nee hoor niet voor hem, hij realiseerd zich dat alleen nog niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jailbait heet dat op die leeftijd.
vreselijk zulke ouders xD!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
1.5 uur per dag, en 2.5 op Vrij- en Zaterdagen.
Laat je vader gewoon zien hoe zo'n live cdtje werkt en dan weet hij gelijk dat hij niks heeft aan dat kliktime.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Laat ze dit topic zien.
Omg wtf xD!!!quote:
kankertriest, that's for sure. En ze kunnen niet opvoeden, als je zo'n programma nodig hebt om je kind van de computer te houdenquote:
Precies. Als ik kinderen had zou ik ze van de computer af stampen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef MB23 het volgende:
[..]
kankertriest, that's for sure. En ze kunnen niet opvoeden, als je zo'n programma nodig hebt om je kind van de computer te houden
En in een kelder stoppenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Precies. Als ik kinderen had zou ik ze van de computer af stampen.
En als topje van de ijsberg op die Windows versie gewoon even truecrypt installeren en dan encrypt startup volume.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Elcadarn het volgende:
externe schijf kopen, daarop versie van windows installeren. Bootdevices in je bios aanpassen, dat usb schijf wordt geselecteerd, en vanaf die windows versie gaan werken.
Bij afsluiten gewoon je schijf even loskoppelen en uit het zicht en je nergens meer last van
Zodat TS geen WoW kan spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Smijn. het volgende:
Waarom heb je wel een ipod touch waar je zonder tijdslimiet op mag internetten en zit er zo'n slot op je pc?
Ik begrijp deze zin helemaal niet. Óf de TS óf ik heeft een cursus Nederlands weer nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:38 schreef FFSletop het volgende:
TS had haast vanochtend, en keek nog even snel op zijn computer of er niets uitviel op school.
Ik begrijp de zin wel. Dus het ligt aan jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef waternet het volgende:
[..]
Ik begrijp deze zin helemaal niet. Óf de TS óf ik heeft een cursus Nederlands weer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |