatste snap ik niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef fFarl het volgende:
[..]
Hap
En trouwens: jij bent anders: php-programmeuse. woohoo!
Nasiquote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef peterzx9r het volgende:
Lidl voor de wekelijkse boodschappen, en vlees/ vis/ verse dingen halen waar het in de aanbieding isquote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Puala het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen maar ik kan niet kiezen welke winkelaldi, liddle, ah of c1000. Waarom zo veel keuze
Hmm, pff, maak het nog moeilijkerquote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lidl voor de wekelijkse boodschappen, en vlees/ vis/ verse dingen halen waar het in de aanbieding is
Dan maakt het geen flikker uit. Ga naar de super, koop wat je lekker vindt en zorg dat je voor twee dagen genoeg hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, pff, maak het nog moeilijkerIk moet eten voor vanavond en morgen hebben. De rest van de week eet ik niet thuis namelijk. Dus wat wordt hem dan?
Doe ikquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan maakt het geen flikker uit. Ga naar de super, koop wat je lekker vindt en zorg dat je voor twee dagen genoeg hebt
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtquote:
Haha, goed systeem. Maar ik kook eigenlijk gewoon elke dag keurig netjesquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtEn vervolgens weer drie dagen thuis fatsoenlijk eten krijgen
Respect, ik vind het vreselijk om voor mezelf te kokenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, goed systeem. Maar ik kook eigenlijk gewoon elke dag keurig netjes
quote:Zo ik ben net bezig geweest met die EGR klep. Ik heb hem er af geschroefd en hij zag er erg goor uit. Met m’n vinger kon ik die klep bedienen, open drukken en als ik losliet ging hij vanzelf dicht. Maar niet altijd, soms bleef hij open steken. Dat is dus precies het probleem.
Het schoonmaken van dat ding is wel lastig. Ik heb besloten om het ding gewoon af te sluiten met een metalen plaatje. De computer van de auto kan die klep nu nog wel bedienen, maar het heeft nul resultaat, omdat hij toch afgesloten is. Getest en resultaat: hij draait als een zonnetje. Even een proefrit mee gemaakt, draait echt prima en gaat als de brandweer. Op een gegeven moment begon het motorlampje te branden, maar hij ging gewoon vrolijk door. Dat komt dus omdat die klep waarschijnlijk weer vastliep, maar aangezien dat ding afgesloten is maakt dat geen zak uit. Ik ben er dus vrijwel 100% zeker van dat dat het probleem was en dat het nu is opgelost
Als je iemand kan regelen dan is dat wel zo lekker jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Respect, ik vind het vreselijk om voor mezelf te kokenAls Rob nu eens niet mee-eet, regel ik meestal ook wel iemand die komt eten
Goed nieuwsquote:Nog even een doorschakeling naar PTA, kreeg net een mailtje van Rob en het probleem is vrijwel zeker verholpen
[..]
Dan kom jij hem in je anwb pak fiksenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:50 schreef peterzx9r het volgende:
mooi als het toch weer probs geef geef dan een gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |