Dan is tie bang voor de kou oid. Want snoeien kan prima met dit weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. WIj zouden in Januari al onze gehele bestrating opnieuw laten aanleggen(eind vorig jaar een nieuwe garage laten bouwen, dus oprit e.d. is nu naar de maan..)
De man door wie we het zsouden laten doen, zit nu nog steeds thuis omdat hij niets kan doen(hovenier)...
Is goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is lievAlle hulp is welkom tzt, al klop je er maar een in
En hoe sneller ik ben afgestudeerd, hoe eerder ik tijd heb om foto's te maken
dat moeten we nog steeds doen
Het volgende slachtoffer voor foto's is gevondenquote:
Den Helderquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wij willen vanavond foto's maken, wie weet iets leuks? (beetje in de Noordkop, van Den Helder tot Amsterdam oid)
We zaten zelf te denken aan de haven van Amsterdam? Of Enkhuizen ofzo.
Edit: ik maak wel even een topic!
Nu moet ik het nog aandurvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het volgende slachtoffer voor foto's is gevondenDenk dat ik het nu wel aandurf
Daar ben ik gisteren geweest voor nachtfotografiequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Den Helder![]()
Wat dacht je van het Oosterdok in Amsterdam? Mooie locatie voor nachtfotografie.
Javabrugquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren geweest voor nachtfotografieGoede locatie, alleen erg koud nu met die gure wind.
Java Eiland is ook een goede, heb je uitzicht op de IJ Oever.
Durf je welquote:
Ja......een mooie lente....NUquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Durf je welHet mag gewoon gekleed en ik bijt niet
Maar goed... je hebt nog wat maandjes om aan het idee te wennen
En te bidden voor een mooie lente
Als je zoals jij zonder te kunnen kijken jezelf goed op de foto krijgt, lukt dat met een ander vast ook welquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef Chanty het volgende:
Net een vriendin op de foto gezet en ze zijn nog goed gelukt ook vind ik
Kan er helaas niet mee patsen omdat ze licht erotisch zijnMaar ik kan wel een beetje fotograferen
Ja en daarna nooit meer een model vindenquote:Op donderdag 18 februari 2010 06:49 schreef fFarl het volgende:
[..]
Als je zoals jij zonder te kunnen kijken jezelf goed op de foto krijgt, lukt dat met een ander vast ook wel
Enne, gewoon zwart balkje over de ogen en hier in een testcase gooien.
Sharen is Da Bomb in 2010![]()
Goemogge allen trouwens! Koffie?
Dan houden we het maar bij koffie met een koekje. Suiker? Melk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:37 schreef Chanty het volgende:
Ja en daarna nooit meer een model vinden
quote:
Vooral een koekje graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:39 schreef fFarl het volgende:
[..]
Dan houden we het maar bij koffie met een koekje. Suiker? Melk?
Mwah, valt nog mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Marco001 het volgende:
klotezooi,
Dacht ik dat ik een hele mooie overzichtelijke, snelle database had gebouwd voor het project.. Komt de supervisor langs, wil die het opeens zo hebben: (voor zover ik heb begrepen)
[ link | afbeelding ]
Ik had eerst alles heel mooi in 2 tabellen: Students n Company, en beide met behulp van de ID's aan elkaar gekoppeld
Dit is volgens mij niet bepaald goed voor de snelheid van de database(Mysql) maar ok...
Wat voor relatie hebben companies en studenten met elkaar? Is dat een N:N-relatie? Zo ja, dan zou ik er nog een koppeltabel tussen zettenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Marco001 het volgende:
klotezooi,
Dacht ik dat ik een hele mooie overzichtelijke, snelle database had gebouwd voor het project.. Komt de supervisor langs, wil die het opeens zo hebben: (voor zover ik heb begrepen)
[ link | afbeelding ]
Ik had eerst alles heel mooi in 2 tabellen: Students n Company, en beide met behulp van de ID's aan elkaar gekoppeld
Dit is volgens mij niet bepaald goed voor de snelheid van de database(Mysql) maar ok... (en dan is het ook nog eens d ebedoeling dat zij hier bedrijven aan toe kunnen voegen en wijzigingen in kunnen maken.. startgrootte is zo'n 100 bedrijven, ongeveer evenveel contactpersonen en rond de 2000 studenten.
Als ik het goed begrijp is het student 1 : N company.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor relatie hebben companies en studenten met elkaar? Is dat een N:N-relatie? Zo ja, dan zou ik er nog een koppeltabel tussen zettenEn ik zou de company_id uit de branche-tabel halen en daarna een branche_id aan de company toevoegen. En het veld Cards in Company is een varchar maar heb je een key van gemaakt. Misschien een ID-veld van maken net als in de tabel Cards?
Kortom: kijk nog ff goed naar hoe je dit doet. Zoals hij er nu staat loopt-ie niet helemaal tof.
Ik verwacht dat de OR op z'n achterste benen gaat staan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Marco001 het volgende:
ah, das ook best kansloos om dat uit te moeten gaan leggen![]()
Ik neem aan dat je dat op je werk moet doen?
Dan kan de uitleg heel kort zijn: Om ruimte te besparen op de servers.
Ja, maar je kan ook meerdere studenten hebben die bij meerdere bedrijven trainee spelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het student 1 : N company.
Hmmm...daar had ik nog niet aan gedachtquote:Maar waarom beperk je het aantal branches waarin een company actief kan zijn naar 1? Daar zou ik dan een koppeltabel tussen zetten.
Tenzij branche een afdeling is, dan klopt de huidige opzet wel.
Nog iets meer dan een maand officieel, maar het mag nu al beginnen jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:04 schreef Chanty het volgende:
Belangrijk nieuws: er zitten knoppen aan de boom hier voor mijn raam! lente is comming
Zonde, vriest over 2 weken allemaal weer kapotquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:04 schreef Chanty het volgende:
Belangrijk nieuws: er zitten knoppen aan de boom hier voor mijn raam! lente is comming
Pessimistquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zonde, vriest over 2 weken allemaal weer kapot
Ik hoop ook op de lente hoor, daar niet van.
Maar ik zie het voorlopig gewoon echt niet warmer worden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pessimist
Ik zeg: over een maand 25 graden en zon
True, dus een koppeltabel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar je kan ook meerdere studenten hebben die bij meerdere bedrijven trainee spelen
Hier kom ik op terug als het over een maand daadwerkelijk schitterend weer isquote:
[..]
Pessimist
quote:Theo Maassen:
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist
Ik ga al akkord met 5 graden boven nul en zonquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pessimist
[..]
Pessimist
Hoog inzetten heet datquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
25 graden is een beetje veel misschien
Maar over een maand zit ik wel weer lekker in de tuin te lezen
Maar dan kan het alleen maar tegen vallen.quote:
In dat geval: lees mijn opmerkingen ff goedquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef Marco001 het volgende:
De bedoeling is zeg maar een database waarin leraren kunnen zien wie waar stage loopt of waar stage heeft gelopen.. (en een website daarbij waar leerlingen stageadressen kunnen zoeken)
Company-student zou eigenlijk veel-veel moeten zijn..
Dit is trouwens mijn 1e database die ik bouw, dus eerst had ik hem heel simpel: gegevens over bedrijf allemaal onder company, en 1 tabel voor studenten, en dan bij student een company id gekoppeld..
Ik denk dat we vandaag kunnen vaststellen dat jouw controle over het weer dus echt helemaal NERGENS op lijkt!quote:
Kun je ook nog even een precieze dag er van maken? Dan reserveer ik even ons model op die dag!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pessimist
Mag ik heel flauw zijn en zeggen dat ik die al sinds jaar en dag hoor fluiten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Kremers het volgende:
Ik was net buiten om boodschappen te doen, zo koud is het vandaag nietEn ik hoor de eerste vogel fluiten
Hoog zeker, maar het verkeerde hoog. Nu in 1x hoge temperaturen betekent dat de sneeuw in de Ardennen in een keer heel snel smelt. Met als gevolg natte voeten.quote:
Ik woon 4 hoog, nergens last van.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoog zeker, maar het verkeerde hoog. Nu in 1x hoge temperaturen betekent dat de sneeuw in de Ardennen in een keer heel snel smelt. Met als gevolg natte voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |