Maar goed dat er in elk geval nog iemand was die daar wél nadacht dan.quote:
NS personeel kan dat ook bedenken. Alleen moeten die ook nog een ander belang in de gaten houden: veiligheid en doorstroming van de stations. Helaas voor hun maakten ze de verkeerde afweging. Een slachtoffer laat je altijd liggen, tenzij zijn plek direct levensgevaar oplevert voor het slachtoffer en/of zijn verzorgers.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar goed dat er in elk geval nog iemand was die daar wél nadacht dan.(door haar vooral niet te verplaatsen dus)
Onbegrijpelijk dat het NS personeel dat niet kon bedenken eigenlijk. Hoe dan ook heb je d'r waarschijnlijk een hoop leed bespaard...
Welke?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:49 schreef Cryothic het volgende:
Goeiemoggel.
Even een uurtje of 8 werken, en dan vanavond eindelijk weer eens met m'n meisje naar de film.
* Cryothic heeft er zin an!
ZIJN meisje natuurlijk!quote:
Het zal wel druk zijn met ouders die hun kids ziek melden. Heb na 15 min maar opgehangen. Andere school had ik wel direct aan de lijnquote:
Beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, de laatste dag hier op kantoor, maandag beginnen aan de opdracht. Maar eerst: Koffie!
Ja die.quote:
Bij alle Pathe's kan je hem zowiezo 3D bekijken..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja die.
En mocht ie stiekem toch bedoelen welke film... Avatar
We vragen ons alleen af of ie in 3D is, zal wel niet.
Volgens mij doen ze dat alleen in de hele grote bioscopen.
Wat zijn we wakker vandaag zeg.quote:
We gaan niet naar een Pathequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij alle Pathe's kan je hem zowiezo 3D bekijken..
Heb het hier al helemaal gezien, zit er nu een paar maanden (incl. re-integratie) en ben wel toe aan iets doen wat zin heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterOp kantoor zitten is drie keer niks
Tip, verwacht niet te veel van het verhaalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja die.
En mocht ie stiekem toch bedoelen welke film... Avatar
We vragen ons alleen af of ie in 3D is, zal wel niet.
Volgens mij doen ze dat alleen in de hele grote bioscopen.
Nee, dat weet ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tip, verwacht niet te veel van het verhaal
Net zoals bij de meeste films tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tip, verwacht niet te veel van het verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |