? Nee joh...dat was Netsplitterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah okay... Jij was toch ook die kerel die het nut van de prive-mail gebeuren uit moest leggen aan de directie?
Hoe ging dat??
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef Erasmo het volgende:
Goed bezig van dat niet verplaatsen, je hebt haar zo wrs een dwarslaesie bespaart.
Dat laatste zei ik ook tegen ze. Dat werkte goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NS personeel kan dat ook bedenken. Alleen moeten die ook nog een ander belang in de gaten houden: veiligheid en doorstroming van de stations. Helaas voor hun maakten ze de verkeerde afweging. Een slachtoffer laat je altijd liggen, tenzij zijn plek direct levensgevaar oplevert voor het slachtoffer en/of zijn verzorgers.
BHV ja, daar leer je hele andere dingen als tijdens EHBO. Zij zijn meer bezig met het bedrijfs-gedeelte en ik meer met de persoon en de hulpquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Chanty het volgende:
Goed bezigZou toch verwachten dat NS personeel voor dit soort zaken iets van een cursus heeft gevolgd
quote:
Topic geopendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef Puala het volgende:
Leuk idee, ik zou zeggen.. open een topic?
Gisteren beschermd pand verklaard, dus hij zal er zeker nog staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Misschien ga ik morgen eens naar Kootwijk, eens kijken of de radio er nog staat
Nu zie ik dat er op de site uit mijn signature dit artikel staat:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel, als je wil kan je overal over zeuren
En Up in the Air moet ik nog kijken, verwacht er wel veel van
http://www.nu.nl/politiek(...)-uruzgan-crisis.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Chanty het volgende:
Ga het opgeven hier... kabinet wil nog niet vallentijd om te slapen
Ja. Betekent gewoon dat die plannen later worden gerealiseerdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:32 schreef Marco001 het volgende:
blijkbaar...
Wel lekker handig trouwens: net nu er zoveel grote plannen waren(km heffing, rijbewijsleeftijd verlagen enz. ) moet er dus een nieuw kabinet worden gezocht..
En jij denkt dat die zouden verdwijnen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:02 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, Kilometer heffing zag ik opzich best wel zitten.
Weg met de BPM en wegenbelasting, maar daarvoor in de plaats gewoon betalen naar hoeveel je het gebruikt..
Winnen niet maar hij wordt hoe dan ook te groot. Vraag me alleen af of er ooit een coalitie gevormd gaat worden met wilders erbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:33 schreef Kremers het volgende:
Nou, op wie gaan we stemmen..
Mijn vrees is dat Wilders gaat winnen, hoewel mijn gevoel zegt van niet.
Stemmen altijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef Kremers het volgende:
Maakt niet uit, gewoon stemmenIk ga dit keer wellicht ook voor D66, maar eerst rustig kijken wat het programma is
Zlang Balkenende maar niet weer aan de macht komt, dit is al het vierde kabinet van hem dat valt...
Ach, bij het derde en zeker het vierde kabinet Balkenende had ik ook niet verwacht dat hij nóg eens premier zou worden, maar toch is het keer op keer gebeurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef Kremers het volgende:
Maakt niet uit, gewoon stemmenIk ga dit keer wellicht ook voor D66, maar eerst rustig kijken wat het programma is
Zlang Balkenende maar niet weer aan de macht komt, dit is al het vierde kabinet van hem dat valt...
Eens, als Wilders aan de macht komt, kunnen we alleen hopen dat zijn val snel zal volgen (zou het record met de LPF te verbeteren zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Met Wilders I wordt het leven voor een aantal mensen in Nederland heel erg onprettig. Ook voor diegenen die het gewaagd hebben in de afgelopen tijd openlijke kritiek op hem te hebben.
En toch maar niet gedaan, het was mooi weer vandaag dus ik ben maar begonnen met de coniferenhaag te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:19 schreef fFarl het volgende:
[..]
Gisteren beschermd pand verklaard, dus hij zal er zeker nog staan
Zit ik de hele middag op de stoep van Radio Kootwijk te wachten!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En toch maar niet gedaan, het was mooi weer vandaag dus ik ben maar begonnen met de coniferenhaag te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zit ik de hele middag op de stoep van Radio Kootwijk te wachten!
Dat meen je niet! Had even een pm gestuurd, dan had ik die coniferen morgen wel uit de grond gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Had even een pm gestuurd, dan had ik die coniferen morgen wel uit de grond gehaald
Ik wacht afquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.
Zienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jawel, ik ben net terug. De fotos staan nu te kopieren.
In Amsterdam was het nog vrij aardig te doen. Beetje HDR foto's lopen schieten van het Muziekgebouw.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:30 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van een namiddag/avond fotograferen bij de kinderdijk en wat architectuur.
koud....![]()
Goedenavond!
Geduldquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Erasmo het volgende:
Ronald hoe is de toegankelijkheid van Radio Kootwijk? Kon je gewoon dichtbij het gebouw komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |