Lees dat topic in die link even.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ik snap het niet
Ik heb het topic gelezen, even nagedacht, en nu snap ik hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Lees dat topic in die link even.
Tot morgen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Hoe lang kan je nu niet op je pc?
Die mediatheek gaat ook om 4 uur dichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Blijf gewoon de hele avond op school en ga in de mediatheek worldofwarcraften en kom dan 's avonds om 9 uur thuis ofzo.
Doe dit week na week en als dan je ouders vragen 'waarom ben je altijd zo laat thuis?' zeg je van, ja haal dat klotekliktime er maar vanaf dan ben ik eerder thuis.
klaar
Die zijn dus echt niet voor 6 uur thuis. Besides, die willen altijd met mijn huiswerk bezig, dat ik pas rond 10 uur klaar ben ofzo. "<naam TS> Slapen, je moet morgen weer vroeg op"quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Leg het aan je ouders uit, laat ze het programma even resetten ofzo.
1.5 uur per dag, en 2.5 op Vrij- en Zaterdagen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoeveel minuten mag je online zijn?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
1.5 uur per dag, en 2.5 op Vrij- en Zaterdagen.
Nee, dat mag niet van de kerkquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en op zondag mag je helemaal niet computeren?
TS is atheïstquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:50 schreef willmuij het volgende:
De volgende keer doe je even ctrl-alt-delete en ga je naar processen en zoek je dat clicktime eruit en delete je hem! Moet je welke elke keer bij opstarten herhalen
Het gaat erom wat je ouders zijnquote:
Je meent het?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef Joey_GG het volgende:
Ik zou weglopen van huis
Nou, wat denk je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ouders zijn
Gereformeerd denk ik.quote:
de tering. wat een strafkamp bij jou thuisquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Is een optiequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Elcadarn het volgende:
externe schijf kopen, daarop versie van windows installeren. Bootdevices in je bios aanpassen, dat usb schijf wordt geselecteerd, en vanaf die windows versie gaan werken.
Bij afsluiten gewoon je schijf even loskoppelen en uit het zicht en je nergens meer last van
Ach. Het kan ergerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
de tering. wat een strafkamp bij jou thuis![]()
Try againquote:
nog beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er nog een besturingsprogramma op, dual boot dus.
makkelijker te achterhalen door de oudersquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er nog een besturingsprogramma op, dual boot dus.
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef wazoomie het volgende:
Download en installeer deze keylogger: http://thepiratebay.org/t(...)ble_and_Undetectable
Als je vader dan het wachtwoord invult om iets te veranderen aan het programma dan heb jij 'm ook.
Dat werkt natuurlijk ook niet als je vanaf een USB-stick/externe HD een 2de Windows boot. Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd manieren zijn om het probleem te overbruggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.
Al is dat mailsysteem kapot ofzo, hij zij ooit eens dat ik op een dag 27 uur erachter had gezeten
Misschien. Maar ik wil ook niet al te moeilijk gaan doen over een programma.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook niet als je vanaf een USB-stick/externe HD een 2de Windows boot. Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd manieren zijn om het probleem te overbruggen.
Jezusquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.
Al is dat mailsysteem kapot ofzo, hij zij ooit eens dat ik op een dag 27 uur erachter had gezeten
das niet moeilijk..quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik wil ook niet al te moeilijk gaan doen over een programma.
Correctie: Mijn vader alleen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:trouwens hulde aan jouw ouders op deze manier leer meer van computers dan menig een van jouw leeftijdsgenoten
Wat boeit dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahaha, zó triest.
Hoe oud ben je TS? 13?
Zoiets... Maar dan Film1, Eurosport of Het nieuws.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Tahiti het volgende:
En die gare ouders van je zitten de hele avond op de bank SBS6 te kijken zeker?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen, even nagedacht, en nu snap ik het
Nietsquote:
Wat denk je?quote:
Iets op tegen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat denk je?
Als je ouder bent dan 13 dan is dit van jouw kant ook erg triest he.
Heb jij de PC betaald en is het dus jouw eigen PC, of is die gewoon van je ouders maar mag je hem op je kamer hebben staan? Ik neem aan het 2e.
Na 1,5 uur trek je gewoon de kabel eruit, en vraag je of ze gezellig met je willen praten of dat je een potje scrabble met ze wil doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zoiets... Maar dan Film1, Eurosport of Het nieuws.
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installerenquote:
Dit dus. Kinderen die het over ''mijn kamer'' en ''mijn pc'' hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installeren.
Even een voorbeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat jouw ouders iets op HUN PC installeren.
En hij doet het toch ook! Hij is niet stuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Even een voorbeeld.
Jij bent jarig. Ik kom langs en geef je een HD tv cadeau. Jij helemaal in de wolken, en vervolgens pak ik een hamer en ga er op in rammen. Zou jij toch ook boos worden?
T is hetzelfde. Zij hebben die PC aan mij gegeven.
Dat is heul niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Even een voorbeeld.
Jij bent jarig. Ik kom langs en geef je een HD tv cadeau. Jij helemaal in de wolken, en vervolgens pak ik een hamer en ga er op in rammen. Zou jij toch ook boos worden?
T is hetzelfde. Zij hebben die PC aan mij gegeven.
Jaloers?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is heul niet hetzelfde![]()
En zo te horen heb je nog een Iphone en een PSP ook, dus volgens mij ben je best een verwend rotkereltje
Ik kan zolang computeren als ik wilquote:
tuurlijkquote:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
Je ouders hebben ongetwijfeld een goede reden dat ze dat hebben geinstalleerd!
Dus slotje voor dit topiqueee
Het is voor TS eigen bestwil. Anders blijft hij de rest van zijn leven op zijn zolderkamertje. :quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef Green1 het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Jailbait heet dat op die leeftijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ach je bent puber en call of dutiet watlekker boeiend
Trouwens TS in de tijd dat je niet computert kun je achter de vrouwen aanmoet je eens proberen.
nee hoor niet voor hem, hij realiseerd zich dat alleen nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jailbait heet dat op die leeftijd.
vreselijk zulke ouders xD!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Laat je vader gewoon zien hoe zo'n live cdtje werkt en dan weet hij gelijk dat hij niks heeft aan dat kliktime.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Laat ze dit topic zien.
Omg wtf xD!!!quote:
kankertriest, that's for sure. En ze kunnen niet opvoeden, als je zo'n programma nodig hebt om je kind van de computer te houdenquote:
Precies. Als ik kinderen had zou ik ze van de computer af stampen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef MB23 het volgende:
[..]
kankertriest, that's for sure. En ze kunnen niet opvoeden, als je zo'n programma nodig hebt om je kind van de computer te houden
En in een kelder stoppenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Precies. Als ik kinderen had zou ik ze van de computer af stampen.
En als topje van de ijsberg op die Windows versie gewoon even truecrypt installeren en dan encrypt startup volume.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Elcadarn het volgende:
externe schijf kopen, daarop versie van windows installeren. Bootdevices in je bios aanpassen, dat usb schijf wordt geselecteerd, en vanaf die windows versie gaan werken.
Bij afsluiten gewoon je schijf even loskoppelen en uit het zicht en je nergens meer last van
Zodat TS geen WoW kan spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Smijn. het volgende:
Waarom heb je wel een ipod touch waar je zonder tijdslimiet op mag internetten en zit er zo'n slot op je pc?
Ik begrijp deze zin helemaal niet. Óf de TS óf ik heeft een cursus Nederlands weer nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:38 schreef FFSletop het volgende:
TS had haast vanochtend, en keek nog even snel op zijn computer of er niets uitviel op school.
Ik begrijp de zin wel. Dus het ligt aan jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef waternet het volgende:
[..]
Ik begrijp deze zin helemaal niet. Óf de TS óf ik heeft een cursus Nederlands weer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |