Gereformeerd denk ik.quote:
de tering. wat een strafkamp bij jou thuisquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
1.5 uur per dag, en 2.5 op Vrij- en Zaterdagen.
Is een optiequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Elcadarn het volgende:
externe schijf kopen, daarop versie van windows installeren. Bootdevices in je bios aanpassen, dat usb schijf wordt geselecteerd, en vanaf die windows versie gaan werken.
Bij afsluiten gewoon je schijf even loskoppelen en uit het zicht en je nergens meer last van
Ach. Het kan ergerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
de tering. wat een strafkamp bij jou thuis![]()
Try againquote:
nog beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er nog een besturingsprogramma op, dual boot dus.
makkelijker te achterhalen door de oudersquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er nog een besturingsprogramma op, dual boot dus.
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:56 schreef wazoomie het volgende:
Download en installeer deze keylogger: http://thepiratebay.org/t(...)ble_and_Undetectable
Als je vader dan het wachtwoord invult om iets te veranderen aan het programma dan heb jij 'm ook.
Dat werkt natuurlijk ook niet als je vanaf een USB-stick/externe HD een 2de Windows boot. Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd manieren zijn om het probleem te overbruggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.
Al is dat mailsysteem kapot ofzo, hij zij ooit eens dat ik op een dag 27 uur erachter had gezeten
Misschien. Maar ik wil ook niet al te moeilijk gaan doen over een programma.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk ook niet als je vanaf een USB-stick/externe HD een 2de Windows boot. Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd manieren zijn om het probleem te overbruggen.
Jezusquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben ik ook later achter gekomen: Me pa krijgt een mail hoeveel uur ik per week erachter heb gezeten.
Al is dat mailsysteem kapot ofzo, hij zij ooit eens dat ik op een dag 27 uur erachter had gezeten
das niet moeilijk..quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik wil ook niet al te moeilijk gaan doen over een programma.
Correctie: Mijn vader alleen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:trouwens hulde aan jouw ouders op deze manier leer meer van computers dan menig een van jouw leeftijdsgenoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |